Sons del Camí, el cicle de músiques amb ànima, que se celebra del 17 al 26 de juliol en el marc del projecte Manresa 2022, combinarà els actes gratuïts amb els de pagament i compta, en aquesta, edició amb noms destacats com Gerard Quintana i Elena Gadel. Enguany el cicle estrena imatge i web: sonsdelcami.cat
Llegir mésSala de premsa
-
Torna els Sons del Camí amb 6 concerts que es faran al Parc i a la Basílica de la Seu i als jardins de la Cova
- Presentació del programa de la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa 2019
- Acte institucional del Dia de la Policia Local de Manresa
- Sessió pública extraordinària de constitució de la Corporació Municipal i elecció de l'alcalde de Manresa
S’ajorna l’espectacle "(les)Brossa" que havia d’obrir, demà, el Tocats de Lletra
El recital, inspirat en el poeta, dramaturg i artista plàstic, Joan Brossa, i interpretat per Celeste Alías, Meritxell Cucurella-Jorba i Joana Gomila, es posposa fins a nova data que es comunicarà properament.
Llegir mésEl Ple octubre aprova les ordenances fiscals per al 2020, que augmenten un 1,23% de mitjana
La proposta del govern municipal -que s'ha aprovat amb els vots favorables d'ERC i JxM, el vot en contra de PSC-CP i l'abstenció de C's i FM- manté estables alguns impostos i taxes, apuja l’1,3% l'IAE i i la taxa de guals; l'1,7% l'IBI i plusvàlues; i la resta s'incrementen un 1,5%. En un moment de la sessió, els representants d’ERC, JxM i FEM han mostrat cartells per demanar la llibertat de les preses i presos polítics en resposat a una proposició de Cs que ha estat rebutjada.
Ecoviure torna a Manresa aquest cap de setmana amb la voluntat d’oferir solucions a la crisi climàtica
El documentalista Álex Galán, conegut com “el viatger del gel”, serà el ponent estrella d’una edició fortament marcada per l’emergència climàtica que viu el planeta.
La convocatòria de vaga general per demà divendres 18 d’octubre ha obligat a suspendre la celebració del Fòrum Energia

L'Ajuntament celebrarà dilluns un Ple Municipal extraordinari per fer el sorteig per a la formació de les meses electorals
El ple tindrà lloc dilluns vinent, dia 21, a la 1 del migdia, i servirà per designar els components de les meses electorals per a les eleccions del 10 de novembre.
Llegir mésDissabte se celebra l’espai creatiu “De tot clown”, al Casal de les Escodines
L’activitat és gratuïta i va a càrrec de David Ribera, llicenciat en direcció escènica i dramatúrgia i formació de clown. Es poden fer inscripcions fins demà, a les 2 de la tarda.
Llegir més
El CEDEM organitza una sessió informativa sobre l’aportació de la tecnologia blockchain
La sessió sobre aquesta tecnologia del bitcoin o moneda virtual se celebrarà el dilluns, 21 d’octubre, al Palau Firal de Manresa. És gratuïta i s’adreça empreses i persones emprenedores.
Llegir més
L’Ajuntament de Manresa aprova la proposició de rebuig a la sentència del Procés, reclama l’amnistia de presos i preses i manifesta el compromís amb el dret de l’autodeterminació
Amb 19 vots favorables (dels grups d’ERC, Junts per Manresa i FEM Manresa), 4 en contra (PSC) i l’absència del grup de Ciudadanos, el Ple Municipal Extraordinari Urgent d’aquest migdia ha aprovat la proposició impulsada per l’Associació de Municipis per la Independència (AMI) i l’Associació Catalana de Municipis (ACM), en què es rebutja la sentència emesa dilluns pel Tribunal Suprem, es reclama la llibertat immediata de tots els presos i preses i la seva amnistia, i es mostra el compromís amb el dret a l’autodeterminació.