Les visites guiades estables i les reserves de grups del mes d’abril també s’han cancel·lat
Sala de premsa
-
Manresa Turisme cancel·la els Vespres Modernistes i ajorna Tabals de Foc al Carrer del Balç
-
Restriccions al cementiri de Manresa com a mesura de prevenció pel coronavirus
-
Manresa Jove continua oferint els serveis de forma virtual a les persones joves
-
Manresa comença a distribuir més de 2.200 targetes moneder per als infants que reben beques menjador
Manresa Turisme i l’Hotelet Casa Padró allarguen els ‘Esmorzars Modernistes’ fins al setembre a causa de l’èxit de la proposta gastronòmica i cultural
Els ‘Esmorzars Modernistes’ es podran realitzar tots els divendres de setembre, inclòs per la Diada. La proposta inclou un esmorzar al Rooftop de l’Hotelet i una visita guiada als principals espais modernistes de la Manresa. L’activitat compleix totes les mesures decretades per la Covid.
Llegir mésDemà s’inaugura a l’Anònima l’exposició ‘Art Confinat’, amb obres d’una vuitantena d’artistes bagencs
Es tracta d’una mostra pictòrica amb més d'un centenar d’obres d’artistes de casa nostra que plasmen el pols de l’art en temps de confinament. Es podrà visitar gratuïtament fins al 31 d’agost, de 19 a 21 h.
Llegir mésTreballs de pavimentació en un tram del carrer Indústria, dijous i divendres
Formen part del Pla de millora de l’Espai Públic 2020, que preveu millores de calçades a vint carrers de la ciutat
Llegir mésTall de trànsit en un tram del carrer Cadí, a partir de demà
Durant 10 dies, Aigües de Manresa farà treballs de renovació de la xarxa d’aigua potable
Llegir mésTreballs de pavimentació a un tram del Passeig i al carrer Major, a partir de demà
Formen part del Pla de millora de l’Espai Públic 2020, que preveu treballs a les calçades de 20 carrers de la ciutat
Llegir mésAVUI DIMARTS: Roda de premsa per informar de la Festa Major de Manresa 2020
Dia: 24/08/2020
Hora: 6 de la tarda
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1, baixos)
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
-Joan Calmet Piqué, regidor de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil
-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa manté una Festa Major inèdita que compleix totes les condicions de seguretat de la Covid
El govern recorda que no es farà cap dels actes multitudinaris habituals i que el programa, que s’ha reduït substancialment, ja es va dissenyar tenint en compte tots els protocols de seguretat decretats per la pandèmia. Les noves mesures anunciades pel president Torra aquest dilluns no representen un canvi significatiu pel que fa als espectacles culturals organitzats en recintes tancats o perimetrats, amb aforaments limitats, entrades preassignades i control d’accés, com seria el cas dels actes de la Festa Major.
Llegir mésTreballs de canalització elèctrica al Polígon de Bufalvent, a partir de demà
L’actuació tindrà lloc als carrers Pau Miralda i Doctor Ferran. Es mantindrà el pas de vehicles en doble sentit de circulació
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa programa una segona funció de l’espectacle de benvinguda a la Festa Major
Es farà dimecres 26 d'agost a les nou del vespre, just després de la primera funció, que arrencarà a les vuit. Les entrades gratuïtes es podran reservar a partir d’avui dilluns a les dues del migdia.
Llegir mésL'Ajuntament inicia els treballs de millora de la calçada de 20 carrers, amb una inversió de 350.000 euros, en el marc del Pla de Millora de l'Espai Públic 2020
L’Ajuntament de Manresa posa en marxa, per quart any consecutiu, el Pla de Millora de l’Espai Públic, que significarà una inversió global d’un milió d’euros. La primera de les actuacions del pla està adreçada a millorar les calçades de 20 vials de la ciutat, amb una superfície total de 18.348 m2 i una inversió de 350.000 euros.
Llegir més