Sala de premsa

imagen

Demà s’ofereix una visita comentada de l'exposició d’Alfred Figueras al Centre Cultural el Casino

La mostra, que arriba de la mà de l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i està comissariada per M. Assumpta Sala, i es pot visitar fins al 27 d'octubre


 

Llegir més

Els treballs d’Aigües de Manresa al carrer Puigterrà de Baix es faran a partir de dilluns vinent

L’actuació està adreçada a fer una connexió a la xarxa general de clavegueram

Llegir més

Balanç de la Festa Major de Manresa 2019

Dia: 05/09/2019
Hora: 12 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1 baixos)
Intervenen:

-Anna Crespo, regidora de Cultura i Festes

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa obre una nova convocatòria de microcrèdits per a la creació d'empreses

Fins al  30 de setembre de 2019 es poden presentar al Registre General de l’Ajuntament de Manresa les sol·licituds per a la concessió de microcrèdits per a la creació d’empreses a Manresa.

 

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa inicia la renovació de la T- Bonificada del bus urbà

Per evitar esperes innecessàries, es recomana a totes les persones usuàries que sol·licitin cita prèvia trucant al telèfon 010.


Llegir més
imagen

L’ús del bus urbà es va incrementar el 19% durant la campanya de Nadal a Manresa

La campanya de mobilitat d’enguany, des del 30 de novembre al 6 de gener, ha obtingut bons resultats en l’ús del transport públic. Entre els dies 21 de desembre i 7 de gener, en que el carrer Guimerà ha tingut prioritat per a vianants i transport públic, s’ha incrementat un 19% els viatgers. El preu del bitllet senzill a 1 euro ha tingut molta acceptació, amb un increment del 169%. Les mesures de l’Ajuntament van en la línia de descongestionar el centre de vehicles i avançar cap a una ciutat més sostenible, objectius pels quals l’Ajuntament continuarà treballant de cara al Pla de Mobilitat que properament es redactarà. D’altra banda, es valora positivament la campanya de dinamització del comerç i l’adequació amb diversos elements de decoració del carrer Guimerà.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament fa balanç de les actuacions realitzades el 2019 per millorar calçades, voreres i parc infantils

En total s’ha invertit 902.870 euros, dels quals 482.960 euros per millorar les calçades, 310.373 en espais i accessibilitat per als vianants i 109.537 en parcs infantils.


Llegir més
imagen

El Selves i Carner i el Casal de les Escodines estrenen avui dos exposicions que reflexionen sobre els drets humans i el dret al refugi

 “Mirades sobre els drets humans” es el títol de la mostra fotogràfica que es podrà veure al Centre Cívic Selves i Carner fins al 31 de gener; i el recull de treballs pictòrics sobre tela “Del pinzell a la Denúncia” estarà ubicat al Casal de les Escodines fins el dia 30 del mateix mes.

Llegir més

Treballs de pavimentació als carrers Sol i Bonsuccés

L'actuació té una durada de cinc setmanes

 

Llegir més

Roda de premsa de balanç de les actuacions de millora de l'Espai Públic 2019

Dia: 07/01/2020
Hora: 11.00 h.
Lloc: Plaça Lluis Companys
Intervenen:

Josep Gili, regidor de Qualitat Urbana, Via Pública i Ciutat Intel·ligent

Llegir més
imagen

Es presenten els resultats de l’estudi de seguiment de poblacions d’amfibis de Manresa

L’estudi revela que la capital del Bages té un potencial ecològic interessant per a la conservació dels amfibis, amb un bon nombre d’espècies presents, però en un estat subòptim de conservació, amb poblacions petites i poc diverses.

Llegir més
imagen

El Campi qui Jugui tanca la 34a edició amb 9.338 visitants, 200 més que l’any passat

El Saló de la Infància i la Joventut va tancar portes ahir amb un augment de prop de 200 visitants respecte l’any anterior. La xifra d’infants i famílies que visiten el Campi està consolidada prop de les 10.000 persones. Des del 27 de desembre al 4 de gener, el Complex del Vell Congost ha celebrat el certamen, que ha arribat a les 34 edicions, enguany dedicat a les festes i tradicions del Bages i amb més de trenta activitats adreçades a joves i infants.


Llegir més