La proposta del govern municipal -que s'ha aprovat amb els vots favorables d'ERC i JxM, el vot en contra de PSC-CP i l'abstenció de C's i FM- manté estables alguns impostos i taxes, apuja l’1,3% l'IAE i i la taxa de guals; l'1,7% l'IBI i plusvàlues; i la resta s'incrementen un 1,5%. En un moment de la sessió, els representants d’ERC, JxM i FEM han mostrat cartells per demanar la llibertat de les preses i presos polítics en resposat a una proposició de Cs que ha estat rebutjada.
Sala de premsa
-
El Ple octubre aprova les ordenances fiscals per al 2020, que augmenten un 1,23% de mitjana
-
Ecoviure torna a Manresa aquest cap de setmana amb la voluntat d’oferir solucions a la crisi climàtica
-
L’Ajuntament de Manresa decreta serveis mínims davant la vaga general convocada per demà
-
L'Ajuntament celebrarà dilluns un Ple Municipal extraordinari per fer el sorteig per a la formació de les meses electorals
S'INICIA LA SELECCIÓ DEL PROGRAMA SINGULARS 2020 (INSERLAB 4.0)
El programa, del que estem pendents d'aprovació en els propers dies, està adreçat a joves entre 16 i 29 anys i es desenvolupa conjuntament amb la Fundació Ampans, el Centre de Formació pràctica i l'Escola Joviat.
Llegir mésManresa Turisme estrena punt d’informació turística 24 hores
Està ubicat a la mateixa façana de l’Oficina de Turisme. Des d’aquest punt es podrà consultar tàctilment el web manresaturisme.cat en qualsevol moment del dia.
Llegir més"Fugir era el més bell que teníem", de Marta Marín-Dòmine, guanya el vintè premi Amat-Piniella
El premi, convocat per Òmnium Bages-Moianès i l’Ajuntament de Manresa, vol reconèixer la millor obra narrativa de temàtica social contemporània publicada entre la tardor de 2018 i la tardor de 2019. El lliurament ha tingut lloc avui, 19 de febrer, a les set de la tarda, a l’Auditori de la Plana de l’Om. L’escriptora barcelonina Marta Marín-Dòmine, que actualment viu al Canadà, s’ha endut els 2.000€ del premi i l’escultura de Ramon Oms que fa de guardó.
L’Ajuntament de Manresa intervé en 118 conflictes veïnals i en resol el 60%
Durant el 2019, el servei municipal Enllaç ha atès 268 persones que manifestaven diferents problemàtiques que afectaven a un total de 1.884 persones.
Llegir més