Visita guiada aquest dissabte, 23 de novembre a les 11 del matí, des de Sant Domènec per les antigues fàbriques al voltant del Passeig. L'activitat és gratuïta i oberta a tothom.
Llegir més
Avui dimecres han començat les tasques de neteja especials, amb aigua i hipoclorit, als llocs on hi ha més afluència de persones que podrien estar afectades pel coronavirus. Inicialment s’ha actuat amb una baldejadora,i demà s’hi incorporaran equips a peu, amb una motxilla amb el mateix producte.
Els usuaris de la plataforma de missatgeria podran rebre als seus telèfons mòbils notícies, avisos i incidències que afectin el municipi. Aquests dies el canal se centrarà a informar de qüestions relacionades amb la crisi del coronavirus Covid-19, però posteriorment oferirà tota mena de continguts d’interès local i de servei públic.
Llegir mésLes afectacions, que tenen una durada de 10 dies, formen part dels treballs de canalització soterrada d’Aigües de Manresa a l’avinguda de les Bases, entre la plaça de la Creu i la plaça Prat de la Riba.
Forma part de la campanya “Contra la violència masclista que no ens aturi el confinament”.
Llegir mésDurant l'actuació s'ocuparà un carril en direcció plaça Bonavista
Llegir mésL'actuació té una durada prevista d'una setmana. S'ocuparà un dels dos carrils de circulació en direcció plaça de la Bonavista
Llegir més
Les visites guiades estables i les reserves de grups del mes d’abril també s’han cancel·lat
L’Ajuntament de Manresa ha establert restriccions al cementiri municipal com a mesura de prevenció a causa del coronavirus. La instal·lació està tancada al públic durant tots aquests dies. En casos d’enterraments de persones que no hagin mort a causa de coronavirus, dues persones de la família podran accedir-hi, amb les mesures de protecció adients.
Els dos equipaments municipals de Joventut, l’Espai Jove Joan Amades i el Casal de Joves la Kampana continuen oferint activitats i serveis de forma virtual, per tal que les persones joves es mantinguin actives i puguin continuar desenvolupant el seu projecte vital.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa, conjuntament amb el Consell Comarcal del Bages, ha coordinat l’arribada de les targetes moneder per als més de 2.200 infants de la ciutat que són beneficiaris de les beques menjador. A partir de dimecres, es començaran a distribuir a través de diverses associacions de veïns a les famílies beneficiàries. Es podran utilitzar per comprar menjar a qualsevol comerç d’alimentació.