Sala de premsa

CANVI D'UBICACIÓ: Presentació de la Festa de la Llum 2019

Dia: 31/01/2019
Hora: 1 del migdia
Lloc: Sala d'Actes del Centre Cultural el Casino
Intervenen:

-Neus Comellas, regidora de Projecció de Ciutat i Festes

-Antoni Erro, president de la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa, entitat administradora de la Llum 2019

-Valentí Tatjé, president de l'Associació Misteriosa Llum

-Representants dels patrocinadors

Llegir més

Treballs en un tram de vorera del carrer Viladordis

Amb motiu d’aquesta actuació s’habilitarà un itinerari protegit per a vianants en calçada

 

Llegir més
imagen

El Trio Guillamí interpretarà obres de Cassadó i Shubert, dijous a 'Una hora de música al Conservatori'

El recital, que tindrà lloc a les 8 del vespre a l’Auditori, forma part del 9è Cicle de Concerts de Professors del Conservatori Municipal de Música de Manresa.

Llegir més
imagen

Encara queden places per gaudir de la visita ignasiana "Hora 20.22" i conèixer el projecte Manresa 2022

Davant l’èxit i la gran acollida que va tenir per part del públic assistent i la demanda de la ciutadania que es va quedar sense plaça, s’han programat noves sessions per aquest primer trimestre de 2019 pels divendres dies 1, 8 i 15 de febrer; i 1, 8, 15 i 22 de març. Les entrades, que són gratuïtes, es poden obtenir a l’Oficina de Turisme (plaça Major, 10) o a través de la web www.manresaturisme.cat. La visita “Hora 20.22” ofereix un recorregut pels indrets més emblemàtics de la Manresa Ignasiana, com la Seu, el carrer del Balç, o l’Espai 1522, i inclou l’explicació del projecte Manresa 2022, diverses activitats i un tast gastronòmic final.

Llegir més

Treballs d’Aigües de Manresa al Camí de les Aigües

L'actuació té l'objectiu de renovar una canalització soterrada d'aigua potable

Llegir més

Presentació del Dia Internacional dels Museus i d’un nou itinerari a l’entorn dels comerços emblemàtics de Manresa

Dia: 15/05/2019
Hora: 1 del migdia
Lloc: Oficina de Turisme (Plaça Major, 10)
Intervenen:

Presentació del Dia Internacional dels Museus:

-Anna Crespo, regidora de Cultura

-Representants dels museus de Manresa

 

 Presentació d'un nou itinerari per comerços emblemàtics:

-Pere Gassó, comissionat del Centre Històric

-Francesc Comas, historiador

 

Llegir més
imagen

Aquest divendres se celebren tres taules rodones per reflexionar sobre el futur de la indústria al Bages

L’acte titulat “Cap a on va la indústria del Bages?” és gratuït i  tindrà lloc a la Casa Lluvià a les 11 del matí.

Llegir més
imagen

Tertúlia amb Gemma Lienas i Núria Beitia, demà, sobre l’instint maternal i la priorització dels valors de la vida

L’acte, obert a tothom, tindrà lloc a les 7 de la tarda a la biblioteca Ateneu Les Bases i girarà entorn el llibre El fil invisible de la guanyadora del Premi BBVA Sant Joan 2018, Gemma Lienas.

Llegir més
imagen

Un any més l’Ajuntament de Manresa commemora la diada del 17 de maig, dia internacional contra la LGTBIfòbia

Des del SAI LGTBI de Manresa en coordinació amb diferents àrees de l’Ajuntament s’aposta clarament per la visibilització i sensibilització de la diversitat afectiva sexual i de gènere, per la qual cosa s’han programat tot un seguit d’activitats que tindran lloc al llarg d’aquest mes.

Llegir més
imagen

Afectacions a la mobilitat amb motiu de l’ExpoBages i la Fira de l’Ascensió 2019

L’Ajuntament de Manresa i la comissió organitzadora de l’ExpoBages han elaborat un operatiu per facilitar l’accessibilitat i la mobilitat per arribar al recinte firal que estarà situat al centre de la ciutat. Les atraccions de fira estaran instal·lades a la zona comercial dels Trullols.


Llegir més
imagen

El Trio Guillén del Conservatori guanya el 2n premi de la categoria jove del Concurs de Música de Cambra "Higini Anglès"

El grup format pels alumnes, Lluc Roviral (violoncel), Jan Badia (clarinet) i Arnau Balcells (piano), van interpretar peces de Nino Rota i Ludwig Van Beethoven.

Llegir més

Itinerari oficial d'obertura de Vi_suals 2019: "Centre Històric d'Art"

Dia: 14/05/2019
Hora: 19.30 h
Lloc: Sortida des de l'Oficina de Turisme de Manresa (plaça Major, 10)
Intervenen:

Llegir més
imagen

Tecnologia i gastronomia, principals novetats d’una ExpoBages-Ascensió que potencia la seva part més professional

L’Espai 4.0 i el Gastrosalut són les noves apostes per arribar a un públic jove, interessat en les noves tecnologies i l’alimentació saludable. La jornada del divendres es converteix en un punt de trobada per a professionals dels sectors del turisme i de la indústria.

Llegir més