Per a la implantació de maquinària per a reparació d'una façana
Llegir més
Per substituir la xarxa general de l'aigua potable
Llegir mésLa mesura del bitllet senzill a 1 euro s’inscriu en el conjunt d’accions que promou l’Ajuntament de Manresa en el marc del Pla de Recuperació Social i Econòmica engegat amb motiu de la pandèmia de la Covid-19
Llegir més
La signatura ha anat a càrrec de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i dels responsables de Gestió Patrimonial d’Endesa a Ibèria, Antonio Colchero, i de l’àrea de Vendes i Desenvolupament de Patrimoni d’Endesa, Manel Bartés.
Llegir mésEl reforç del servei es farà a partir de les 8 del matí i a la franja horària del migdia, de 13 a 16 h, per tal d’interferir el mínim a les activitats a la via pública.
Llegir mésHi ha programades quatre sessions que es faran a través de la plataforma Jitsi. A banda, és previst un fòrum obert que es podria celebrar ja presencialment. La inscripció és gratuïta.
Llegir més
Dia: 02/07/2020
Hora: 1 del migdia
Lloc: Sala de Columnes de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
-Valentí Junyent Torras, regidor de Presidència i Hisenda
-David-Aarón López Martí, regidor d'Urbanisme i Mobilitat
-Antonio Colchero, responsable de Gestió Patrimonial d’Endesa a Ibèria
-Manel Bartes, responsable de l’àrea de Vendes i Desenvolupament de Patrimoni d’Endesa
Llegir mésA la ponència es van presentar tres propostes de paquets turístics: un centrat en l’últim tram del Camí Ignasià, des de l’Oller del Mas fins a Manresa; una visita als principals recursos turístics de la ciutat incloent un tast gastronòmic; i una proposta de ruta guiada en bicicleta des de la Torre Lluvià incloent el celler Collbaix i un dinar al centre de la ciutat.
Llegir mésEs tracta d’una iniciativa de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) que té l’objectiu de potenciar el paper de la dona dins el món del bàsquet. El regidor d’Esports, Antoni Massegú Calveras, ha assegurat que el nomenament oficial per part de la FCBQ “és una molt bona notícia pel bàsquet de la nostra ciutat, pels seus clubs i per l’impuls de l’esport femení”.
Llegir mésAmpliar els aprenentatges fora de l’escola permet que les famílies tinguin més recursos per donar suport als seus fills i filles en el procés d’aprenentatge. La proposta d’elaborar una borsa de recursos educatius gratuïts es va aprovar per unanimitat al ple del gener.
Llegir més