Per treballs de pavimentació en el tram de nova urbanització a la Plana del Pont Nou
Llegir més
La jornada es va celebrar dimecres passat i va comptar amb l’assistència de personal tècnic municipal
Llegir mésLa pista de gel, la Fira de Santa Llúcia, l’Avantpessebre Vivent al carrer del Balç, el Pessebre Vivent del Pont Llarg, el Campi qui Jugui, el Poema de Nadal, els Pastorets, el Carter Reial, Els Pastorets, el Príncep Assuan a la plaça Major, la Cavalcada de Reis, concerts, tallers, accions i campanyes solidàries, teatre, espectacles infantils i un munt de propostes més, impulsades per l’Ajuntament i les diferents entitats manresanes i associacions de veïns, tornaran a omplir la ciutat per portar el gaudi a petits i grans.
Llegir mésUna quinzena d’Àngels de nit “volaran” pels diferents espais d‘oci nocturn, aquest cap de setmana de les 11.30 de la nit del dissabte fins a les 2.30 de la matinada del diumenge, amb motiu del Dia Mundial de la Lluita contra la Sida que se celebra el dia 1 de desembre a tot el món.
Llegir mésLa reurbanització del camí, reivindicada històricament pel barri, serà estrenada oficialment aquest dissabte al matí. L’acte, obert a tot el veïnat, comptarà amb la presència de l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, la regidora de Barris i Acció Comunitària, Núria Masgrau, altres membres de la corporació, el president de l’Associació de Veïns Mion-Puigberenguer, Agapito López i l’expresident Juan José Porcel.
Representants de l’associació TIC Bages, formada per empreses i institucions, i de Sinèrgia, una coordinadora que aglutina una vintena d’associacions tecnològiques d’arreu de Catalunya, han fet una visita avui a l’Ajuntament de Manresa i s’han reunit amb l’alcalde, Valentí Junyent; la regidora d’Ocupació, Empresa i Coneixement, Cristina Cruz; i el regidor de Qualitat Urbana, Via Pública i Ciutat Intel·ligent, Josep Gili.
Llegir mésProp d’un centenar de persones de diferents punts de Catalunya participen a la trobada sobre energies renovables organitzada en el marc de la fira Ecoviure. Els experts que hi han participat aposten per un nou model energètic basat en l’autoconsum i la compartició de l’energia
Llegir més
Una anàlisi de com recuperar la figura de l’aprenent; una avaluació de l’estat de salut de la cadena de subministrament de les empreses del metall al Bages; i receptes per retenir talents amb estratègies com el “salari emocional”. Són alguns dels continguts de la sessió que va tenir lloc ahir al Palau Firal, en el marc del programa Ocupació al Bages Industrial. Hi van participar 44 persones de diverses empreses, que en van fer una valoració positiva.
Llegir més
Dia: 28/11/2019
Hora: 13.00 h
Lloc: VestÃbul del Conservatori Municipal de Música de Manresa (Ignasi Balcells 12-14)
Intervenen:
Anna Crespo, regidora de Cultura de l'Ajuntament de Manresa
Representants de les entitats organitzadores i col·laboradores
Llegir més“No volem ser valentes, volem ser lliures”, “som les netes de les bruixes que no vau poder cremar”, “no és no”, “només si és si”, són les frases que proposa l’alumnat dels instituts per rebutjar la violència envers les dones. Per la seva banda, l’estudiantat de les universitats ha dut a terme l’activitat “Tenim valors” per reflexionar sobre què li manca a la societat actual per tal d’eradicar aquest tipus de violència.
Llegir més