Més presència de la Policia Local, instal·lació de semàfors provisionals i senyalització horitzontal i vertical són les mesures de l’Ajuntament per tal d’aconseguir una major fluïdesa del trànsit a l’entorn de la Bonavista.
Llegir mésSala de premsa
Noticies del tipus : Notes de premsa

El monestir de Santa Clara acollirà un centre d'atenció a la infància en situació de vulnerabilitat
Aquest matí s'ha fet, al monestir de Santa Clara de Manresa, l'acte de presentació de l'Espai Caixa Francesc d'Assís, el nou projecte adreçat a l'atenció a nens i nenes en situació de vulnerabilitat i que impulsa la Fundació Bancària "La Caixa", que hi inverteix un milió d'euros, amb la previsió que comenci a funcionar el gener de 2018, amb uns 250 nens i nenes el primer any.
Llegir més
La Setmana de Jocs al Carrer del CAE arriba a la 15a edició
Del 4 al 8 de setembre la Setmana de Jocs al Carrer tornarà a ocupar el Centre Històric. Enguany s’ha arribat a la 15a edició d’una activitat que ja té un lloc fix en la programació cultural i lúdica de la ciutat. Aquest migdia se n'ha fet la presentació. Enguany la Setmana guanya nous espais, a la plaça Europa i a la plaça entre els carrers Urgell i Mel.
Llegir més
L'Ajuntament de Manresa obre demà el termini per demanar subvencions de Cooperació i Barris
Durant tot el setembre, es podran sol·licitar ajuts per a projectes de cooperació internacional per al desenvolupament, i també per a projectes de Barris i Acció Comunitària
Llegir mésLa presentació del llibre sobre la Manresa medieval de la Universitat de Cambridge omple l'Espai 1522
L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent; el president del CEB, Francesc Comas; i el director de l’Arxiu Comarcal del Bages, Marc Torras, han presentat el llibre històric d'un professor nord-americà reeditat en català amb el títol Auge i declivi d’una burgesia catalana. Manresa a la baixa edat mitjana 1250-1500.
Llegir més
Demà es presenta el llibre sobre la Manresa medieval que ha editat la Universitat de Cambridge
La presentació de la traducció del llibre "The Rise and Decline of an Iberian Bourgeoisie. Manresa in the Latter Middle Ages, 1250-1500 , de l'historiador Jeffrey Fynn-Paul, editat originalment per la Universitat de Cambridge i traduït al català pel Centre d'Estudis del Bages, amb el suport de l'Ajuntament de Manresa, tindrà lloc demà, a les 7 de la tarda, a l'Espai 1522.
Llegir mésL’Ajuntament confirma que PYMSA ha reprès l’activitat productiva i estudia la sol·licitud de suspensió de tancament presentada per l’empresa
L’Ajuntament va ordenar el juliol el tancament de la part productiva i de l’empresa Postes y Maderas SA (PYMSA). L’empresa va fer efectiu el tancament, però des d’ahir ha reprès l’activitat, tal com han pogut constatar tècnics municipals. L’empresa ha presentat un recurs contenciós al jutjat i ha adreçat a l’Ajuntament una petició per suspendre l’ordre de tancament, que el consistori estudiarà abans de, si escau, procedir a l’execució subsidiària del tancament. L’Ajuntament també estudiarà si correspon sancionar l’incompliment de l’ordre de tancament.
Llegir mésL'alcalde i el cap de la Policia Local inauguren la nova Sala 1866 per tancar el 150è aniversari del cos
A banda d’aquest espai expositiu, també s’ha inaugurat una estàtua commemorativa al pati de les instal·lacions del cos policial que ha estat cedida per l’empresa Oliva Torras.
Llegir mésPregó institucional de la Festa de Major de Manresa 2017 a càrrec del periodista Antoni Bassas
Text íntegre del pregó de la Festa Major de Manresa d'enguany del prestigiós periodista català Antoni Bassas.
Llegir més