Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament elabora un catàleg i una app per difondre les iniciatives i empreses de l’Economia Social i Solidària

L’objectiu és que el Mercat Social del Bages arribi a més persones per tal de fomentar el consum responsable. Per això s’ha agrupat en un sol suport, imprès i digital, els establiments i organitzacions que operen sota criteris d’Economia Social i Solidaria distribuïts per sectors (alimentació, tèxtil, turisme, tecnologia...)

Llegir més
imagen

L’equip de govern farà balanç de les actuacions municipals recents en el 14è plenari del Consell de Ciutat

L’acte, obert a tota la ciutadania, tindrà lloc el dijous 31 de gener, a 2/4 de 7 de la tarda, a l’auditori de la FUB2 (Avinguda Bases de Manresa, 1). Durant la sessió es tractaran qüestions relacionades amb la Igualtat, Esport i Cohesió Social, Centre Històric, Espai Urbà, i Manresa com a ciutat turística. 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa senyalitza amb fites la ruta dels Pous de glaç i la riera de Guardiola, a l’Anella Verda

El recorregut, de 9.4 km amb un desnivell de 286 metres (unes 3 hores caminant) s’ha marcat amb fites de senyalització que permeten recórrer tot l’itinerari.

Llegir més

Presentació del 15è Trofeu Ciutat de Manresa de Ball Esportiu i de Competició

Dia: 08/05/2019
Hora: 11.00 h.
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament (plaça Major, 1)
Intervenen:

Jordi Serracanta, regidor d'Esports

Jesús Rubio, president del Club de Ball Esportiu Swing Manresa

Llegir més
imagen

El Festival CLAM encara la recta final amb més films i activitats

La 16 edició del CLAM, que entregarà els premis diumenge en la gala de cloenda, amb la presència de Mercè Sampietro, es reserva alguns dels seus plats forts per a aquests últims dies

Llegir més
imagen

Es presenta la segona edició del Festival Espurnes Barroques, amb un ambiciós programa de música i experiències gastronòmiques i amb la decidida participació de Manresa

El Festival Espurnes Barroques ha presentat avui la programació de la seva segona edició, que es durà a terme en diversos enclavaments de la Catalunya Central, del 18 de maig al 9 de juny, i que enguany compta amb la participació de Manresa, pel fet que la proposta lliga perfectament amb l’època en què Sant Ignasi de Loiola va ser a la ciutat. També Cervera, enguany capital de la cultura catalana, s’incorpora al festival, que té lloc també a Sant Mateu de Bages, Súria, Pujalt, Estaràs, Solsona, Riner, Pinós i La Molsosa. En quatre caps de setmana consecutius, i sempre en entorn barroc, el festival presenta 17 actuacions musicals, 10 tastos, 4 cates (de vi, cervesa, cafè i xocolata), 4 àpats, 2 conferències i 2 tallers, sota el lema "Barroc amb veu de dona".


Llegir més

Presentació de la 4a fase del projecte de Masoveria Urbana de Càritas i l'Ajuntament de Manresa

Dia: 09/05/2019
Hora: 10 del matí
Lloc: Carrer Sant Francesc 2, 3r 2a
Intervenen:

-Joan Calmet, regidor d'Habitatge i Barris

-Àngels Santolaria, regidora d'Acció Social i Cooperació

-Francesc Carné, gerent de FORUM

-Alfons Sort, arquitecte del projecte de Masoveria Urbana

-Representants de Càritas

-Famílies participants al projecte

Llegir més
imagen

La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de color lila divendres al vespre per conscienciar sobre la malaltia del lupus

L'objectiu d'aquesta acció és sensibilitzar sobre una malaltia crònica que afecta aproximadament una de cada 10.000 persones, principalment a les dones.

Llegir més
imagen

Un alumne del Conservatori Municipal de Música de Manresa guanya el VII Concurs de piano de Barcelona

Arnau Balcells Berenguer està cursant 6è de grau professional en l'especialitat de piano amb  la professora  Katia Michel.

Llegir més
imagen

Alumnes de secundària participen en una activitat per conscienciar sobre els conflictes al món i les mines antipersona

“Mines contra mines” és el títol de l’activitat, organitzada per l’Ajuntament de Manresa, la Fundació Pax i el Rotary Club de Manresa-Bages, per tal de conscienciar estudiants de secundària sobre el concepte de la pau, la necessitat de construir societats pacífiques, i sobre la necessitat d’eliminar les mines antipersona. L’activitat es va fer la setmana passada a l’escola La Salle i es podrà repetir a d’altres centres.

Llegir més
imagen

Brahms i Shumman seran els protagonistes del proper concert a 'Una hora de música al Conservatori'

El recital que porta per títol Meine Liebe Clara..., tindrà lloc a les 8 del vespre a l’Auditori i forma part del 9è Cicle de Concerts de Professors del Conservatori Municipal de Música de Manresa.

Llegir més
imagen

Bus Manresa amplia el servei de les línies L3 Mion i L8 Perimetral – Estacions

L’objectiu principal de les dues actuacions és cobrir les necessitats dels estudiants en els horaris d’accés i sortida dels instituts així com l’increment de demanada del servei en general.

Llegir més