Sala de premsa

Noticies del tipus : Notes de premsa

imagen

Els treballs de millora del clavegueram als carrers Forn i Pujada Roja comencen dimecres

Per un problema tècnic, les obres no han pogut començar avui. Es tracta d’una actuació prèvia para la millora del carrer del Forn, al barri de la Pujada Roja, que està prevista per al final d’any

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa homenatja Cándida Josefa Orts Rodríguez, que compleix 100 anys

L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut, Mercè Rosich, li van lliurar, ahir al vespre, un obsequi i un ram de flors per celebrar el seu centenari.

Llegir més
imagen

Dilluns, l'Ajuntament començarà els treballs fitosanitaris contra les males herbes a tots els arbres i espais verds de la ciutat

Les actuacions començaran el dilluns 24 de setembre i s’allargaran fins al dimarts 16 d’octubre, en horari matinal, i  es faran en els diferents barris i zones verdes de la ciutat, i també, als equipaments esportius municipals.

Llegir més
imagen

Dilluns arrenquen uns treballs de millora del clavegueram als carrers Forn i Pujada Roja

Es tracta d’una actuació prèvia para la millora del carrer del Forn, al barri de la Pujada Roja, que està prevista per al final d’any

Llegir més
imagen

Unes seixanta persones participen en la inauguració del curs dels Clubs de Lectura de les Biblioteques de Manresa

La primera lectura conjunta duta a terme ha estat La Tieta Claudina de Prudenci Bertrana, un clàssic poc conegut de la literatura catalana. La sessió, que va tenir lloc al Museu de la Tècnica, va ser conduïda per Agnès Prats i va finalitzar amb el tast del nou vi del Celler Fargas-Fargas.

Llegir més
imagen

Lluïda estrena el projecte "Manresa des d'una altra mirada” amb una interessant ponència sobre salut a càrrec de Miquel Vilardell i Toni Massanés

Més de 400 persones van omplir ahir al vespre la platea del teatre Conservatori, on el doctor Miquel Vilardell i el gastrònom Toni Massanés van estrenar el cicle de “ponències escèniques” del cicle “Manresa des d’una altra mirada”. Durant l’acte, conduïda per la periodista manresana Núria Bacardit, els ponents van oferir interessants consells per envellir i menjar millor. El projecte inclourà 4 sessions més, en què professionals, acadèmics, comunicadors i pensadors de reconegut prestigi a nivell català i internacional aportaran la seva opinió, la seva mirada sobre diversos aspectes de la societat actual.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa organitza el taller “Pau enmig de la violència”, per reforçar la mobilització pacífica com a forma de transformació social

Tindrà lloc el proper dilluns 1 d’octubre de 17 a 19h, a la Casa Flors Sirera, i anirà a càrrec de l’advocat especialitzat en mediació de conflictes,  Jordi Palou-Loverdos.

Llegir més
imagen

Manresa celebra el Dia Internacional de les Persones Grans amb un programa d’activitats diverses i amb Pilarín Bayés

La celebració, que començarà el proper dilluns i s’allargarà fins al dimarts 16 d’octubre, inclou un munt de propostes com: xerrades, cinema, teatre, sortides, ball, tallers, exposicions i poesia... Enguany, la protagonista de l’acte institucional serà la il·lustradora  Pilarín Bayés que impartirà la conferència “La meva vida”.

Llegir més
imagen

Regió 7 i Prensa Ibérica organitzen el primer e-Woman a Manresa

Un esdeveniment que vol servir d'altaveu als casos d'èxit de les dones que han destacat per la seva trajectòria professional i el seu lideratge en l'entorn digital, personal i d'empresa a la Catalunya Central. La jornada se celebrarà el pròxim dimecres 26 de setembre, de 9.30h a 13.30h, al teatre Kursaal.

Llegir més
imagen

Manresa acollirà una jornada d’activitats i conferències sobre la Reempresa

Una dotzena d’empreses de les comarques del Bages, el Berguedà i el Moianès intentaran trobar un reemprenedor que els doni continuïtat a l'espai de Matchings. L’acte tindrà lloc el proper dimarts 9 d’octubre al Palau Firal i hi participarà l’Ajuntament de Manresa, L’Agència de Desenvolupament del Berguedà i el Consorci del Moianès.


Llegir més