Sala de premsa
-
El mercat agrari de la plaça Major es traslladarà dissabte a la plaça Sant Domènec amb motiu de la Fira de l’Aixada
- Acte d'estrena del nou rètol icònic i identificatiu a la façana monumental
-
Manresa estrena una estructura d'entrenament de carrer o Street Workout a la zona Esportiva del Congost
-
El director del diari francès La Croix es passeja per la Manresa ignasiana
Els projectes Tekniatest i HealthQuay guanyen el 3è premi Iniciatives de Desenvolupament Empresarial al Bages
Els projectes finalistes han estat Cimstec Technology SL, en la modalitat amb activitat iniciada, i un treball sobre prestatges portàtils per a furgonetes, em la modalitat sense activitat
Llegir més
Es fan públics els nominats a la 49a edició de la Nit de l’Esportista de Manresa
L’acte, que tindrà lloc el dimecres 12 de juny al teatre Kursaal, a 2/4 de 9 del vespre, reconeix i premia els millors esportistes de la ciutat i els mèrits esportius d’aquest curs 2018-19.
Llegir més

La Fira ViBa posa en valor la història i la cultura vitivinícola del Bages i el potencial dels seus vins
Del 7 al 9 de juny Manresa acollirà la segona edició de la FiraViBa, la Fira del Vi del Bages, que té un clar caràcter popular. El programa inclou tastos de vins, gastronomia, art, la Nit de Picapolls i una jornada professional, entre moltes altres activitats. L’activitat vitivinícola és un important eix vertebrador del territori que uneix agricultors, productors, comerciants, restauradors i administració local.
Llegir més
La Festa del Riu serà dissabte un gran aparador d’iniciatives de cultura i economia transformadora
Tallers infantils, concerts, parades amb ofertes gastronòmiques i una quarantena d’iniciatives d’economia social i solidària són els grans atractius d’una festa adreçada al públic familiar a la vora del riu Cardener
Llegir mésVuit empreses s’incorporen a la nova Comissió Territorial d’Eurecat Manresa
La Comissió Territorial vetllarà pel manteniment i pel creixement de les principals línies tecnològiques a Manresa. Es tracta d’un organisme “fonamental com a via de col·laboració amb les empreses i agents del territori i per tal d’entendre les seves necessitats i atendre les seves inquietuds”, en paraules del vicepresident de la Comissió, Francesc Santasusana.
Llegir mésPresentació de la 2a edició de la Fira ViBa, la Fira del Vi del Bages
Dia: 28/05/2019
Hora: 13.00 h.
Lloc: Parc de la Seu de Manresa
Intervenen:
Joan Soler, president del Consell Regulador de la Denominació d'Origen Pla de Bages
Ignasi Sala, president de Bages Impuls
Valentí Junyent, alcalde en funcions de Manresa
Llegir mésEl cantant Ramon Mirabet serà el convidat als 'Pessics de Vida' de demà
Mirabet conversarà amb la cantautora i periodista Anaïs Vila. L'acte començarà a les 8 del vespre, a la sala d'actes del Casino.
Llegir més
L'Ajuntament de Manresa torna a penjar a la façana el llaç groc i l'estelada, que havien estat retirats per ordre de la Junta Electoral i substituïts per la pancarta "Llibertat d'opinió i expressió"
L'Ajuntament de Manresa va tornar a col·locar ahir al matí, l'endemà de les eleccions municipals i europees, el llaç groc i l'estelada a la façana, tal com estableix l'acord del Ple Municipal de la corporació. Havien estat retirats durant el període electoral per ordre de la Junta Electoral de Zona, i es van substituir per una pancarta amb el text "Llibertat d'opinió i expressió".
Llegir més