Dia: 16/09/2019
Hora: 1 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1 baixos)
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-David Aaron López, regidor d'Urbanisme
Llegir mésL’acte tindrà lloc a les 7 de la tarda. Les obres seleccionades en aquesta edició són: A l’amic escocès, de Maria Barbal; Sis nits d’agost, de Jordi Lara; Per tenir casa, cal guanyar una guerra, de Joan Margarit; i Fugir era el més bell que teníem, de Marta Marín-Dòmine
Llegir més
Per evitar esperes innecessàries, es recomana a totes les persones usuàries que sol·licitin cita prèvia trucant al telèfon 010.
La campanya de mobilitat d’enguany, des del 30 de novembre al 6 de gener, ha obtingut bons resultats en l’ús del transport públic. Entre els dies 21 de desembre i 7 de gener, en que el carrer Guimerà ha tingut prioritat per a vianants i transport públic, s’ha incrementat un 19% els viatgers. El preu del bitllet senzill a 1 euro ha tingut molta acceptació, amb un increment del 169%. Les mesures de l’Ajuntament van en la línia de descongestionar el centre de vehicles i avançar cap a una ciutat més sostenible, objectius pels quals l’Ajuntament continuarà treballant de cara al Pla de Mobilitat que properament es redactarà. D’altra banda, es valora positivament la campanya de dinamització del comerç i l’adequació amb diversos elements de decoració del carrer Guimerà.
Per treballs de desmuntatge d'una grua
Llegir mésPer treballs de desmuntatge d'una grua d'obres
Llegir mésEn total s’ha invertit 902.870 euros, dels quals 482.960 euros per millorar les calçades, 310.373 en espais i accessibilitat per als vianants i 109.537 en parcs infantils.
“Mirades sobre els drets humans” es el títol de la mostra fotogràfica que es podrà veure al Centre Cívic Selves i Carner fins al 31 de gener; i el recull de treballs pictòrics sobre tela “Del pinzell a la Denúncia” estarà ubicat al Casal de les Escodines fins el dia 30 del mateix mes.
Llegir més
Dia: 07/01/2020
Hora: 11.00 h.
Lloc: Plaça Lluis Companys
Intervenen:
Josep Gili, regidor de Qualitat Urbana, Via Pública i Ciutat Intel·ligent
Llegir mésL’estudi revela que la capital del Bages té un potencial ecològic interessant per a la conservació dels amfibis, amb un bon nombre d’espècies presents, però en un estat subòptim de conservació, amb poblacions petites i poc diverses.
Llegir més