Sala de premsa

imagen

Minut de silenci a la plaça Major en memòria de les víctimes del temporal

L'Ajuntament de Manresa s'ha afegit al dia de dol decretat per la Generalitat de Catalunya per la víctima i les cinc persones desaparegudes per la llevantada

Llegir més

Treballs de semaforització al carrer Pilar Bertran Vallès

Amb motiu d'aquesta actuació, demà es tallarà el trànsit en un tram del carrer Sant Maurici

 

Llegir més
imagen

Desenes d’alumnes, famílies i mestres de tres escoles de Manresa participen als “Camins escolars” per fomentar millors hàbits d’accés als centres

En l’edició d’enguany s’ha celebrat a les escoles Serra i Hunter, Ítaca i l’Espill. El regidor d’Ensenyament i Universitats Antoni Massegú ha participat a l’acte a l’escola l’Espill, acompanyant l’alumnat des del Pont de Ferro, per tal de promoure que els infants vagin a l’escola a peu i de forma autònoma.

Llegir més
imagen

Finalitza el curs de capacitació en reparacions bàsiques de la llar

Una desena de persones  han participat en aquest programa que s’inclou dins el projecte “Llar i cures, feines dignes”, impulsat pel CIO i el Servei  Públic d’Ocupació de Catalunya.

Llegir més
imagen

"Fugir era el més bell que teníem", de Marta Marín-Dòmine, guanya el vintè premi Amat-Piniella

El premi, convocat per Òmnium Bages-Moianès i l’Ajuntament de Manresa, vol reconèixer la millor obra narrativa de temàtica social contemporània publicada entre la tardor de 2018 i la tardor de 2019. El lliurament ha tingut lloc avui, 19 de febrer, a les set de la tarda, a l’Auditori de la Plana de l’Om. L’escriptora barcelonina Marta Marín-Dòmine, que actualment viu al Canadà, s’ha endut els 2.000€ del premi i l’escultura de Ramon Oms que fa de guardó.


Llegir més

Afectacions de trànsit per l'acte "Misteri de la Llum i Arribada de la Llum i l'Aigua"

Demà es tallarà al trànsit a diversos carrers del Centre Històric de 19 a 22 h

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa intervé en 118 conflictes veïnals i en resol el 60%

Durant el 2019, el servei municipal Enllaç ha atès 268 persones que manifestaven diferents problemàtiques que afectaven a un total de 1.884 persones.

 

Llegir més

Treballs al Camí de la Gravera, a partir de dijous

El trànsit de vehicles es regularà en pas alternatiu

 

Llegir més
imagen

INICI MARÇ 2020: CURS D'ATENCIÓ CENTRADA EN LA PERSONA

Formació adreçada a persones aturades que hagin treballat o estiguin interessades en treballar en el sector d'atenció a les persones grans

Llegir més
imagen

Se signa l’acord de col·laboració per a la 4a edició del premi a projectes empresarials al Bages

CaixaBank, amb la col·laboració de l’Obra Social “la Caixa”,  lliurarà un total de 7.000 euros per premiar i incentivar projectes empresarials d’emprenedors al Bages. A més, hi haurà altres premis complementaris, dotats per la FUB i la UPC.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament reparteix a les escoles un conte de la llegenda de la llum i l'aigua i una bossa per incentivar el projecte Biblionius

Es tracta de dues iniciatives  que tenen per objectiu continuar fomentant la lectura i l’intercanvi de llibres i, alhora, donar a conèixer algunes de les llegendes de la ciutat als infants i a les famílies

Llegir més
imagen

Enderroquen la històrica estació transformadora de la via de Sant Ignasi que feia d’obstacle a les obres de l’entorn de la Fàbrica Nova

Aquest migdia ha tingut lloc l’enderroc de l’estació transformadora d’energia elèctrica d’Endesa que estava situada a la confluència de la via Sant Ignasi i el carrer Vidal i Barraquer, en un punt que s’urbanitzarà com a vorera del nou espai urbà que s’està generant a tot l’entorn. Les obres al sector, incloses al Pla Especial Fàbrica Nova, segueixen el calendari previst, i la fase actual, que afecta la banda de la Fàbrica Nova, acabarà al voltant del mes de maig.


Llegir més