La sortida serà a les 7 de la tarda des dels Trullols, passarà per Viladordis i a l’arribada els participants podran fer una visita gratuïta al monestir. El preu de la inscripció de la caminada, que s'emmarca en la commemoració del 125 aniversari de les Bases de Manresa, és de 3 euros si es fa anticipadament. La tornada es podrà fer en bus fins al punt de sortida.
Llegir mésSala de premsa
Noticies del tipus : Notes de premsa
L'Ajuntament fa un tractament fitosanitari als plàtans i til·lers de vàries zones de la ciutat
L’actuació es durà aterme la nit del dimarts dia 11 i dimecres 12 de Juliol, en horari de 10 del vespre a les 6 de la matinada.
Llegir mésL’Ajuntament lliura els premis de la campanya "Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir"
L’Oficina de Turisme de Manresa ha acollit l’acte d’entrega dels premis, que consisteixen en una visita turística a un dels municipis adherits a una campanya adreçada a dinamitzar el comerç de proximitat en els nuclis antics de Catalunya.
Dilluns comencen els treballs de regulació semafòrica entre la carretera de Vic i carrer Gaudí
Els treballs formen part de l'operació de canvis en la mobilitat vinculada a la nova plaça de la Bonavista. Hi haurà afectacions a un carril de circulació a la carretera de Vic, tant d'entrada com de sortida. Els treballs duraran dues setmanes.
Llegir mésDissabte se celebrarà la 3a edició de la Batalla de bandes amb 9 grups seleccionats
L’acte tindrà lloc al pati del Casino a partir de les 16 hores i els grups particpants són: Made in Hell, The Kollaks, Entre d’Altres, AAdomètric, l’Òstia del Segle, The Garnet, ContraCorrent, Ju i LQDB.
Llegir mésL’Ajuntament i la FUB posen en marxa una enquesta per conèixer la percepció de la salut a Manresa
L’enquesta es respondrà a peu de carrer o de forma telemàtica a través del web municipal. Els resultats obtinguts seran de gran interès de cara a la elaboració del Pla de Salut Manresa 2017-2021, el document director que guiarà les accions municipals a desenvolupar en l’àmbit de salut al municipi.
La Xarxa de municipis i ens catalans del Camí Ignasià, impulsada per l’Ajuntament de Manresa, es reuneix a Castellgalí
Durant l’acte, que va comptar amb l’assistència de l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, es va fer el seguiment de les accions en marxa així com el debat de noves propostes de promoció per impulsar el Camí Ignasià en el seu tram català (Fraga-Manresa, 183 km, 7 etapes).
La plaça Sant Domènec acull aquest dissabte la sisena edició de la Festa Intercultural de Manresa
A partir de 2/4 de 6 de la tarda, diverses entitats nouvingudes i autòctones de la ciutat donaran a conèixer balls, música tradicional i gastronomia de diversos llocs del món.

“Manresa, cor de Catalunya” i l’Àliga de la ciutat protagonitzen la imatge de la Festa Major 2017, que estrena la plaça Gispert com a escenari musical
Des del 19 al 28 d’agost, Manresa celebrarà la seva Festa Major. Avui se n’ha presentat la imatge, que té com a protagonistes el cor, utilitzat com símbol de la marca “Manresa, cor de Catalunya”, i l’Àliga de la ciutat, que fa 25 anys. La música, per a totes les edats i gustos, serà una de les protagonistes de la festa, amb novetats importants, com la incorporació de la plaça Gispert com a escenari musical. Avui també s’ha fet la tradicional fotografia de família amb organitzadors i col·laboradors de la Festa.
Llegir més
Les empreses del metall de la comarca del Bages debaten sobre els nous reptes en la selecció de personal
El Palau Firal de Manresa ha acollit la darrera sessió de les “Matinals del sector del metall”, unes jornades de treball que tenen l’objectiu de buscar solucions al problema de l’ocupació al sector