Exhaurides les entrades a la visita a la Manresa Ignasiana d’aquest diumenge, en el marc de les Festes de Sant Ignasi
Exhaurides les entrades a la visita a la Manresa Ignasiana d’aquest diumenge, en el marc de les Festes de Sant Ignasi
El servei d’intermediació i treball comunitari de l’Ajuntament de Manresa que treballa per la millora i la convivència ciutadana a la ciutat va atendre durant el 2017 un total de 260 persones per diferents problemàtiques i conflictes entre veïns que afectaven un total de 1.113 persones. El 65% dels casos s’han resolt satisfactòriament.
Llegir més
Les actuacions previstes, que duraran fins l’1 d’agost i afectaran a un total de 7 vials, s’emmarquen en el pla de xoc de Millora de l’Espai Públic 2018.
Llegir mésEs tracta d’una iniciativa liderada per l’Ajuntament de la ciutat alemanya d’Altena amb l’objectiu de desenvolupar un projecte de bones pràctiques, posant en comú, amb altres ciutats europees, experiències exitoses en l’àmbit de la innovació urbana i de la governança a partir de la implicació de la ciutadania en el disseny i implementació de les polítiques públiques del municipi. Des de Manresa el focus del treball se centrarà en el Centre Històric.
Llegir mésEl ple municipal de l’Ajuntament de Manresa va aprovar el juliol de 2012 la instal·lació de la bandera estelada a la plaça i des d’aquella data presideix la celebració institucional de la Diada a la ciutat.
Llegir mésEls treballs són un pas més en el procés engegat per modernitzar aquest equipament comercial. L’estrena dels nous accessos coincideixen demà i dissabte amb actes de la 2a Festa de Tomàquet.
Llegir mésL’acte d’inauguració es va celebrar ahir al vespre amb la presència de l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent. El local té 173 m2 de superfície i està situat al carrer Flor de Lis 22, molt a prop del Centre Hospitalari.
Llegir més
La convocatòria va adreçada a tota persona física o jurídica, particulars o entitats publiques o privades, que poden presentar la seva sol·licitud telemàticament, o presencialment, a l’Oficina d’Activitats Econòmiques (OAE), fins el 28 de desembre.
Llegir mésEls 50 anys de la proclamació de la primera pubilla, el 25è aniversari de la creació de la Colla Castellera Tirallongues, el 30è Correaigua, la 15a Moscada Infantil i els 10 anys de la Trobada de Bateries i de les Visites a la Manresa Desconeguda, es combinaran amb actes innovadors com l’estrena de “La Cultura des d’una altra Mirada”, la jornada lúdica Enfila’t a l’Agulla i la recuperació del concert gratuït de Festa Major amb l’actuació del grup “Els Catarres”.
Llegir mésLa competició se celebra fins dissabte a les instal·lacions del Club de Tir Precisió Manresa, a Bufalvent, amb una setantena dels millors tiradors de 13 països del món en l’especialitat de carrabina esportiva
Llegir més