Aquest dijous, 26 de setembre, a les 5 de la tarda, a proposta de l’Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central, la casa Flors Sirera acollirà la presentació del projecte “Treu la teva bèstia”, que promou el treball col·lectiu entre barris, escoles i artistes per crear ‘bèsties’ per a festes populars.
Sala de premsa
-
Presentació del taller cooperatiu d’escultura comunitària “Treu la teva bèstia”, dijous a la casa Flors Sirera
-
Ordre del dia de la Junta de Govern Local del 24 de setembre de 2019
-
Ariadna Oltra, Bernardo Atxaga i Teresa Forcades, protagonitzen l’últim ‘Pessics de Vida’ de l’any
-
El Síndic de Greuges vindrà a Manresa el dijous 3 d’octubre per atendre les consultes i queixes dels ciutadans
Manresa acull durant cinc dies una espectacular exposició amb imatges immersives en una cúpula geodèsica a Sant Domènec
Entre el 24 i el 28 de gener es presenta a la plaça de Sant Domènec de Manresa l’exposició CATALUNYA 360, una experiència d’immersió en la Catalunya actual amb imatges espectaculars que es poden visionar en un Dom Geodèsic itinerant, amb la col·laboració de la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central i l’Ajuntament de Manresa. La mostra presenta dades i imatges del conjunt del país per donar una visió global del territori i injectar autoestima i confiança des del rigor. De Manresa s’hi poden veure imatges d’un partit del Baxi Manresa.
Llegir mésL’Ajuntament impulsa la Xarxa MEI, Manresa Escoles Innovadores
Aquest dijous s’ha celebrat la primera trobada amb participació de persones representants d’escoles i instituts amb la voluntat de treballar en un projecte adreçat a la transformació educativa i millora contínua dels centres de la ciutat.
Llegir mésInscripcions obertes per als cursos de formació al CEDEM per aquest trimestre
Totes les propostes són gratuïtes i estan adreçades a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació
Llegir més
La Policia Local de Manresa estrena la nova sala de comandament
La nova sala de control i emissores, a banda d’oferir més comoditat i eficiència per als agents operadors, incorpora un nou sistema que permetrà millorar la vigilància interior i exterior de l’edifici de la Florinda, dels edificis municipals, així com la incorporació progressiva de noves funcions de gestió de trànsit i altres serveis de seguretat.
Genís Roca, Andreu Van den Eynde i Rosa Maria Calaf són els convidats del nou cicle d'entrevistes "Pessics de Vida"
La Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes i el Centre Cultural el Casino reprenen les entrevistes dels “Pessics de Vida” el 29 de gener amb l’expert en Internet Genís Roca.
Llegir mésManresa presenta les imatges de la Festa de la Llum, la Fira de l’Aixada i la Transèquia
Anna Milla (Festa de la Llum), Dani Hernández (Fira de l’Aixada) i Bernadette Cuxart (Transèquia), són els autors del grafisme dels diversos esdeveniments vinculats a la Llum de Manresa. La presentació de la imatge és el tret de sortida als actes preparatoris de les activitats de la festivitat manresana, reconeguda com a Patrimoni Festiu de Catalunya, i que se celebrarà a Manresa del 14 de febrer al 8 de març.
Roda de premsa de presentació de la nova sala de comandament de la Policia Local de Manresa
Dia: 21/01/2020
Hora: 12.30 h.
Lloc: Seu de Policia Local de Manresa, La Florinda, carrer Bruc 33
Intervenen:
Valentí Junyent, alcalde de Manresa
Joan Calmet, tinent d'alcalde de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil
Jordi Mora, cap de la Policia Local de Manresa
Miquel Martínez, sotsinspector de la Policia Local de Manresa
Llegir més