Durant la celebració es presentaran la quinzena d’equips del CF Font dels Capellans i del FC Les Cots. La festa es completarà amb un castell de focs i un sopar popular. L’acte comptarà amb l’assistència de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, que farà el sac d’honor; del regidor d’Esports, Anjo Valentí Moll; i del diputat adjunt d’Esports i Activitat física de la Diputació de Barcelona, Jesús Naharro Rodríguez, entre altres representants i autoritats.
Llegir més