Èxit de la iniciativa d’oferir la gratuïtat a totes les línies del servei de bus urbà durant la diada de Sant Jordi. En total, 14.146 persones van fer ús ahir del bus de manera gratuïta, una xifra que significa un ascens del 14% respecte l’any passat, que al seu torn ja s’havia incrementat molt respecte l’any anterior. La xifra representa aproximadament el doble d’un dia feiner habitual.
Llegir mésSala de premsa
-
Més de 14.000 persones van viatjar gratis en bus urbà a Manresa per Sant Jordi, un 14% més que l’any passat i el doble que un dia feiner habitual
-
Entra en funcionament a Manresa la plataforma Ofer.cat per l’adaptació dels negocis locals a la venda online
-
Gonzalo Boye, advocat de Puigedemont i dels consellers exiliats, serà entrevistat demà als Pessics de Vida
-
Manresa estrena a la plaça Fius i Palà el projecte “Biblionius”, per fomentar l’intercanvi de llibres i la lectura
Incidències de trànsit per les Festes de Sant Ignasi, dimecres
Es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Sobrerroca, Pl. Major i carrer Sant Miquel
Llegir mésTrasllat de la parada del bus urbà "Bruc", a partir de demà
Es trasllada a l'alçada del número 115 amb motiu de les obres per a la nova semaforització a la cruïlla Bruc-Sant Valentí
Diumenge clou el 16è Mundialet intercultural de futbol de Manresa amb la disputa de les grans finals
A les 19 h de la tarda hi haurà la final femenina entre Colòmbia i Paraguai, i les 20 h la final masculina entre Paraguai i el Marroc. Prèviament, es disputarà el 3r i 4t lloc de la categoria masculina entre Colòmbia i Bolívia; i la final de veterans entre Hondures i Bolívia.
Dilluns vinent comencen els treballs que completen l’arranjament del camí de la Salut de Viladordis
Amb motiu d’aquests treballs, que tenen una durada de dos mesos, es tallarà al trànsit de vehicles al camí de la Salut, entre la Carretera BV-1225 i el Santuari de la Salut.
Llegir mésDimarts s’inaugura la plaça Simeó Selga i s’estrena la nova ubicació de l’escultura “La Salut”
L’acte se celebra a les 6 de la tarda amb la presència de l’alcalde Valenti Junyent, familiars del metge manresà i representants de la Reia Acadèmia de Medicina de Catalunya i del Col·legi de Metges.
Llegir més
La Festa Major de Manresa 2019 camina lluny amb Doctor Prats
La Festa Major presenta un potent i divers programa d’actes que incrementa les activitats adreçades al públic familiar i les Visites a la Manresa Desconeguda. A més, estrena empresa de pirotècnia pel castell de focs del parc de l'Agulla que tindrà veu de dona.
Llegir mésLa Festa del Tomàquet culmina un projecte d’orientació i formació a joves en hoteleria, robòtica i impressió 3D compartit entre Ajuntament de Manresa, Joviat, Fundació Lacetània i AMPANS
AMPANS i el CIO han coordinat les formacions; una en hoteleria i restauració a l’Escola Joviat, i una altra de robòtica al Centre de Formació Pràctica de la Fundació Lacetània. Aquest matí se n'ha fet la presentació.
Conveni de col·laboració de BBVA amb la Festa Major de Manresa
BBVA i l’Ajuntament de Manresa han signat un conveni de col·laboració pel qual l’entitat bancària esdevé patrocinador principal de la Festa Major de Manresa que tindrà lloc del 24 d'agost al 2 de setembre.
Llegir més