L’Auditori de la FUB2 va acollir, ahir a la tarda, el 14è Plenari del Consell de Ciutat de Manresa, el màxim òrgan de participació ciutadana que impulsa el consistori. L’equip de govern va repassar les actuacions dutes a terme en diversos àmbits d’acció municipal, va exposar els projectes de futur, i es va sotmetre a les preguntes i aportacions dels assistents. Els temes tractats van girar a l’entorn de la Igualtat, Esport i Cohesió Social, Centre Històric, Espai Urbà i Manresa com a ciutat turística.
Llegir mésSala de premsa
-
L’equip de govern presenta les actuacions recents i els projectes de futur en el 14è Consell de Ciutat
-
L’Ajuntament presenta el projecte “Llars i cures, feines dignes” per incentivar l’ocupació de qualitat per persones treballadores de la llar i de les cures
-
El CNL busca voluntaris per posar en marxa una nova edició del Voluntariat per la llengua
-
El CEDEM ofereix una sessió formativa adreçada als autònoms, ex-autònoms i microempreses per exposar en què consisteix el programa "Consolida’t"
Aquest divendres se celebren tres taules rodones per reflexionar sobre el futur de la indústria al Bages
L’acte titulat “Cap a on va la indústria del Bages?” és gratuït i tindrà lloc a la Casa Lluvià a les 11 del matí.
Llegir mésTertúlia amb Gemma Lienas i Núria Beitia, demà, sobre l’instint maternal i la priorització dels valors de la vida
L’acte, obert a tothom, tindrà lloc a les 7 de la tarda a la biblioteca Ateneu Les Bases i girarà entorn el llibre El fil invisible de la guanyadora del Premi BBVA Sant Joan 2018, Gemma Lienas.
Llegir mésUn any més l’Ajuntament de Manresa commemora la diada del 17 de maig, dia internacional contra la LGTBIfòbia
Des del SAI LGTBI de Manresa en coordinació amb diferents àrees de l’Ajuntament s’aposta clarament per la visibilització i sensibilització de la diversitat afectiva sexual i de gènere, per la qual cosa s’han programat tot un seguit d’activitats que tindran lloc al llarg d’aquest mes.
Llegir mésAfectacions a la mobilitat amb motiu de l’ExpoBages i la Fira de l’Ascensió 2019
L’Ajuntament de Manresa i la comissió organitzadora de l’ExpoBages han elaborat un operatiu per facilitar l’accessibilitat i la mobilitat per arribar al recinte firal que estarà situat al centre de la ciutat. Les atraccions de fira estaran instal·lades a la zona comercial dels Trullols.
El Trio Guillén del Conservatori guanya el 2n premi de la categoria jove del Concurs de Música de Cambra "Higini Anglès"
El grup format pels alumnes, Lluc Roviral (violoncel), Jan Badia (clarinet) i Arnau Balcells (piano), van interpretar peces de Nino Rota i Ludwig Van Beethoven.
Llegir mésItinerari oficial d'obertura de Vi_suals 2019: "Centre Històric d'Art"
Dia: 14/05/2019
Hora: 19.30 h
Lloc: Sortida des de l'Oficina de Turisme de Manresa (plaça Major, 10)
Intervenen:
Tecnologia i gastronomia, principals novetats d’una ExpoBages-Ascensió que potencia la seva part més professional
L’Espai 4.0 i el Gastrosalut són les noves apostes per arribar a un públic jove, interessat en les noves tecnologies i l’alimentació saludable. La jornada del divendres es converteix en un punt de trobada per a professionals dels sectors del turisme i de la indústria.
Llegir mésTreballs en una escomesa d'aigua a la vorera de la carretera de Cardona de Manresa, demà i dijous
S'habilitarà un pas de vianants provisionals per la calçada, durant dos dies, a l'altura del número 55
Llegir mésEl CLAM tanca amb una emotiva gala de cloenda una de les seves edicions més reeixides
Carga” , “Alaska is a drag” i “Historias de la teleprisión” s’han endut els guardons a millors llargmetratges; i “Todos mis padres” , “Il mondiale in piazza i “Irgendwer”, els de curts
Llegir més