Sala de premsa

Canvis de trànsit al sector de la plaça Catalunya de Manresa per obres a la xarxa de gas

Durant tres setmanes, hi haurà afectacions de trànsit a l'entorn de la plaça

Llegir més
imagen

Obertes les inscripcions per participar en el pelegrinatge musical de les Festes de Sant Ignasi

El pelegrinatge musical és una nova activitat gratuïta que es durà a terme el dia 30 de juliol al vespre i consisteix en realitzar un petit itinerari a quatre  espais ignasians, maridant l’experiència espiritual amb la música i la literatura. Les places són limitades i cal apuntar-se a través del web de www.manresaturisme.cat.

Llegir més
imagen

Afectacions al trànsit per treballs d’Aigües de Manresa a la carretera de Vic, demà i dilluns

Amb motiu de les obres s’ocuparà un dels dos carrils de circulació de la carretera de Vic en direcció a plaça Bonavista, en el tram entre carrer del Pare Clotet i Plaça Bonavista.


Llegir més

Intervenció d'Aigües de Manresa a la carretera de Santpedor i afectacions a la mobilitat

Dia: 11/07/2019
Hora: 11 del matí
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1 baixos)
Intervenen:

-David Aaron López, regidor d'Urbanisme i Mobilitat

-Mireia Fèlix, sotsdirectora tècnica d'Aigües de Manresa

-Personal tècnic del servei de Mobilitat de l'Ajuntament de Manresa

Llegir més

Treballs de millora a diversos espais de vianants, a partir de dilluns

Les actuacions, que tenen una durada de 4 setmanes, es faran a les places Fius i Palà i Lluís Companys, i als carrers Caputxins i Ferrer Vidal.

   

Llegir més
imagen

La nova residència de Manresa per a persones grans se situarà al barri del Xup

La finca, situada al Carrer Pare Ignasi Puig, és de titularitat municipal, fruit de la cessió d’un particular, i té una superfície edificable de 5.712 m2. La residència tindrà 90 places, 60 de les quals seran públiques, d’acord amb el conveni que és previst que se signi amb la Generalitat, i esdevindrà un centre innovador, pioner i obert al barri del Xup.

Llegir més

Treballs de milllora de la seguretat viària a diverses cruïlles de la ciutat

Les actuacions arrenquen diumenge en horari nocturn i tenen una durada d'una setmana

 

Llegir més
imagen

Acte solemne de cloenda de la commemoració dels 125 anys de les Bases de Manresa, dilluns al Palau de la Generalitat, amb el president Quim Torra

Aquest proper dilluns, 25 de novembre, a les 6 de la tarda, tindrà lloc l’acte de cloenda de la commemoració dels 125 anys de les Bases de Manresa, al Saló Sant Jordi del Palau de la Generalitat. Serà presidit per Quim Torra, president de la Generalitat, i hi assistirà l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i membres de la corporació, així com els comissaris de la commemoració i diversos convidats. Durant l’acte es presentarà la publicació miscel·lània que ha editat l’Institut d’Estudis Catalans sobre els 125 anys de les Bases, hi haurà la recreació a càrrec de quatre actors de fragments de l’assemblea de la Unió Catalanista a Manresa, i la intervenció de l’Orfeó Manresà.


Llegir més

Acte de cloenda de la commemoració del 125è aniversari de les Bases de Manresa

Dia: 24/11/2019
Hora: 6 de la tarda
Lloc: Saló Sant Jordi - Palau de la Generalitat
Intervenen:

-Quim Torra, president de la Generalitat

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Jordi Rodó, comissari de la commemoració del 125è aniversari de les Bases de Manresa

-Joandomènec Ros, president de l'Institut d'Estudis Catalans

-Amb la intervenció de l'Orfeó Manresà i d'un grup d'actors que llegiran textos de l'assembla de la Unió Catalanista a Manresa del 1892

Llegir més

El Conservatori celebra un acte de reconeixement a Salvador Alapont durant la festa de Santa Cecília

El Conservatori Municipal de Música de Manresa ha celebrat aquesta tarda un acte de descobriment d’una placa en agraïment a Alapont per la seva col·laboració històrica amb el centre.

Llegir més
imagen

El Conservatori celebra un acte de reconeixement a Salvador Alapont durant la festa de Santa Cecília

El Conservatori Municipal de Música de Manresa ha celebrat aquesta tarda un acte de descobriment d’una placa en agraïment a Alapont per la seva col·laboració històrica amb el centre.

Llegir més
imagen

El govern municipal es compromet davant del Ple a fer un estudi sobre la possibilitat d’assumir la gestió directa de concessions municipals

D'aquesta forma, es dona compliment al compromís, expressat per l'alcalde en el passat Ple de setembre, de fer un estudi de les concessions municipals amb la voluntat de determinar la viabilitat que puguin ser gestionades directament per l’Ajuntament.

 

Llegir més

Presentació de l'emplaçament de la nova residència de persones grans de Manresa

Dia: 21/11/2019
Hora: 11.30 del matí
Lloc: Carrer Pare Ignasi Puig (El Xup) - Davant Institut Manresa Sis i escola Muntanya del Drac
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Marc Aloy, primer tinent d'alcalde i regidor de Presidència

-Mariona Homs, regidora d'Acció i Inclusió Social

-Núria Masgrau, regidora de Barris, Acció Comunitària i Civisme

-Representants de la Plataforma en Defensa de les Pensions i els Drets de la Gent Gran

-Representants de l'AV Pare Ignasi Puig

Llegir més

Afectacions de trànsit per una avaria a la xarxa d'aigua a la carretera de Cardona

L'actuació per repararar-la s'està realizant al tram situat entre els carrers Fonollar i Dibuixant Vilanova

Llegir més