Sala de premsa

imagen

El Ple octubre aprova les ordenances fiscals per al 2020, que augmenten un 1,23% de mitjana

La proposta del govern municipal -que s'ha aprovat amb els vots favorables d'ERC i JxM, el vot en contra de PSC-CP i l'abstenció de C's i FM- manté estables alguns impostos i taxes, apuja l’1,3% l'IAE i i la taxa de guals; l'1,7% l'IBI i plusvàlues; i la resta s'incrementen un 1,5%. En un moment de la sessió, els representants d’ERC, JxM i FEM han mostrat cartells per demanar la llibertat de les preses i presos polítics en resposat a una proposició de Cs que ha estat rebutjada.


Llegir més
imagen

Ecoviure torna a Manresa aquest cap de setmana amb la voluntat d’oferir solucions a la crisi climàtica

El documentalista Álex Galán, conegut com “el viatger del gel”, serà el ponent estrella d’una edició fortament marcada per l’emergència climàtica que viu el planeta.

La convocatòria de vaga general per demà divendres 18 d’octubre ha obligat a suspendre la celebració del Fòrum Energia

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa decreta serveis mínims davant la vaga general convocada per demà

El servei de Bus Manresa restableix uns serveis mínim del 50% en totes les línies.


Llegir més
imagen

L'Ajuntament celebrarà dilluns un Ple Municipal extraordinari per fer el sorteig per a la formació de les meses electorals

El ple tindrà lloc dilluns vinent, dia 21, a la 1 del migdia, i servirà per designar els components de les meses electorals per a les eleccions del 10 de novembre.

Llegir més

Afectacions de trànsit per l'acte "Misteri de la Llum i Arribada de la Llum i l'Aigua"

Demà es tallarà al trànsit a diversos carrers del Centre Històric de 19 a 22 h

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa intervé en 118 conflictes veïnals i en resol el 60%

Durant el 2019, el servei municipal Enllaç ha atès 268 persones que manifestaven diferents problemàtiques que afectaven a un total de 1.884 persones.

 

Llegir més

Treballs al Camí de la Gravera, a partir de dijous

El trànsit de vehicles es regularà en pas alternatiu

 

Llegir més
imagen

INICI MARÇ 2020: CURS D'ATENCIÓ CENTRADA EN LA PERSONA

Formació adreçada a persones aturades que hagin treballat o estiguin interessades en treballar en el sector d'atenció a les persones grans

Llegir més
imagen

Se signa l’acord de col·laboració per a la 4a edició del premi a projectes empresarials al Bages

CaixaBank, amb la col·laboració de l’Obra Social “la Caixa”,  lliurarà un total de 7.000 euros per premiar i incentivar projectes empresarials d’emprenedors al Bages. A més, hi haurà altres premis complementaris, dotats per la FUB i la UPC.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament reparteix a les escoles un conte de la llegenda de la llum i l'aigua i una bossa per incentivar el projecte Biblionius

Es tracta de dues iniciatives  que tenen per objectiu continuar fomentant la lectura i l’intercanvi de llibres i, alhora, donar a conèixer algunes de les llegendes de la ciutat als infants i a les famílies

Llegir més
imagen

Enderroquen la històrica estació transformadora de la via de Sant Ignasi que feia d’obstacle a les obres de l’entorn de la Fàbrica Nova

Aquest migdia ha tingut lloc l’enderroc de l’estació transformadora d’energia elèctrica d’Endesa que estava situada a la confluència de la via Sant Ignasi i el carrer Vidal i Barraquer, en un punt que s’urbanitzarà com a vorera del nou espai urbà que s’està generant a tot l’entorn. Les obres al sector, incloses al Pla Especial Fàbrica Nova, segueixen el calendari previst, i la fase actual, que afecta la banda de la Fàbrica Nova, acabarà al voltant del mes de maig.


Llegir més
imagen

El FABA presenta la proposta de la seva quarta edició, que tindrà lloc del 10 al 16 de maig a l'Anònima

La 4a edició del FABA se celebrarà del 10 al 16 de maig a l’Anònima de Manresa. Avui se n'ha fet la presentació, en aquest mateix recinte. El festival acollirà més d’una trentena de propostes creatives amb artistes com Jay Jay Johanson, Hidrogenesse, Núria Graham o el manresà Ex Continent. L’Anònima manté entre setmana les residències creatives i unes noves jornades per treballar el model de gestió del reclamat espai de creació

 

Llegir més