Sala de premsa

imagen

Manresa dedica dilluns l’acte en memòria de les víctimes de l’Holocaust a les dones deportades al camp de Ravensbrück

Aquest proper dilluns, 27 de gener, a dos quarts d’onze del matí, el claustre del Museu de Manresa acollirà un acte de record a les víctimes del nazisme amb la participació de l’alumnat dels centres que viatgen als camps de Mauthausen i Gusen, els instituts Pius Font i Quer, Lluís de Peguera i Lacetània de Manresa, i l’institut Gerbert d’Aurillac de Sant Fruitós de Bages. Enguany es dedicarà especialment a les dones deportades a Ravensbrück,


Llegir més
imagen

Incidències pel temporal a Manresa: tallada la C1411B i trams de l'entorn de la riera de Rajadell

Alerta per la crescuda del Cardener i la riera de Rajadell al terme de Manresa i afectacions de trànsit en alguns punts

Llegir més
imagen

Manresa acull durant cinc dies una espectacular exposició amb imatges immersives en una cúpula geodèsica a Sant Domènec

Entre el 24 i el 28 de gener es presenta a la plaça de Sant Domènec de Manresa l’exposició CATALUNYA 360, una experiència d’immersió en la Catalunya actual amb imatges espectaculars que es poden visionar en un Dom Geodèsic itinerant, amb la col·laboració de la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central i l’Ajuntament de Manresa. La mostra presenta dades i imatges del conjunt del país per donar una visió global del territori i injectar autoestima i confiança des del rigor. De Manresa s’hi poden veure imatges d’un partit del Baxi Manresa.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament impulsa la Xarxa MEI, Manresa Escoles Innovadores

Aquest dijous s’ha celebrat la primera trobada amb participació de persones representants d’escoles i instituts amb la voluntat de treballar  en un projecte adreçat a la transformació educativa i millora contínua dels centres de  la ciutat.

Llegir més
imagen

La 23a Fira Mediterrània Manresa es (re)pensa celebrant del 13 al 18 d’octubre

La Fira combinarà el format en línia i el presencial i s’allargarà a sis dies per adaptar-se a la crisi sanitària i oferir totes les garanties de seguretat a públic i professionals

Llegir més

Serveis d’acompanyament en el dol per al desconfinament

Dia: 17/06/2020
Hora: 13.30 h
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:

-Carles Perarnau, coordinador del Servei d'Acompanyament en el Dol de la Catalunya Central

-M. Mercè Tarragó, regidora de Ciutat Saludable

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa posa a disposició de la ciutadania una oficina per donar suport a la sol·licitud de l’Ingrés Mínim Vital

L’oficina estarà situada al casal de les Escodines i atendrà de dilluns a divendres, de 8 del matí a 3 de la tarda, a partir de dilluns vinent, 22 de juny. Serà una de les poques oficines específiques de Catalunya que un Ajuntament obre per donar suport a la ciutadania per sol·licitar l’ajuda. Des d’avui dimecres ja es pot sol·licitar cita prèvia. L’Ingrés Mínim Vital (IMV) és un ajut que atorga l’Institut Nacional de la Seguretat Social, adreçat a prevenir el risc de pobresa i exclusió social.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa ha destinat fins ara 1,5 milions a les mesures del Pla de reconstrucció per fer front a la Covid-19

El primer informe que desenvolupa l'acord sobre les “Bases per a un Pla local per a la Reconstrucció Social i Econòmica de Manresa”, que van signar tots els grups municipals del consistori el maig passat, es presentarà en el Ple d'aquest dijous i destaca que les actuacions en l’àmbit social i econòmic concentren el 75% de la despesa comptabilitzada fins a mitjans de juny.

Llegir més

Demà es restableix el trànsit habitual al carrer Sant Blai i Ctra. Pont de Vilomara

Durant els darrers dies s'hi ha fet una actuació urgent a causa de l'enfonsament de la calçada

Llegir més
imagen

Aquest dimecres 17 i dijous 18 de juny es pintarà al carrer de la Mel un mural participatiu al voltant de la diversitat sexual i de gènere

L’activitat s’emmarca en els actes commemoratius del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI+, que se celebra el 28 de Juny. Comptarà amb la participació de la il·lustradora manresana Montse Forradelles.

Llegir més
imagen

Els cellers de la DO Pla de Bages i Manresa Turisme ofereixen visites a preus populars aquest cap de setmana, dins la Fira ViBa

La 3a edició de la Fira del Vi del Bages (Fira ViBa) se celebra enguany entre el 15 i el 21 de juny en un format semipresencial.

Llegir més