Sala de premsa

Treballs de milllora de la seguretat viària a diverses cruïlles de la ciutat

Les actuacions arrenquen diumenge en horari nocturn i tenen una durada d'una setmana

 

Llegir més
imagen

Acte solemne de cloenda de la commemoració dels 125 anys de les Bases de Manresa, dilluns al Palau de la Generalitat, amb el president Quim Torra

Aquest proper dilluns, 25 de novembre, a les 6 de la tarda, tindrà lloc l’acte de cloenda de la commemoració dels 125 anys de les Bases de Manresa, al Saló Sant Jordi del Palau de la Generalitat. Serà presidit per Quim Torra, president de la Generalitat, i hi assistirà l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i membres de la corporació, així com els comissaris de la commemoració i diversos convidats. Durant l’acte es presentarà la publicació miscel·lània que ha editat l’Institut d’Estudis Catalans sobre els 125 anys de les Bases, hi haurà la recreació a càrrec de quatre actors de fragments de l’assemblea de la Unió Catalanista a Manresa, i la intervenció de l’Orfeó Manresà.


Llegir més

Acte de cloenda de la commemoració del 125è aniversari de les Bases de Manresa

Dia: 24/11/2019
Hora: 6 de la tarda
Lloc: Saló Sant Jordi - Palau de la Generalitat
Intervenen:

-Quim Torra, president de la Generalitat

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Jordi Rodó, comissari de la commemoració del 125è aniversari de les Bases de Manresa

-Joandomènec Ros, president de l'Institut d'Estudis Catalans

-Amb la intervenció de l'Orfeó Manresà i d'un grup d'actors que llegiran textos de l'assembla de la Unió Catalanista a Manresa del 1892

Llegir més

El Conservatori celebra un acte de reconeixement a Salvador Alapont durant la festa de Santa Cecília

El Conservatori Municipal de Música de Manresa ha celebrat aquesta tarda un acte de descobriment d’una placa en agraïment a Alapont per la seva col·laboració històrica amb el centre.

Llegir més

Treballs d'Endesa a la carretera de Santpedor, el proper 8 d'abril

Eren uns treballs previstos per aquest final de mes de març, però s'ajornen uns dies per motius tècnics

 

Llegir més
imagen

ExpoBages 2020 no es farà en la data prevista però s’estudia poder-la celebrar més endavant

L'organització voldria que la Fira esdevingués un estímul per a la reactivació econòmica, un cop s'hagi superat l'epidèmia de Coronavirus

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa dona consells per ajudar a tenir cura de les persones de més edat

Amb motiu de la situació de confinament, es plategen diverses recomanacions que s’han editat en un cartell, sota el lema “Cuidem la nostra gent gran”

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa celebrarà aquest dijous per videoconferència el ple ordinari ajornat pel coronavirus

L’Ajuntament de Manresa celebrarà, aquest dijous 2 d’abril, a través del sistema de videoconferència, el Ple Municipal Ordinari que s’havia de celebrar el 19 de març passat i que va quedar ajornat per la crisi del Coronavirus (Covid19). Ja es pot consultar l’ordre del dia de la sessió


Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa se suma a la campanya “Establiment segur contra la violència masclista”

Aquesta iniciativa s’adreça als establiments comercials que estan oberts de la ciutat, perquè les dones que comparteixen confinament amb el seu agressor puguin rebre ajuda dels comerços quan vagin a comprar.

Llegir més
imagen

Bus Manresa ajusta el servei amb motiu del Covid-19

Els nous horaris mantenen cobertura i horaris a totes les franges diàries i a totes les línies i s’aplicaran a partir d’aquest diumenge, 29 de març.

Llegir més
imagen

El bus urbà de Manresa es manté actiu tot i la dràstica reducció dels usuaris amb totes les mesures de precaució i amb un esforç especial en neteja i desinfecció de vehicles i parades

El servei de bus urbà de Manresa continua funcionant aquests dies. Malgrat la recomanació que no se surti de casa si no és necessari, es considera un servei essencial per a les persones que n’han de fer ús de manera imprescindible. L’Ajuntament i l’empresa concessionària ha pres totes les mesures de seguretat per a conductors i usuaris i està fent tasques de neteja, amb la utilització de productes específics amb ozó.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa inicia les tasques de neteja especial de la via pública amb hipoclorit com a mesura de prevenció pel coronavirus

Avui dimecres han començat les tasques de neteja especials, amb aigua i hipoclorit, als llocs on hi ha més afluència de persones que podrien estar afectades pel coronavirus. Inicialment s’ha actuat amb una baldejadora,i demà s’hi incorporaran equips a peu, amb una motxilla amb el mateix producte.


Llegir més