Sala de premsa

imagen

El Ple extraordinari de l’Ajuntament de Manresa previst per demà s’ajorna fins dilluns per tal que els grups puguin estudiar la documentació amb temps suficient

Demà dijous, 27 de juny, havia de tenir lloc el Ple municipal extraordinari que enceta el mandat municipal 2019-2023, i en el qual es dona compte de la constitució de la junta de govern i nomenament dels regidors i regidores, i es porten a aprovació les retribucions i dedicacions dels membres de la corporació, entre altres qüestions. Per tal de donar temps suficient als grups municipals per estudiar la documentació, el ple s’ajorna fins dilluns, dia 1 de juliol, a les 5 de la tarda.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament fa un tractament contra el pugó a diferents punts de la ciutat i pel control de les males herbes als equipaments municipals

El tractament contra el pugó es durà a terme la nit de demà, dimecres 26 de juny al dijous 27, en horari de 10 del vespre a 6 de la matinada, i pel que fa al control de les males herbes en els equipaments municipals, l’actuació es farà els dies 26 i 28 de juny al llarg del matí



Llegir més

Tall de trànsit a la plaça Hospital i carrer Remei de Dalt, dijous al vespre

Amb motiu de l’acte “Jornada d'estiu dels treballadors Fundació Sant Andreu Salut”

Llegir més
imagen

Les activitats turístiques programades al voltant de Tots Sants esdevenen un èxit d’afluència

1.150 persones van passar pel Passatge del Terror del Carrer del Balç, mentre que més de 40 van assistir a les visites guiades per a conèixer el patrimoni artístic del Cementiri Municipal.

Llegir més

Presentatació de la programació de la 9a Setmana dels Drets dels Infants a Manresa

Dia: 07/11/2019
Hora: 11.00 h.
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa, plaça Major, 1
Intervenen:

Rosa M. Ortega, regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans

Representants de l'entitats col·laboradores

Llegir més
imagen

Dimarts es va estrenar a Manresa el documental “Cuidar entre terres. Qui sosté la vida quan les dones migren?”

Una cinquantena de persones van assistir a l’acte organitzat per l’Ajuntament de Manresa i l’Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central, en el marc del projecte Llar i Cures.

Llegir més
imagen

El CAE inicia el procés de selecció de personal per al Campi qui Jugui

Les persones interessades a treballar com a monitor o monitora a la 34a edició del saló de la infància tenen temps fins aquest diumenge per fer la sol·licitud.


Llegir més
imagen

El pianista nord-americà Mac McClure oferirà un concert i una master class dilluns al Conservatori de Música de Manresa

El dilluns 11 de novembre els alumnes de piano de grau professional podran gaudir de la lliçó de McClure a 2/4 de 4. A les 8 del vespre el pianista oferirà un concert obert al públic, en què interpretarà una part del seu repertori.

Llegir més
imagen

IRIS, l’espai per a joves LGTBI+ de Manresa i el Bages, organitza un taller d’autodefensa contra la LGTBI+fòbia

L’activitat gratuïta tindrà lloc el dissabte 16 de novembre a les 6 de la tarda a l’Oficina Jove del Bages-Espai Jove Joan Amades. Consistirà en un taller d’autodefensa a diferents nivells, en el qual es treballaran tècniques d’autodefensa personal i col·lectiva, així com eines i estratègies per a l’apoderament.

Llegir més
imagen

Manresa estrena “Petjades en Clau de Sol”, caminades guiades per l’Anella Verda amb acompanyament musical

Les caminades, organitzades per Dinàmic Guies de Muntanya i la Fundació Turisme i Fires de Manresa, comptaran amb acompanyaments musicals que posaran melodia als paisatges. La primera caminada de “Petjades en Clau de Sol” programada serà pels cingles de Roca Tinyosa, el diumenge 24 de novembre a les 10 del matí.

Llegir més
imagen

El Cosmògraf conversa demà amb Antonio Baños, exdiputat de la CUP

L’acte tindrà lloc al Centre Cultural el Casino, a les 8 del vespre. Baños serà entrevistat per Xavier Gual, empresari i cronista

Llegir més
imagen

Afectacions de trànsit a carrers del Centre Històric per un rodatge de Netflix, també divendres

El rodatge de la pel·lícula XTREMO, que començarà demà dijous i que ja comportarà algunes afectacions a la mobilitat, continuarà l'endemà divendres, també amb algunes restriccions, al Centre Històric de Manresa.

Llegir més
imagen

Manresa celebrarà una jornada sobre la servitització com a estratègia d’economia circular i impuls competitiu de la indústria

La sessió, organitzada per l’Ajuntament de Manresa i el Consell Comarcal del Bages, tindrà lloc a la FUB2, el 15 de novembre, i està adreçada a responsables del teixit empresarial i les associacions de polígons industrials de polígons industrials de la comarca.

 

Llegir més