Jordi Cruz Mas, cuiner manresà amb sis estrelles Michelin, ha estat el pregoner de la Festa Major de Manresa d'enguany.
Llegir mésSala de premsa
-
Pregó institucional de la Festa Major de Manresa 2019 a càrrec de Jordi Cruz Mas
-
CRÒNICA: El cuiner Jordi Cruz remarca els actius de Manresa en el Pregó Institucional de la Festa Major 2019
-
L'Ajuntament de Manresa rep Toni Naspler, campió d'Europa de bàsquet sub16
-
Treballs d'Aigües de Manresa de connexió a la xarxa general de clavegueram al carrer M. Aurèlia Capmany
Presentació de la 9a edició de la cursa Sant Silvestre Manresana. Memorial Dolors Garcia
Dia: 18/12/2019
Hora: 10h
Lloc: Sala de Premsa de l’Ajuntament de Manresa (Plaça Major, 1)
Intervenen:
-Antoni Massegú, regidor d’Esports
-Lluís Serracarbassa, representant del Grup Cube
També hi serà present Josep Garcia, pare de Dolors Garcia, i representants dels diferents patrocinadors i col·laboradors
Llegir més
Aquest dissabte es posa en marxa la zona preferent de vianants al carrer Guimerà, durant la campanya de Nadal
Tal com es va anunciar recentment, l’Ajuntament estableix a partir d’aquest dissabte, 21 de desembre, i fins al proper 7 de gener, un operatiu que consisteix a restringir el trànsit de vehicles al carrer Guimerà, que serà zona preferent de vianants, cada dia de 10 del matí a 9 del vespre. Es mantindrà l’accés al carrer del servei de bus urbà, taxis, residents, recollida de residus i vehicles autoritzats.
Llegir mésEnjardinament del parterre de la plaça del Salt
Dia: 18/12/2019
Hora: 1/4 de 2 del migdia
Lloc: Plaça del Salt (Entre carrers Sant Bartomeu i Escodines)
Intervenen:
-Pol Huguet, regidor de Ciutat Verda
-Carme Carrió, presidenta AV Escodines
-Veïns i veïnes del barri
Llegir més
L’Ajuntament edita un vídeo nadalenc i enceta una campanya per promocionar el comerç de Manresa
Coincidint amb la campanya de Nadal, l’Ajuntament de Manresa, amb la col·laboració de la UBIC i Manresa + Comerç, ha editat un vídeo amb l’objectiu de promoure el comerç de la ciutat i fer visible la tasca de dinamització d’aquest sector a la nostra ciutat. Al vídeo, que es pot veure aquí, hi apareixen persones de Manresa que mostren el seu compromís amb la ciutat i el seu comerç, i animen a triar el comerç de proximitat. Igualment ,es posa en marxa un concurs per tal que qui ho vulgui pugui compartir a les xarxes, amb l’etiqueta #CompraaManresa, vídeos vinculats al comerç. Els més originals rebran premis de fins a 200 euros en vals de compra.
Llegir mésEls #sangfluencers protagonitzen la Marató de donants de sang, que tindrà lloc divendres al Teatre Conservatori Manresa
La Marató vol animar a convertir-se en #sangfluencers o #bloodfluencers, ja sigui donant sang o motivant a altres fer-ho. El Banc de Sang proposa que tothom utilitzi la seva influència per parlar de la donació, ja sigui a les xarxes socials, a la feina o entre els veïns. La Marató es fa aquest divendres, 20 de desembre, al teatre Conservatori: a les portes de les festes de Nadal, quan és essencial per garantir els tractaments als malalts les properes setmanes. Durant les festes, les donacions de sang baixaran al voltant del 25%. Aquest matí se n’ha fet la presentació.
Llegir mésPresentació de la campanya de promoció del comerç per Nadal
Dia: 17/12/2019
Hora: 2/4 de 2 del migdia
Lloc: Plaça Sant Domènec
Intervenen:
-Núria Masgrau, regidora d'Indústria, Comerç i Activitats
-Tània Infante, presidenta de la UBIC
-Presidents d'associacions de comerciants i altres botiguers de Manresa
Llegir mésPresentació de la Marató de Sang 2019
Dia: 16/12/2019
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1 baixos)
Intervenen:
-Mercè Tarragó, regidora de Ciutat Saludable
-Josep Maria Planella, coordinador Marató de Sang
-Marta Hernández, tècnica de promoció del Bang de Sang
-Albert Estiarte, adjunt a la direcció general d'Althaia
-Pere Tomàs, jugador del Baxi Manresa, club que dona suport a la Marató de Sang
Llegir mésDemà, el Kursaal acollirà (les)Brossa, l’espectacle que havia d’inaugurar la 13a edició del Tocats de Lletra
El recital interpretat per Celeste Alías, Meritxell Cucurella-Jorba i Joana Gomila, es va ajornar per la protesta del 18 d’octubre de rebuig a la sentència del Suprem contra els líders del procés català.
Llegir mésL’ANTIC reforça amb una campanya l’ús responsable dels punts de recollida selectiva durant les festes
L’objectiu és, per una banda, fer una crida a parar més atenció en l’ús dels contenidors i, per l’altra, prendre consciència i implicar-se en generar el mínim de residus possible.
Llegir més