La cursa, organitzada pel Grup Cube amb el suport de l’Ajuntament de Manresa, començarà a les 11 del matí des del Carrer Agustí Coll núm. 18. Des de fa 3 anys, la prova porta el nom de Memorial Dolors García, en record a la monitora que va morir a causa d’un accident de bicicleta el mes de juny del 2017.
Llegir mésSala de premsa
-
Torna la Sant Silvestre Manresana el diumenge 29 de desembre consolidant el traçat de trail de 10km estrenat l’any passat
-
Dotze galls capons per al Baró de Balsareny
-
El Mercat Puigmercadal acull tallers i activitats per reflexionar i promoure canvis socials i nous estils de consum
-
Veïns de les Escodines culminen les feines d’enjardinament del parterre de la plaça del Salt
Ordre del dia del Ple Municipal telemàtic de l'Ajuntament de Manresa del dia 21 de maig de 2020
La sessió tindrà lloc dijous, a les 5 de la tarda
Llegir mésLa Festa del Riu de Manresa es manté de forma virtual i s’obre a la resta del país
La trobada anual de l’economia i la cultura transformadores del Bages es reconverteix en un festival i cicle de xerrades a les xarxes. Hi haurà concerts d’Smoking Souls, Suu, JazzWoman i 2 Princeses Barbudes. A les xerrades es parlarà de cures, ecofeminisme, pantalles i infància i adolescència, i de les respostes locals davant la crisi. La festa es tancarà amb la projecció del documental ‘Aigua tèrbola. El negoci d’Agbar a Mèxic’. Un taller de vermut i un tast virtual de cervesa completaran el programa.
Llegir mésEl científic Pere-Joan Cardona i l’actriu Sílvia Bel, convidats de l’edició virtual del cicle Pessics de Vida
L'organitza la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes i el Centre Cultural el Casino. Es podrà seguir online a través del canal https://www.youtube.com/c/AjuntamentdeManresa_cat/live
Llegir mésTall de trànsit al carrer Remei de Dalt, demà
Per treballs de desinfecció a la Residència de Sant Andreu a càrrec de Bombers de la Generalitat
Llegir més
Ordre del dia de la Junta de Govern pública telemàtica de l'Ajuntament de Manresa del 19 de maig de 2020
La sessió tindrà lloc demà dimarts, a 2/4 d'1 del migdia
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa reprèn el servei concertat de recollida de voluminosos
Es pot concertar a través del 010. El servei va quedar aturat amb l’inici de la pandèmia. Per aquest motiu, durant l’estat d’alarma, el camió ha passat periòdicament pels carrers per tal de recollir abandonaments.
Llegir mésEl 25 de maig comença el període d'inscripció dels Casals Esportius Municipals d'estiu
Els casals, dirigits a infants d’entre 8 i 14 anys, permetran diverses activitats al Complex Esportiu Vell Congost i altres espais de la zona esportiva entre els mesos de juny i juliol. Es guardaran les distàncies de seguretat i les activitats poden tenir canvis en funció de la situació sanitària. Es retornaran els diners si al final les activitats no es poden realitzar.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa resol dubtes sobre la instal·lació de terrasses de bars i restaurants amb un document de “Preguntes Freqüents”
Quantes taules podem instal·lar? Podem ampliar la terrassa? Podem posar barres a l’exterior? Quan i com podem sol·licitar llicència? Com ens bonificaran la taxa? Aquestes i altres preguntes que es fan responsables de bars i restaurants queden respostes en el document de FAQS que publica l’Ajuntament de Manresa. Demà dilluns, primer dia de la Fase 1 a la Catalunya central, és el primer dia en què les terrasses podran obrir.
Llegir més