Es reobre a la ciutadania l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), l’Oficina d’Atenció Econòmica (OAE), el Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO), el Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM), el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD), el Servei d’Atenció Integral (SAI LGTBI), els quatre Equips Bàsics de Serveis Socials (EBAS), el Servei d’Acollida i l’Oficina Jove del Bages. L’atenció es farà exclusivament amb el sistema de cita prèvia.
Llegir mésSala de premsa
-
L’Ajuntament de Manresa reprèn l’atenció presencial amb cita prèvia de les oficines d’Atenció Ciutadana i d’Activitat Econòmica i d’altres serveis municipals a partir de dilluns 11 de maig
-
El CEDEM programa una nova tanda de píndoles formatives on-line per a emprenedors i empreses
-
El projecte de recuperació de vinya autòctona que porten a terme l’Ajuntament de Manresa, la DO Pla de Bages i AMPANS, avança amb la plantació d’espècies de ceps que pràcticament ja no es troben
-
El Campus Universitari de Manresa celebra les portes obertes d’enguany en format virtual
Manresa 2022 impulsa la gravació del documental sobre la Ignasiana BTT per compartir l’experiència amb el públic a través de les pantalles
En el documental han participat ciclistes i persones del món de l’esport de solvència contrastada com Núria Picas, Carme Tort i el tàndem format per Ignasi Àvila i Joan Font.
Llegir mésEl Casino acull aquest cap de setmana activitats dinamitzades a les exposicions “Fang, gres, minerals, foc i mans” i “Elogi del malentès”
La visita experimental per a famílies “Joc de paraules” de l’exposició d’art contemporani “Elogi del malentès” serà divendres 2 d’octubre, a les 18 h. La visita comentada de l’exposició “Fang, gres, minerals, foc i mans” de Josefina Bonvehí serà dissabte a les 18.30 h. Les activitats són gratuïtes amb inscripció prèvia.
Llegir mésLa 23a Fira Mediterrània aposta per la presencialitat amb 46 espectacles i concerts en viu a Manresa
Les coproduccions amb entitats i institucions, les propostes de joves emergents, la mirada des de la contemporaneïtat cap a l’arrel i el desenvolupament sostenible impregnen els projectes artístics seleccionats i les Jornades Professionals
Aquest matí s’ha fet la inauguració de la Fira al Palau Marc de Barcelona, amb la presència de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy; el secretari general de Cultura, Lluís Baulenas, i el director artístic de la Fira Mediterrània, Jordi Fosas.
Tall de trànsit a l'entrada de la zona esportiva del Congost des de la carretera de Sant Joan, demà al matí
Amb motiu dels treballs d’adequació de la pista d’atletisme del Congost. Es mantindrà l’accés de vehicles des del Camí Vell de Rajadell
Llegir més
S’obre el període per renovar l’autorització de terrasses a bars i restaurants per a la tardor-hivern
Amb motiu de la situació sanitària excepcional, l'Ajuntament manté fins al 31 de desembre totes les mesures excepcionals aprovades el mes de maig per donar suport al sector, com és la bonificació del 50% de la taxa d'ocupació de la via pública.
Llegir mésNOVA PROGRAMACIÓ TALLERS DIBA
S'obren les inscripcions pels tallers de la Diputació de Barcelona, que es duran a terme durant els mesos d'ocubre i novembre, amb un dels tres tallers adreçat a empreses i a departaments de RRHH del territori.
Llegir mésL’Ajuntament inicia treballs de millora a diversos camins rurals de Manresa
L’actuació té una durada de tres setmanes i es farà sobre una superfície de 3,1 km de camins
Llegir mésTreballs d'Aigües de Manresa al carrer Fra Jacint Coma i Galí, a partir de demà
Durant una setmana, es prohibirà l’estacionament en l’àmbit d’afectació de les obres
Llegir mésS’inicia un projecte pioner per a promoure la conservació de la fauna amenaçada del secà
La iniciativa, proposada per l’entitat Bages Biodiversitat en col·laboració amb l’Ajuntament de Manresa, pretén millorar l’estat de conservació del mussol comú i altres espècies amenaçades al pla de Bages
Llegir més