Definir el full de ruta, els objectius i les actuacions de l’actual mandat de l’Ajuntament de Manresa de manera compartida, transversal i participativa. Aquest és l’objectiu del Pla d’Actuació Municipal (PAM), del qual ja hi ha un document inicial, que s’enriquirà a partir d’ara amb el procés de participació que es posa en marxa. La proposta consta de cinc eixos temàtics, amb un total de 25 objectius estratègics i 250 actuacions. La participació per enriquir i validar el document es podrà fer telemàticament o de manera presencial, en quatre sessions que es durant a terme durant el mes de febrer.
Sala de premsa
-
L’Ajuntament de Manresa engega el procés participatiu per enllestir el Pla d’Actuació Municipal (PAM) 2020-2023
- HORA CORRECTA: 13 h - Presentació del Pla d'Actuació Municipal 2020-2023 i del procés participatiu
-
L’Oficina Jove del Bages comença l’any amb una campanya de sensibilització sobre hàbits d’alimentació saludable
-
L’Ajuntament de Manresa homenatja Josep Herms Mateu, membre de la Lleva del Biberó, amb motiu del seu centenari
Presentació de la campanya de dinamització del comerç i la restauració del Centre Històric amb actuacions musicals al carrer
Dia: 11/06/2020
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Plaça Clavé
Intervenen:
-Claudina Relat Goberna, regidora delegada de Centre Històric.
-Representants de l'Associació de Comerciants Sobrerroca-Plaça Major i de la programació musical.
Llegir mésEl videoclip “Rap per la Igualtat” del Casal de Joves la Kampana guanya un nou premi
Aquesta vegada ha aconseguit el premi Abacus al millor projecte d'iniciativa social dins la convocatòria de premis Kabua que impulsa l’equip ERDISC -Equip de Recerca en Diversitat i Inclusió en Societats Complexes- de la Universitat Autònoma de Barcelona.
El projecte de voluntariat ‘Mascaretes’, coordinat per l’Ajuntament de Manresa, ha confeccionat i distribuït 12.500 mascaretes
Ha estat una de les iniciatives solidàries amb les quals la ciutadania de Manresa i l’Ajuntament de Manresa han fet front, des del treball conjunt, a la crisi originada per la pandèmia de la Covid-19.
Llegir mésL’Agència Catalana de Turisme selecciona Manresa com a bona pràctica per la creació dels grups de treball amb el sector privat
Manresa va presentar els primers resultats i propostes sorgides dels grups de treball temàtics amb l’objectiu de dinamitzar i reactivar l’activitat turística.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa visita els establiments minoristes d’alimentació per assessorar-los en matèria de salut pública
També s’entregarà material de protecció i un cartell que recull les mesures que han de seguir treballadors i clients.
Llegir mésLa regidoria de Cooperació i la Casa Flors Sirera continuen treballant per la justícia global durant la Covid-19
El treball presencial s’ha substituït per l’assessorament en línia i la divulgació de materials educatius i d’informació sobre projectes de solidaritat internacional. L’Ajuntament s’ha adherit al manifest de la Confederació de Fons de Cooperació i continua recollint les inquietuds del sector a través del Consell Municipal de Solidaritat.
Llegir mésL’Ajuntament reobre avui dilluns el pavelló del Vell Congost, el pavelló del Pujolet i el camp de beisbol
S’han dissenyat franges horàries i s’ha decretat un aforament limitat per evitar aglomeracions. De moment, s’han obert només per a esportistes federats i per esportistes, socis i directius dels respectius clubs i entitats que tenen atorgades les llicències d’ús. Caldrà demanar cita prèvia per accedir-hi. Prèviament a l’obertura de les instal·lacions, s’ha portat a terme la neteja i desinfecció dels espais comuns, així com dels elements que poden estar en contacte amb els usuaris. Un cop obrin portes, la neteja i desinfecció es farà al final de cada torn i al finalitzar la jornada.
Llegir mésTreballs d'Aigües de Manresa al carrer Sant Blai, a partir de demà
L'actuació, que té una durada de dues setmanes, consisteix en la construcció de tres embornals de recollida d'aigües pluvials.
Llegir més
L’Ajuntament posa a disposició dels establiments de tatuatge, pírcing i micropigmentació i de les piscines d’ús públic informació per minimitzar el risc d’exposició al virus
La regidoria de Ciutat Saludable ha estat valorant els diversos programes de prevenció i control per a establiments de la ciutat i, en aquests sectors esmentats, s’ha considerat oportú reorientar i reforçar les directrius amb l’objectiu que el desenvolupament de les activitats es realitzi amb seguretat.
Llegir mésEl Papa es mostra disposat a visitar Manresa amb motiu dels 500 anys de l’estada d’Ignasi de Loiola a la ciutat
El pontífex ha rebut en audiència privada una delegació de l’Ajuntament de Manresa per conèixer els detalls del projecte Manresa 2022 i ha manifestat la seva predisposició a visitar la ciutat.
Llegir més