Sala de premsa

imagen

Aquest dissabte es posa en marxa la zona preferent de vianants al carrer Guimerà, durant la campanya de Nadal

Tal com es va anunciar recentment, l’Ajuntament estableix a partir d’aquest dissabte, 21 de desembre, i fins al proper 7 de gener, un operatiu que consisteix a restringir el trànsit de vehicles al carrer Guimerà, que serà zona preferent de vianants, cada dia de 10 del matí a 9 del vespre. Es mantindrà l’accés al carrer del servei de bus urbà, taxis, residents, recollida de residus i vehicles autoritzats.

Llegir més

Enjardinament del parterre de la plaça del Salt

Dia: 18/12/2019
Hora: 1/4 de 2 del migdia
Lloc: Plaça del Salt (Entre carrers Sant Bartomeu i Escodines)
Intervenen:

-Pol Huguet, regidor de Ciutat Verda

-Carme Carrió, presidenta AV Escodines

-Veïns i veïnes del barri

Llegir més
imagen

L’Ajuntament edita un vídeo nadalenc i enceta una campanya per promocionar el comerç de Manresa

Coincidint amb la campanya de Nadal, l’Ajuntament de Manresa, amb la col·laboració de la UBIC i Manresa + Comerç, ha editat un vídeo amb l’objectiu de promoure el comerç de la ciutat i fer visible la tasca de dinamització d’aquest sector a la nostra ciutat. Al vídeo, que es pot veure aquí, hi apareixen persones de Manresa que mostren el seu compromís amb la ciutat i el seu comerç, i animen a triar el comerç de proximitat. Igualment ,es posa en marxa un concurs per tal que qui ho vulgui pugui compartir a les xarxes, amb l’etiqueta #CompraaManresa, vídeos vinculats al comerç. Els més originals rebran premis de fins a 200 euros en vals de compra.

Llegir més
imagen

S’obre al públic la nova passera de Can Poc Oli, que apropa el centre de la ciutat a la seva Anella Verda

Davant la impossibilitat de realitzar una caminada col·lectiva per donar a conèixer la nova infraestructura per a vianants i bicicletes —a causa de les mesures per evitar la propagació de la covid-19— l’Ajuntament i les entitats proposants del projecte —que va ser escollit en uns pressupostos participatius— animen la ciutadania a descobrir l’indret pel seu compte.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament reprèn el servei de la zona blava aquest dilluns i posa en circulació 2.000 vals d’aparcament i viatges de bus gratuïts

L’increment progressiu de la mobilitat i l’inici de la reactivació de l’activitat econòmica fa necessari que hi tornin a haver espais disponibles per a l’aparcament en rotació al centre de la ciutatS’ha establert amb l’empresa un protocol de neteja i desinfecció especial als parquímetres per tal que estiguin en correctes condicions sanitàries.

Llegir més

Presentació de les Bases del Pla Local per a la Reconstrucció Social i Econòmica de Manresa

Dia: 10/05/2020
Hora: 1 del migdia
Lloc: Ajuntament de Manresa - Sala de Columnes (Alcaldia)
Intervenen:

-Valentí Junyent Torras, alcalde de Manresa

-Marc Aloy Guàrdia, tinent d’alcalde de la Presidència

-Felip González Martín, representant del grup municipal PSC

-Roser Alegre Fontanet, representant del grup municipal FEM Manresa

-Andrés Rojo Hernández, grup municipal Ciudadanos de Manresa

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa reprèn l’atenció presencial amb cita prèvia de les oficines d’Atenció Ciutadana i d’Activitat Econòmica i d’altres serveis municipals a partir de dilluns 11 de maig

Es reobre a la ciutadania l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), l’Oficina d’Atenció Econòmica (OAE), el Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO), el Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM), el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD), el Servei d’Atenció Integral (SAI LGTBI), els quatre Equips Bàsics de Serveis Socials (EBAS), el Servei d’Acollida i l’Oficina Jove del Bages. L’atenció es farà exclusivament amb el sistema de cita prèvia.

Llegir més
imagen

El CEDEM programa una nova tanda de píndoles formatives on-line per a emprenedors i empreses

La programació per als propers 15 dies inclou set píndoles formatives, dues de les quals es faran a través del canal d’Instagram del CEDEM, i cinc més a través de la plataforma Zoom.

Llegir més
imagen

El Campus Universitari de Manresa celebra les portes obertes d’enguany en format virtual

Amb aquesta acció, que es farà dissabte 16 de maig, se substituirà la jornada presencial, que estava prevista pel passat 25 d’abril i que es va haver de suspendre per la situació excepcional provocada per la covid-19. Les persones que hi vulguin participar han de realitzar una inscripció prèvia.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa força que l’empresa concessionària de la zona blava retiri l’ERTO i es comprometi a complementar fins al 100% els salaris pendents a la plantilla

Després que el govern municipal tingués constància, la setmana passada, que Estacionamientos y Servicios (EYSA) havia presentat un ERTO el 16 de març passat, s’han realitzat gestions amb l’empresa per exigir-li una solució a la situació creada, la restitució de la situació laboral del personal i el cobrament íntegre dels sous. Finalment, ahir EYSA va comunicar als treballadors la retirada de l’ERTO i s’ha compromès amb l’Ajuntament a completar fins al 100% dels salaris pendents, de manera que el personal percebrà la mateixa quantitat que si no s’hagués aplicat l’expedient. 

Llegir més
imagen

ASSESSORIA LABORAL ONLINE DIVENDRES 8 DE MAIG A LES 11 HORES

Tens dubtes sobre la teva situació laboral actual? T'han acomiadat o t'han aplicat un ERTO? L'advocada laboralista Laura Escamilla et resoldrà aquests dubtes en directe al nostre perfil d'IG

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa organitza demà una sessió virtual per informar i resoldre dubtes sobre la reobertura del comerç local

La sessió comptarà amb la participació de la Directora General de Comerç de la Generalitat, Muntsa Vilalta; la regidora d’Indústria, Comerç i Activitats de l’Ajuntament de Manresa, Núria Masgrau; i del director general del Grup Llobet,  Ignasi Llobet. Es podrà seguir en directe al canal de YouTube de l’Ajuntament, a l’adreça https://www.youtube.com/c/AjuntamentdeManresa_cat/live

 

Llegir més