Sala de premsa
- Ordre del dia del ple extraordinari de l'Ajuntament de Manresa del 12 de juny de 2019
- Ordre del dia de la Junta de Govern Local extraordinària del 12 de juny de 2019
- Jornada de treball sobre "Model de ciutat" en el marc de l'Agenda Urbana de Catalunya
-
L’Obra Social “la Caixa” referma amb l'Ajuntament de Manresa el seu suport a projectes culturals i festius
El Ple octubre aprova les ordenances fiscals per al 2020, que augmenten un 1,23% de mitjana
La proposta del govern municipal -que s'ha aprovat amb els vots favorables d'ERC i JxM, el vot en contra de PSC-CP i l'abstenció de C's i FM- manté estables alguns impostos i taxes, apuja l’1,3% l'IAE i i la taxa de guals; l'1,7% l'IBI i plusvàlues; i la resta s'incrementen un 1,5%. En un moment de la sessió, els representants d’ERC, JxM i FEM han mostrat cartells per demanar la llibertat de les preses i presos polítics en resposat a una proposició de Cs que ha estat rebutjada.
Ecoviure torna a Manresa aquest cap de setmana amb la voluntat d’oferir solucions a la crisi climàtica
El documentalista Álex Galán, conegut com “el viatger del gel”, serà el ponent estrella d’una edició fortament marcada per l’emergència climàtica que viu el planeta.
La convocatòria de vaga general per demà divendres 18 d’octubre ha obligat a suspendre la celebració del Fòrum Energia

L'Ajuntament celebrarà dilluns un Ple Municipal extraordinari per fer el sorteig per a la formació de les meses electorals
El ple tindrà lloc dilluns vinent, dia 21, a la 1 del migdia, i servirà per designar els components de les meses electorals per a les eleccions del 10 de novembre.
Llegir mésDissabte se celebra l’espai creatiu “De tot clown”, al Casal de les Escodines
L’activitat és gratuïta i va a càrrec de David Ribera, llicenciat en direcció escènica i dramatúrgia i formació de clown. Es poden fer inscripcions fins demà, a les 2 de la tarda.
Llegir més
El CEDEM organitza una sessió informativa sobre l’aportació de la tecnologia blockchain
La sessió sobre aquesta tecnologia del bitcoin o moneda virtual se celebrarà el dilluns, 21 d’octubre, al Palau Firal de Manresa. És gratuïta i s’adreça empreses i persones emprenedores.
Llegir més
L’Ajuntament de Manresa aprova la proposició de rebuig a la sentència del Procés, reclama l’amnistia de presos i preses i manifesta el compromís amb el dret de l’autodeterminació
Amb 19 vots favorables (dels grups d’ERC, Junts per Manresa i FEM Manresa), 4 en contra (PSC) i l’absència del grup de Ciudadanos, el Ple Municipal Extraordinari Urgent d’aquest migdia ha aprovat la proposició impulsada per l’Associació de Municipis per la Independència (AMI) i l’Associació Catalana de Municipis (ACM), en què es rebutja la sentència emesa dilluns pel Tribunal Suprem, es reclama la llibertat immediata de tots els presos i preses i la seva amnistia, i es mostra el compromís amb el dret a l’autodeterminació.
S’ajorna fins a nova data les activitats del Dia Mundial de la Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratòria
Demà era previst realitzar tallers sobre Reanimació cardiopulmonar (RCP) i ús del desfibril·lador (DEA) a diferents espais de la ciutat. Finalment, aquests actes queden ajornats fins a nova data en resposta a la sentència del Tribunal Suprem contra líders polítics catalans.
Llegir més