Sala de premsa

imagen

El videoclip "Rap per la Igualtat", finalista en dues categories del 6è Concurs Kabua

Aquest proper dissabte, 6 de juny, a les 12 del migdia, es realitzarà en format online l’acte lliurament dels premis a través d’Instagram Live (https://www.instagram.com/pr.kabua).

 

Llegir més
imagen

El Papa Francesc rebrà dissabte una delegació de l’Ajuntament de Manresa en audiència privada al Vaticà per conèixer el projecte Manresa 2022

Els representants municipals, encapçalats per l’alcalde Valentí Junyent, traslladaran al pontífex els detalls d’una iniciativa de caràcter transversal i amb voluntat transformadora, impulsada el 2013, que transcendeix l’àmbit religiós i aposta per potenciar el llegat ignasià per fer de Manresa una ciutat més acollidora i més atractiva, tant per als  manresans i les manresanes com per als visitants. El viatge a Roma es veu com una oportunitat per difondre i ampliar el coneixement sobre el projecte i es completarà amb diverses reunions de treball a l’entorn de Manresa 2022.

Llegir més
imagen

Es reprenen els terminis i processos administratius que havien quedat congelats amb l’estat d’alarma

El termini de llicències, al·legacions, requeriments, recursos o el pagament de multes s’ha reprès aquest dilluns 1 de juny en l’estat en què es trobava just abans de la suspensió. També s’han reprès els processos de selecció de personal. Pel que fa als tributs municipals, cal tenir en compte l’ampliació de terminis que ja va aprovar l’Ajuntament de Manresa per donar més flexibilitat a la ciutadania.

Llegir més
imagen

Sílvia Bel és la convidada aquest dimecres del cicle Pessics de Vida

L'actriu catalana conversarà amb el productor cultural Pep Garcia. Es podrà seguir online a partir de les 8 del vespre a través del canal https://www.youtube.com/c/AjuntamentdeManresa_cat/live


Llegir més
imagen

Cambra i Ajuntament organitzen unes jornades virtuals de networking entre empreses i persones que busquen una nova feina

Tindran lloc els dies 27, 28 i 29 d’octubre. Es tracta d’una proposta creada a mida per substituir la Fira de l’Ocupació del Bages, que el mes d’abril havia de celebrar la seva tercera edició al Museu de la Tècnica de Manresa.

Llegir més
imagen

L’escriptor italià Erri de Luca suspèn el seu viatge a Manresa

Havia de participar el dia 28 d’octubre convidat pel festival literari Tocats de Lletra

Llegir més

Treballs de canalització elèctrica als carrers Doctor Trueta, Llibertat i avinguda de les Bases

L'actuació té una durada de tres mesos. Es prohibirà l’estacionament de vehicles en l'àmbit de les obres

 

Llegir més
imagen

S’obre el termini perquè les famílies monoparentals sol·licitin un ajut per al pagament de l'IBI

La finalitat d’aquest ajut és equiparar la repercussió que té l’IBI en l’economia familiar amb les famílies que tenen la consideració de monoparentals. El termini per presentar la sol·licitud finalitza el 30 de desembre.

 

Llegir més
imagen

Tot a punt per a la 3a edició de la Setmana de l’Emprenedoria a Manresa i comarca

Tindrà lloc del 26 al 30 d’octubre i inclou una quinzena d’activitats  en un format virtual (on-line)

Llegir més
imagen

Torna el ‘MOU-TEatre’ amb una proposta que explora el perquè de la violència de gènere i el seu impacte personal i social

La iniciativa està promoguda per la Sala Els Carlins, la companyia Sargantana i l’Ajuntament de Manresa. Fins al 30 d’octubre es poden fer les inscripcions per formar part del grup d’actors i actrius que participaran en tot el procés. L’obra es mostrarà el 28 de novembre a la Sala Els Carlins i formarà part del programa del Dia Internacional Contra la Violència de Gènere.

 

Llegir més
imagen

Els ajuntaments de Manresa i Sant Fruitós de Bages arriben un acord per desencallar el Parc Tecnològic

El compromís evitarà els dos recursos contenciosos administratius que l’Ajuntament de Sant Fruitós va interposar en no estar d’acord amb l’ordenació urbanística que Manresa havia aprovat. D’aquesta manera, es podrà completar la urbanització i reparcel·lació del sector.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa posa a disposició dels bars i restaurants de la ciutat un servei de repartiment a domicili de menjars preparats

La mesura s’ha adoptat per donar suport al sector després de la nova normativa adoptada per la Generalitat per contenir la Covid-19.

Llegir més