Sala de premsa

imagen

L’organització del CLAM, Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya, ajorna la 17a edició fins al 2021

Tot i que inicialment s’havia considerat la possibilitat de realitzar aquesta edició a la tardor, diverses circumstàncies aconsellen ajornar-la fins al proper any, en què l’organització confia poder tornar a la normalitat

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa aplicarà una reducció al rebut de la taxa d’escombraries i al de les taxes industrials pel temps que els locals han estat obligatòriament tancats al públic

La reducció es calcularà proporcionalment al nombre de dies que els locals i establiments han hagut d’estar tancats al públic. Perquè s’apliqui la reducció cal que se sol·liciti a l’Ajuntament.

Llegir més
imagen

Manresa commemora el Dia Internacional de les Persones Refugiades amb Betty Puerto, Helena Maleno, Nadia Ghulam i Victòria Planas

La regidoria de Cooperació de l’Ajuntament de Manresa i la Casa Flors Sirera organitzen una xerrada en línia per parlar sobre processos d’asil i crisi econòmica i social. L’acte tindrà lloc el divendres 19 de juny, a les 18 h, a través de la plataforma Zoom, amb testimonis amb veu de dona per parlar de les dificultats de les activistes pels drets humans. La xerrada serà gratuïta i caldrà inscripció prèvia enviant un correu a casaflorsirera@altecom.cat. La data límit d’inscripció és el 18 de juny.

Llegir més

Tall de trànsit al vial d'entrada al barri de Sant Pau proper al Pont Vell, demà

Per la realització de treballs d'Aigües de Manresa al camí de Sant Pau. Les entrades i sortides amb vehicle al barri es faran per la rotonda de la C-55 (Fàbriques)


Llegir més
imagen

Se suspenen les misses programades al cementiri els dies 1 i 2 de novembre

Amb la voluntat de garantir el distanciament físic i per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de Covid-19


Llegir més
imagen

Comencen els treballs de restauració del quiosc modernista de l’Arpa

L’actuació es fa necessària perquè els tèrmits han malmès la base de la seva estructura. Per restaurar-lo, el quiosc serà traslladat a un taller de fusteria. Els treballs tenen una durada prevista de dos mesos i un pressupost de 31.173 euros.

Llegir més
imagen

S’ajornen els actes de la 5a Setmana del Turisme Industrial a Manresa

A causa de les noves mesures que va anunciar el Govern de la Generalitat de Catalunya per aturar l’increment de casos de Covid-19 al país.

 

Llegir més

Treballs de canalització elèctrica al carrer de la Pau, dilluns que ve

Es prohibirà l’estacionament de vehicles en l'àmbit de les obres

Llegir més
imagen

La TAVCC recupera el cicle «Contemporanis» amb una exposició de l’artista Konvent Berni Puig

L’exposició «Batalla» de Berni Puig, que podrà visitar-se a partir del diumenge 1 de novembre a l’Espai Plana de l’Om de Manresa, reprèn el programa d’exposicions «Contemporanis» de la Taula de les Arts Visuals de la Catalunya Central, suspès des del mes de març per la pandèmia de la Covid-19.

 

Llegir més

Tall de trànsit en un tram del carrer Sèquia, dilluns al matí

Amb motiu del muntatge d'una autogrua per a material d'obres

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa allarga el servei municipal de repartiment a domicili per a bars i restaurants i hi afegeix els centres d’estètica

La iniciativa per donar suport al sector es va posar en marxa fa 15 dies, coincidint amb el tancament al públic de bars i restaurants.

Llegir més
imagen

L'alcalde dicta un ban amb les noves mesures per frenar el brot de la covid-19 a la ciutat

Fa una crida a les persones d’entre 15 i 64 anys dels Barris del Poble Nou, Carretera de Santpedor, Font dels Capellans i Sagrada Família, sense simptomatologia de covid-19 i que no s’hagin fet cap PCR darrerament, perquè es facin la prova en els cribatges massius que es faran als seus barris la propera setmana. 

Llegir més
imagen

Demà es restableix el doble sentit de circulació a la Via de Sant Ignasi de Manresa

A partir de demà divendres, a mig matí, es podrà tornar a circular en tots dos sentits a la Via de Sant Ignasi i avinguda Bertrand i Serra, en tot l’àmbit d’obres, entre la carretera del Pont de Vilomara i el carrer Vidal i Barraquer (davant les piscines municipals). També entra en funcionament la rotonda situada davant la capella del Remei, i es podrà pujar i baixar pel carrer Joan XXII. Prèviament,  de 7 a 8.30, es tallarà un tram de l’avinguda per treballs de pintura. Les obres continuaran ara a les voreres i la plaça del Remei, i es preveu que acabin definitivament el primer trimestre de 2021.

Llegir més
imagen

Manresa inicia el cribratge massiu de Covid-19 als veïns i veïnes de les Escodines i del Barri Antic

A dos quarts de dues ja s’havien fet la prova PCR 313 persones. Durant els propers dies també se’n faran als veïnes i veïnes dels barris de Poble Nou, Carretera Santpedor, Font dels Capellans i Sagrada Família. L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, fa una crida a la participació de la ciutadania.

Llegir més