Sala de premsa

imagen

Manresa estrena dos nous punts de recàrrega de vehicle elèctric al sector dels Trullols

L’Ajuntament de Manresa acaba de posar en marxa dos nous punts de càrrega rapida de vehicle elèctric de fins a 50 Kw situats al carrer de Joan Fuster, al polígon dels Trullols. Aquests punts permetran carregar simultàniament fins a quatre vehicles, amb els tres tipus de connectors més habituals a Europa. Amb aquesta potència, un vehicle de 250 Km d’autonomia (bateria de 33 Kwh) carregaria del 20% al 90% de bateria en 30 minuts.

Llegir més

Els dies 24 i 31 de desembre el Bus urbà modificarà els seus horaris

Algunes línies del servei (L1, L2 i L8) finalitzaran el servei abans dels horaris habituals.


Llegir més
imagen

Els propers dimarts 24 i 31 de desembre no hi haurà servei de recollida d'escombraries

L’Ajuntament de Manresa demana a la ciutadania que no tregui les deixalles les vigílies de Nadal i Cap d’Any, perquè com és habitual en aquestes dates, no hi haurà servei de recollida. Sí que n’hi haurà la resta de dies, inclosos festius, en l’horari habitual, de les 7 a les 9 del vespre. També es recorda la importància de reciclar i de no deixar els mobles al carrer.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa posarà un estand al carrer Guimerà per promocionar l’ús de la bicicleta

L’objectiu del consistori és promocionar la bicicleta com a un vehicle de millora de la mobilitat urbana. L’estand estarà situat al carrer Guimerà el divendres 27 de desembre de les 10 del matí a les 8 del vespre.

Llegir més
imagen

Manresa finalitza la millora de l’enllumenat als polígons de Bufalvent i Pont Nou, amb més de 250.000 euros d’inversió, i és a punt de renovar el dels Dolors i Trullols

L’Ajuntament de Manresa està executant el projecte per millorar la qualitat lumínica dels polígons de la ciutat i instal·lar-hi lluminàries LED. Fins ara ja s’han invertit més de 250.000 euros en les obres a Bufalvent i el Pont Nou. Finançades en un 70% per la Diputació de Barcelona, aquestes intervencions formen part d’una actuació de millora dels polígons que properament arribarà també als polígons dels Dolors i els Trullols. 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa s’afegeix als 10 dies de dol per les víctimes de la Covid-19 i al minut de silenci que es farà demà al migdia

Durant els deu dies de dol, les banderes oficials de la Casa Consistorial i d’altres equipaments i espais de la ciutat onejaran a mig pal.

Llegir més
imagen

Dimecres arrenca el període d’inscripcions per a alumnes nous al Conservatori Municipal de Música de Manresa

Les inscripcions estan obertes del 27 de maig al 7 de juny a través de formularis online. Per omplir els formularis i obtenir la informació dels diferents grups per al curs 2020-21 cal entrar al següent enllaç: http://ow.ly/WTU130qJhrr

Llegir més
imagen

L’Estadi Municipal d’Atletisme reobre aquest dimarts amb cita prèvia i torns, i només per als esportistes federats i per als socis del Club Atlètic Manresa

Caldrà demanar cita prèvia amb una antelació mínima de 24 hores. Hi haurà cinc torns d’entrenament, amb un màxim de 10 esportistes per torn. Prèviament a l’obertura de la instal·lació, s’ha portat a terme la neteja i desinfecció dels espais comuns, així com dels elements que poden estar en contacte amb els usuaris, com baranes o portes. Un cop la instal·lació obri, la neteja i desinfecció es farà al final de cada torn i al finalitzar la jornada.

Llegir més
imagen

Dilluns vinent s'obren les preinscripcions per al curs 2020-2021 per al Pla de Transició al Treball (PTT) de l'Ajuntament de Manresa

Aquestes preinscripcions es faran de forma telemàtica i, en cas de necessitat, es podran realitzar de manera presencial a l'institut de referència: l'INS Lacetània, sempre amb cita prèvia.

Llegir més
imagen

La Universitat Catalana d’Estiu suspèn la que havia de ser la seva tercera edició a Manresa

Les conseqüències derivades de la crisi de la Covid-19 i les seves restriccions impedeixen la correcta preparació de l’esdeveniment.

Llegir més
imagen

Aquest estiu les cadires de la Rosita no es col·locaran al Passeig per minimitzar el risc de contagis

L’Ajuntament de Manresa ha decidit no instal·lar-les a causa de l’obligatorietat de distanciament de dos metres i la neteja higiènica constant d’aquest mobiliari així com també l’ampliació de les terrasses permesa dels locals de restauració més propers.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa incrementa el servei de bus urbà fins al 70% coincidint amb l’augment progressiu de la mobilitat

L’objectiu de la mesura és facilitar i incentivar els viatges en transport públic entre els barris i el centre de la ciutat. Per agafar el bus és obligatori dur mascareta i, per aquest motiu, l’Ajuntament ja n’ha repartit més de 10.000 entre els seus usuaris. Cal comprar prèviament les targetes de viatges, ja que per motius de seguretat no es pot pagar encara amb efectiu. Es farà retorn dels títols caducats durant aquest període que no s’hagin pogut acabar d’utilitzar.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa posa en marxa un nou portal web amb tota la informació municipal relacionada amb el coronavirus

El nou espai s’estructura en diferents apartats i recull tota la informació generada pels diferents serveis municipals, així com les últimes novetats relacionades amb les mesures i normatives impulsades pels governs de la Generalitat i de l'Estat.

Llegir més