Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament de Manresa signa un conveni amb la Fundació la Cova per promocionar el Centre d’Espiritualitat i el Camí Ignasià

L’acord, signat per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el director executiu de la Cova Sant Ignasi, Lluís Pagès, atorga a l’entitat una subvenció de 8.800 euros.

Llegir més
imagen

El Campi Qui Jugui ofereix dues sessions educatives de conta contes per fomentar la inclusió i el respecte pels altres

L’activitat està adreçada als infants de 2 a 6 anys i es realitzarà el diumenge 30 i dilluns 31 de desembre, a partir d’1/4 de 7 de la tarda, a l’espai habilitat per a contes.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa congela les tarifes del transport de bus urbà per al 2019 i actualitza els preus de la zona blava

L’Ajuntament de Manresa ha aprovat les tarifes de bus urbà del 2019, que mantenen les tarifes respecte l’any anterior. Així doncs, el bitllet senzill es manté en 2 euros, el mateix preu que el 2012, per sota encara dels 2,15 euros que havia costat entre 2014 i 2016. El cost mitjà de cada viatge continua sent de 0,647 euros, tenint en compte que la majoria de trajectes es fan en títols com la T-10 i la T-bonificada. D’altra banda, el consistori ha aprovat l’actualització de preus de la zona blava, que augmenten com l’IPC, segons estableix el contracte de concessió.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa signa un conveni amb el Club Manresa Futbol Sala per promocionar aquest esport en totes les categories

L’acord, signat per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el president del Club Manresa Futbol Sala, Pere Joan Pusó, atorga a l’entitat una subvenció d’11.800 euros.  

Llegir més
imagen

L’Ajuntament convoca el Premi Pare Ignasi Puig i Simon, dins els Premis Lacetània de les Arts i la Cultura 2019

Fins al 18 d’octubre es poden presentar els treballs de recerca relacionats amb la Manresa Ignasiana. El premi té una dotació de 1.500 euros.

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa a la ctra. de Cardona, dimarts vinent

L'actuació té una durada de dues setmanes. No hi ha afectacions al trànsit

Llegir més

Tall de trànsit en un tram del carrer del Cós, dimecres 24 d'abril

S'hi faran treballs de millora d'un tram de rigola (paviment)

 

Llegir més
imagen

Afectacions a la mobilitat viària a Manresa per la Processó de Divendres Sant

Amb motiu de la Processó d’aquest divendres 19 d’abril a partir de les 20.30 h, es produiran talls de trànsit en diversos carrers del Centre Històric i del centre de la ciutat. El transport públic urbà també alterarà el recorregut en dues de les seves línies.

 

Llegir més
imagen

La Diputació de Barcelona i BBVA signen un crèdit amb l'Ajuntament de Manresa per més de 7,25 milions d'euros

La corporació provincial subvenciona 238.494,33 euros d'aquest préstec en el marc del Programa de Crèdit Local corresponent al període 2019-2020.

Llegir més
imagen

El primer Torneig del Camí Ignasià a Manresa esdevé una gran festa del bàsquet

Entre dissabte i diumenge, uns 400 esportistes van gaudir d’aquesta primera edició del torneig, enmig d’un extraordinari ambient i amb la voluntat de continuïtat perquè que els propers anys sigui un referent en el calendari esportiu de la ciutat

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa a la Carretera de Santpedor

S'hi faran calen de prospecció de serveis durant quatre dies amb afectacions en lagun punt d'estacionament

Llegir més