Dia: 29/10/2019
Hora: 12 del migdia
Lloc: Sala d'actes del Centre Cultural El Casino
Intervenen:
-Anna Crespo, regidora de Cultura i Festes
-Representants de les entitats i institucions organitzadores i col·laboradores
Llegir mésLes xifres d’utilització del servei de transport urbà de Manresa continuen pujant. Si el 2018 ja es va assolir la xifra de 2 milions, amb un increment del 6,3% de l’any anterior, el 2019 els números van continuar pujant i es va arribar la xifra de 2.218.621 viatgers, amb un increment del 8,6%. L’Ajuntament vol continuar promovent l’ús del bus urbà i per això els propers dies repartirà a totes les llars un tríptic per difondre totes les possibilitats i avantatges del servei. A més, a partir d’aquest any, la targeta T-16 per a joves de fins a 16 anys passa a ser gratuïta.
La boxejadora vilomarenca va renovar el títol de campiona d'Europa del pes gall el desembre passat en batre l'aspirant Violeta González per KO en el vuitè assalt d'un combat que estava programat a deu. Aquest matí ha estat rebuda a l'Ajuntament de Manresa per l'alcalde i el regidor d'Esports, juntament amb el seu entrenador. L'alcalde li ha lliurat un obsequi en nom de la ciutat.
La programació, adreçada a tots els públics, inclou accions teatrals per fomentar l’empoderament femení, tallers que qüestionen els sistema de gènere establert, xerrades reivindicatives, mobilitzacions, itinerari històric per recuperar el paper de les dones de la ciutat, etc.
Llegir mésEls estudiants que completin la formació i assessorament en temes de drogues i sexualitat a la universitat podran fer les pràctiques actuant com a Àngels de nit. El projecte, liderat des de les àrees de Joventut del Consell Comarcal del Bages i de l’Ajuntament de Manresa, fomenta la reflexió en les conductes en espais d’oci nocturn en matèria de consum d’alcohol i altres drogues i comportaments sexistes.
Llegir més
Dia: 26/02/2020
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1 baixos)
Intervenen:
-David Aaron López, regidor d'Urbanisme i Mobilitat
Llegir mésEn total s’oferiran quatre conferències els dimecres 4, 11, 18 i 25 de març. Totes les conferències es realitzaran al Centre Internacional d’Espiritualitat Ignasiana.
Llegir més
Dia: 25/02/2020
Hora: 11.00 h
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament
Intervenen:
Cristina Cruz Mas, regidora de Feminismes i LGTBI de l'Ajuntament de Manresa
Lord Bujons Moncunill, dinamitzadora de la Kampana
Veronica Soto González, membre del Consell Municipal de la Dona
Elena Rueda Nocete, del gimnàs Vela
Carme Batista Albacete, tècnica del SIAD
Llegir mésL’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i representants d’associacions de veïns han renovat avui el conveni per continuar una activitat adreçada a la formació i la difusió del cant a persones grans de la ciutat.
Llegir mésEl cicle ofereix aquest mes de març dues propostes creatives entre artistes de diferents disciplines, a l’Espai 1522. Les propostes de la tercera edició seran els dijous 12 i 26 de març i les entrades són a la venda des d’avui als webs manresa2022.cat i manresaturisme.cat.