El tractament es realitzarà a partir de les 8 del matí del proper divendres 19 de maig. Les zones a tractar seran: Pl. Bages, rotonda del c. Abat Oliba, Parc de la Seu i Pl. de la Creu.
Llegir mésSala de premsa
Noticies del tipus : Notes de premsa

Emotiu i vivencial acte institucional del Dia Internacional contra la LGTBIfòbia a Manresa
El saló de sessions de l’Ajuntament de Manresa s’ha omplert aquest migdia amb motiu de l’acte institucional per commemorar el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia. Alumnes de quatre instituts de la ciutat han estat els protagonistes de l’acte, amb la lectura i escenificació de textos diversos a l’entorn de la temàtica LGTBI i històries de vida de persones de més de 50 anys pertanyents a aquest col·lectiu.
Llegir més
Gent gran de Manresa participa a Granollers en la cloenda del cicle de passejades "A cent cap als 100"
El grup ha fet la darrera caminada del cicle, a Granollers, acompanyat pel regidor d'Esports, Jordi Serracanta. El projecte inclou passejades setmanals i quatre caminades per municipis de les comarques de Barcelona
Llegir més
Manresa se suma al Dia Internacional dels Museus amb un munt d’activitats per a tots els públics
Els dies 18, 20 i 21 de maig, els museus de Manresa han organitzat un ampli programa de dinamització que inclou jornades de portes obertes, visites guiades, exposicions, xerrades, literatura, música, jocs i tallers amb l’objectiu de posar en valor els equipaments museístics de la ciutat.
Llegir més

Manresa acull aquest cap de setmana el Campionat territorial de Barcelona de Patinatge Artístic
La competició, en les categories juvenil B i juvenil C, està organitzat pel Club Patí Manresa, i es disputarà al pavelló del Pujolet.
ExpoBages-Ascensió celebra la cinquena edició al centre de Manresa penjant el cartell de complet
La fira omplirà el Passeig i principals carrers del centre, aquest cap de setmana, i s’estendrà cap al Centre Històric fins a la plaça Major. Nombroses empreses i entitats aprofitaran el cap de setmana per donar-se a conèixer i organitzar activitats de cara al públic.
Llegir més
Acte institucional del Dia Internacional contra la LGTBIfòbia, demà al migdia a l'Ajuntament de Manresa
El saló de sessions de l'Ajuntament de Manresa acollirà demà dimecres, 17 de maig, a la 1 del migdia, l'acte institucional per commemorar el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia, amb la participació d'alumnes de diversos instituts de Manresa, que llegiran textos al voltant de la temàtica LGTBI. D'altra banda, l'Ajuntament i el Consell Comarcal del Bages han fet aquest matí la presentació conjunta de les línies d'acció per fomentar la llibertat sexual i afectiva i lluitar contra la LGTBIfòbia.
Llegir mésMillorar el Parc del Castell, recuperar la llera del Cardener, l'antic xalet de Casa Caritat i l'accés a Circumval·lació, projectes guanyadors del Pressupost participatiu 2017
Un total de 6.228 persones, gairebé el 10% del cens i més del doble que en l’edició de l’any passat, han participat a la votació del pressupost participatiu d’aquest any. Els quatre primers projectes, vinculats majoritàriament a espai urbà i territori, han estat els més votats per la ciutadania i s’executaran.