Sala de premsa

imagen

Manresa acull un grup de suport psicosocial per a dones que pateixen o han patit violència masclista en la seva relació de parella aquest any 2019

El grup permet identificar, compartir i elaborar els processos que pateixen les dones, per contribuir a la seva recuperació i millora i potenciar els seus processos d’autonomia personal.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa, el Bisbat de Vic i la Diputació signen el conveni per continuar la restauració de la basílica de la Seu

Les tres institucions signen un nou conveni pel qual aporten 60.000 € cadascuna per aquest 2019. Els diners es destinaran a la redacció del projecte executiu per als propers anys;  a la rehabilitació d’un arc boterell a la façana sud; de dos mòduls de terrat de la façana nord;  i per a la instal·lació de línies de terra per a  la il·luminació ornamental. La Generalitat de Catalunya també farà una aportació igual per mitjà d’una subvenció al Bisbat de Vic.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa convoca un minut de silenci per les víctimes de la llevantada, avui a les 11 del matí

El Consistori s'afegeix al dia de dol decretat per la Generalitat de Catalunya per la víctima i les cinc persones desaparegudes pel temporal.

Llegir més
imagen

Minut de silenci a la plaça Major en memòria de les víctimes del temporal

L'Ajuntament de Manresa s'ha afegit al dia de dol decretat per la Generalitat de Catalunya per la víctima i les cinc persones desaparegudes per la llevantada

Llegir més

Presentació de la "Manresada", la gimcana tecnològica de la Catalunya Central

Dia: 13/02/2020
Hora: 9.30 h.
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:

Antoni Massegú, regidor d'Ensenyament i Universitats de l'Ajuntament de Manresa

David Aaron López, regidor d'Urbanisme i Mobilitat de l'Ajuntament de Manresa

Llegir més
imagen

L’Oficina Jove del Bages fa una campanya preventiva sobre drogues als instituts i a les universitats de Manresa

La campanya ha dut el nom de “De drogues...què en saps?”, i s’ha desenvolupat entre el 2 i 12 de febrer

 

Llegir més
imagen

Els cineastes Esteve Soler, Gerard Quinto i David Torras cedeixen el Premi Gaudí a la ciutat de Manresa

 L’Ajuntament de Manresa ha rebut avui els directors manresans que van guanyar el Premi Especial del Públic  a la darrera edició del Premis Gaudí per la seva pel·lícula “7 raons per fugir”. Els tres directors han volgut cedir a la ciutat l’estatueta commemorativa del premi, que ben aviat se situarà a la sala la Plana de l’Om per tal que tothom la pugui veure.

 

Llegir més

Pregons infantil i institucional de la Festa de la LLum 2020

Dia: 13/02/2020
Hora: 11 h. i 19.30 h.
Lloc: Salo de Sessions de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:

Llegir més

Presentació de Jardins de Llum i Encesa de la Nova Llum 2020

Dia: 12/02/2020
Hora: 13.00 h.
Lloc: Sala Gòrica de la Seu
Intervenen:

Anna Crespo, regidora de Cultura i Festes de l'Ajuntament de Manresa

Roser Oduber, Taula d'Arts Visuals de la Catalunya Central 

Tom Carr, artista (Jardins de Llum)

Jordi Corrons, President Òmnium Cultural

Jo Jet i Maria Ribot, artistes (Acte de l'encesa de la Nova Llum)

Llegir més

Recepció als guanyadors del premi especial del públic als XII Premis Gaudí

Dia: 12/02/2020
Hora: 11.00 h
Lloc: Sala de columnes de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:

Salutacions a la Sala de Columnes

 

  • Ø Il·lm. Sr. Valentí Junyent Torras, alcalde de Manresa.
  • Ø Sr. Marc Aloy Guàrdia, tinent d’alcalde de la Presidència de l’Ajuntament de Manresa
  • Ø Sra. Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura de l’Ajuntament de Manresa
  • Ø Sr. Gerard Quinto Freixanet
  • Ø Sr. Esteve Soler Miralles
  • Ø Sr. David Torras Rivera

 

Breu reunió al despatx de l’Alcalde

Donació de l’estatueta del Premi del públic dels XII Premis Gaudí

Fotografia de grup

 

Llegir més
imagen

“El respecte a l’altre. Les comunitats de veïns”, eix temàtic del Consell d’Infants de Manresa d’aquest curs

Alumnat de 5è de primària de l’escola Sèquia han realitzat aquest matí  una sessió del Consell d’Infants per expressar les seves idees per aconseguir una ciutat més integradora. Més de 380 alumnes de diferents escoles de la ciutat participaran en aquestes sessions durant el curs 2019-2020.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa engega dilluns diverses actuacions per reparar punts malmesos a les calçades

Es tracta d’actuacions puntuals de reparació de flonjalls existents en calçades que dificulten la circulació de vehicles, per estar en vies de trànsit, o de persones, per coincidir amb passos de vianants.

Llegir més
imagen

Manresa participa en la presentació de la publicació “Fer ciutadania des del món local. Propostes per a la inclusió, la interacció i la diversitat”

L’acte s’ha celebrat avui  al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya i ha comptat amb la participació del regidor de Nova Ciutadania de l’Ajuntament de Manresa, Jamaa Mbarki El Bachir

Llegir més