Es tallarà el trànsit de vehicles a la plaça de l’Aurora, des de divendres al vespre fins al diumenge al vespre
Llegir mésSala de premsa
- Afectacions de trànsit per les festes del barri de Sant Pau
-
La Plaça Sant Domènec acull aquest dissabte la 8a edició de la Festa Intercultural de Manresa
- Afectació de trànsit pel rodatge d'una pel·lícula a l'Anònima, divendres i dissabte
-
L’artista Gisel Rosso visita Manresa per pintar un mural a la Balconada que reivindica el respecte a la terra
IRIS, l’espai per a joves LGTBI+ de Manresa i el Bages, organitza un taller d’autodefensa contra la LGTBI+fòbia
L’activitat gratuïta tindrà lloc el dissabte 16 de novembre a les 6 de la tarda a l’Oficina Jove del Bages-Espai Jove Joan Amades. Consistirà en un taller d’autodefensa a diferents nivells, en el qual es treballaran tècniques d’autodefensa personal i col·lectiva, així com eines i estratègies per a l’apoderament.
Llegir mésManresa estrena “Petjades en Clau de Sol”, caminades guiades per l’Anella Verda amb acompanyament musical
Les caminades, organitzades per Dinàmic Guies de Muntanya i la Fundació Turisme i Fires de Manresa, comptaran amb acompanyaments musicals que posaran melodia als paisatges. La primera caminada de “Petjades en Clau de Sol” programada serà pels cingles de Roca Tinyosa, el diumenge 24 de novembre a les 10 del matí.
Llegir mésEl Cosmògraf conversa demà amb Antonio Baños, exdiputat de la CUP
L’acte tindrà lloc al Centre Cultural el Casino, a les 8 del vespre. Baños serà entrevistat per Xavier Gual, empresari i cronista
Llegir mésAfectacions de trànsit a carrers del Centre Històric per un rodatge de Netflix, també divendres
El rodatge de la pel·lícula XTREMO, que començarà demà dijous i que ja comportarà algunes afectacions a la mobilitat, continuarà l'endemà divendres, també amb algunes restriccions, al Centre Històric de Manresa.
Llegir mésManresa celebrarà una jornada sobre la servitització com a estratègia d’economia circular i impuls competitiu de la indústria
La sessió, organitzada per l’Ajuntament de Manresa i el Consell Comarcal del Bages, tindrà lloc a la FUB2, el 15 de novembre, i està adreçada a responsables del teixit empresarial i les associacions de polígons industrials de polígons industrials de la comarca.
Llegir més
El Cosmògraf ofereix demà la conferència inaugural del filòsof i polític iranià Ramin Jahanbegloo, un referent mundial de la no-violència
L’acte, gratuït i obert a tothom, tindrà lloc a les 8 del vespre a l’Espai Plana de l’Om per parlar de discrepància i dissidència de pensament. Ramin Jahanbegloo és director del Centre Mahatma Gandhi per la No-violència i Estudis de la Pau.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa homenatja Teresa Solé Bergadà per haver complert 100 anys
La regidora delegada d’Infància, Joventut i Persones Grans, Rosa M. Ortega Juncosa, li ha lliurat un obsequi i un ram de flors per celebrar el seu centenari.
Llegir mésLes oficines d’atenció ciutadana de l’Ajuntament de Manresa ja ofereixen cita prèvia i racionalitzen horaris per millorar el servei
Des d’avui ja és possible demanar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i a l’Oficina d’Atenció Econòmica (OAE), per evitar cues i esperes. Igualment, s’han fet modificacions als horaris per adaptar el funcionament a les necessitats i per millorar el servei. A l’OAC s’estrena un ‘taulell exprés’ per tràmits de curta durada.
Llegir mésAfectacions de trànsit a carrers del Centre Històric per un rodatge de Netflix, dijous
El rodatge es farà des de les 6 de la tarda de dijous a la 1 de la matinada de divendres
Llegir mésDemà es projecta el documental “Cuidar entre terres. Qui sosté la vida quan les dones migren?”
El documental tindrà lloc a la sala de la plana de l’Om a les 19.30 h. L’acte està organitzat per l’Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central i l’Ajuntament de Manresa en el marc del projecte “llar i cures, feines dignes”.
Llegir més