La mostra, centrada des del punt de vista de la dona, posa de manifest el paral·lelisme entre dos episodis de cooperació internacional que s’han donat en diferents moments i espais de la història: la dels deportats de la Guerra Civil Espanyola (a l’any 1939) que buscaven refugi a França i l’actual èxode de la població siriana que, actualment, necessita travessar fronteres per tenir una esperança de vida.
Llegir mésSala de premsa
Noticies del tipus : Notes de premsa
Lliurament de tretze treballs de recerca d’alumnes de 2n de batxillerat a la Biblioteca del Casino
Els treballs han estat seleccionats pels seus centres educatius seguint el criteri de la qualitat de la temàtica comarcal.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa ofereix tres places temporals d'educador/a social
L'Ajuntament de Manresa necessita proveir, amb caràcter d'urgència i mitjançant contracte temporal, tres places d'educador/a social, per donar servei als centres oberts durant l'estiu.
Llegir mésManresa acull per primera vegada el Campionat de Catalunya d’Esgrima
La competició, en la categoria de menors de 10 i 12 anys, tindrà lloc aquest diumenge, 10 de juny, a les instal·lacions del Complex Vell Congost de Manresa, i amb una participació de més d’un centenar d’esgrimistes de 16 clubs catalans.
Llegir mésLa Mostra d’Economia Social i Solidària de Manresa passa amb nota el seu trasllat a la riba del Cardener
Centenars de persones van passar al llarg de la jornada de dissabte passat per la Fàbrica dels Panyos, l’escenari escollit per concloure tota una setmana plena d’actes
Llegir mésManresa es fa seva la llera del Cardener en una exitosa Festa del Riu
Una de les grans apostes de Manresa Capital Cultural es va celebrar amb èxit aquest dissabte. El parc del Cardener va congregar un nombrós públic a la Festa del Riu, que va complir amb escreix l’objectiu de donar a conèixer l’espai.
Recepció a l’Ajuntament de l’equip Cadet A del Club Bàsquet Manresa 2015 pel 3r lloc al Campionat de Catalunya i 8è al Campionat d’Espanya
Jugadors, tècnics i membres de la junta directiva del club han rebut aquest vespre un homenatge al Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa
Llegir mésJustícia i Pau celebra que fa 30 anys que treballa per la pau a Manresa amb una sèrie d’actes els dies 8 i 9 de juny
Hi haurà activitats culturals, musicals i informatives, com xerrades, debats, concerts, itineraris guiats, etc. La celebració comptarà amb la presència de la regidora Àngels Santolària, Arcadi Oliveres, Xavier Melloni i membres del Centre Delàs d’Estudis per la Pau, així com personalitats que són un referent en el moviment per la pau.
Llegir mésManresa s’afegeix a la Setmana Europea de l’Energia Sostenible, que tindrà lloc del 4 al 8 de juny
La capital del Bages és un dels més de 100 ajuntaments i entitats locals de Catalunya que participen en aquesta campanya per preservar el medi ambient
Llegir mésMés de 40 propostes i activitats a la 3a Mostra d’Economia Social i Solidària de Manresa, demà a la Fàbrica dels Panyos
La Fàbrica dels Panyos acollirà demà propostes de tota mena a l'entorn de l'Economia Social i Solidària, el mateix dia que també a la llera del Cardener se celebra la Festa del Riu, també amb activitats per a tota la família.
Llegir més