La revetlla infantil s’ajorna fins l’any que ve per motius de seguretat i davant la dificultat de controlar aforaments, distàncies i accessos a la plaça Major.
Llegir més
En aquesta edició en què es compleixen setanta-cinc anys de l’alliberament dels camps nazis es farà un seminari virtual amb el títol “Memòria, simbologia i espai públic”, a càrrec dels especialistes, Ricard Conesa, de l’Observatori Europeu de Memòries, i Montserrat Duch, professora de la Universitat Rovira i Virgili.
Llegir mésEl consistori atorga subvencions per un total de 149.500 euros per a la gestió del projecte del Centre obert Casal-Ot; per al desenvolupament de projectes socials i de foment del voluntariat; per a la col·laboració en el Programa Joves Nucli Antic (JNA); per a la gestió i el manteniment de la Ludoteca Ludugurus, i per al lliurament de targetes de prepagament d’alimentació a famílies derivades pels Serveis Socials Bàsics municipals.
Llegir mésLes joves artistes Anna Leal i Núria Ubach signen una mostra que interpel·la al públic a reflexionar sobre la sexualitat femenina sense tabús.
Llegir mésS’han detectat 46 positius entre persones que no presentaven símptomes. A Manresa, l’índex de rebrot i la taxa de reproducció descendeixen una mica respecte de divendres, però continuen estant molt per sobre del que seria recomanable. En els darrers tres dies s’han confirmat 162 nous casos de persones amb coronavirus. L’Ajuntament de Manresa fa una crida a la responsabilitat i demana a la ciutadania que no abaixi la guàrdia.
Llegir mésEs tracta de Croquis, Varis Arquitectes, Transversal i Playmedia, que ara hauran de presentar la seva proposta, d’entre les quals s’escollirà el projecte museogràfic que es durà a terme.
Llegir mésL’actuació es farà a gairebé un centenar d'exemplars
Llegir mésL’entrada és lliure. Es poden visitar de dimarts a diumenge, de 17.30 a 20.30 h, respectant totes les mesures preventives de l’actual normativa covid.
L’actuació té una durada de quinze dies. No es preveu talls de carrers només restriccions puntuals per facilitar els treballs dels operaris.
Llegir mésEl programa consta de dues entrevistes –una inicial i una final- i tres sessions adreçades a reforçar les aptituds i actituds per ser persones emprenedores amb èxit. S’ha obert el període d’inscripcions a l’adreça www.manresa.cat/cedem/article/11617-cedem-talent
Llegir més