L’economista i activista social, Arcadi Oliveres, juntament amb Mario Luna (de Mèxic) i Milena Florez (de Colòmbia), dos defensors de Drets Humans refugiats a Catalunya gràcies a un programa de protecció, participaran en una taula rodona per analitzar la situació actual dels Drets Humans a nivell internacional. L’acte tindrà lloc a les 7.30 de la tarda a l’Auditori de l’Espai Plana de l’Om.
Llegir mésSala de premsa
-
Arcadi Oliveres, Mario Luna i Milena Florez posaran el "termòmetre" als drets humans, demà a Manresa
-
Últims dies perquè les famílies monoparentals sol·licitin un ajut per al pagament de l'IBI
- Tall de trànsit al carrer Puigterrà de Baix
- Demà comencen uns treballs d'Aigües de Manresa a la carretera de Cardona
L’Ajuntament de Manresa amplia el termini de pagament dels tributs municipals amb motiu de la crisi del coronavirus
Arran de la crisi sanitària provocada pel coronavirus, l’Ajuntament de Manresa ha ampliat el termini de pagament dels tributs municipals, amb l’objectiu de donar més flexibilitat a la ciutadania. Per aquest motiu, el “Calendari del contribuent” s’ha modificat. Els tributs també es poden pagar de manera fraccionada amb una quota mensual fixa.
Treballs d'Endesa a la carretera de Santpedor, demà
Per a una actuació de manteniment a l'Estació Transformadora. El trànsit de vehicles es regularà en pas alternatiu
Llegir més
Treballs d'Endesa al carrer Bernat de Cabrera i carretera de Santpedor
Durant quatre dies s'ocupara un dels dos carrils de la carretera de Santpedor, proper a la cruilla amb el carrer Bernat de Cabrera
Llegir més
Les deixalleries del consorci reobriran dimecres amb horari reduït i només per a activitats econòmiques
La xarxa de deixalleries continua tancada als particulars fins a nou avís com a mesura de prevenció per la crisi del covid-19. L’horari der servei de la deixalleria de Manresa serà de 12 a 14 h, i de 18 a 20 h, de dilluns a divendres.
Llegir més
Manresa presenta diverses iniciatives literàries en línia per Sant Jordi
Una dotzena d'autors i autores de la Catalunya Central presentaran les seves obres, publicades aquest any, en petits videoclips que es compartiran a les xarxes socials. Al canal d’Instagram d’Òmnium Bages-Moianès es conversarà amb la periodista i escriptora Gemma Ruiz amb motiu de la publicació la seva novel·la, Ca la Wenling.
Els serveis de Joventut de 14 municipis del Bages proposen un trivial comarcal per fer un confinament més agradable a les persones joves
Les preguntes del joc estan majoritàriament relacionades amb temes de Joventut. La persona que encerti més preguntes guanyarà un val per a dues persones per fer una estada en un alberg de la Xarxa Jove d’Albergs de Catalunya (Xanascat).
Llegir mésTreballs de reparació d'Aigües de Manresa a la carretera de Vic, cruilla amb el carrer Sant Cristòfol
Durant l'actuació, que té una durada de sis setmanes, es garantirà el doble sentit de circulació de la via.
Llegir mésUn entorn virtual facilitarà formació i acompanyament al personal d'atenció a la gent gran a la Catalunya central
- La iniciativa és una comunitat virtual de pràctica d’atenció a la gent gran i ha estat possible gràcies a la col·laboració de la Unió Consorci Formació, el Consorci de Salut i Social de Catalunya, la Fundació Sant Andreu Salut, la Fundació Universitària del Bages – UManresa, l’Ajuntament de Manresa, la Regió Sanitària Catalunya Central -CatSalut-, SAP Bages-Berguedà-Solsonès (que inclou el Moianès) de l’Institut Català de la Salut, Consell Comarcal del Bages i el departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat.
- Una plataforma online permetrà oferir capacitació bàsica al personal de nova incorporació a les residències i recursos al conjunt del personal que treballa en l’atenció a la gent gran.