Arran de la caiguda de pins de grans dimensions a la zona verda del carrer Sant Marc i del Passeig del Riu, el servei de parcs i Jardins portarà a terme una part de la retirada aquest divendres, 9 de novembre.
Llegir mésSala de premsa
-
L’Ajuntament de Manresa retirarà les restes de pins caiguts al carrer Sant Marc i al Passeig del Riu a causa de les pluges dels darrers dies
-
L’Ajuntament finalitza les obres de remodelació del serveis públics de l’estadi de futbol del Congost
-
L’Ajuntament de Manresa i Endesa acorden modificar el POUM per transformar l’entorn de l’Anònima en un gran espai públic en ple Centre Històric
-
Recepció a l'Ajuntament de Manresa d’alumnes de l’aula d’acollida de l’Institut Pius Font i Quer
Afectacions de trànsit per l'acte Processó d'Espelmes i arribada de la llum i l'aigua
Demà, a partir de les 7 de la tarda, es tallarà el trànsit de vehicles a la Muralla del Carme, plaça Infants i carrer Infants.
Llegir més
Manresa ja llueix un gran rètol icònic i identificatiu a la façana monumental de la ciutat
L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la regidora de Projecció de Ciutat i Festes, Neus Comellas, han participat avui en l’estrena d’un rètol que inclou el nom “MANRESA” i una estructura amb forma de cor amb la lletra “M". La iniciativa neix amb la voluntat de dotar l’entrada de la ciutat d’un nou element simbòlic i de potenciació de marca de ciutat en l'entrada més emblemàtica de la ciutat.
Llegir mésEl Centre Històric de Manresa exhibeix demà l’itinerari d’art "Jardins de Llum" amb una vintena d’obres inspirades en la llum i l’aigua
La cinquena edició d’aquesta atractiva mostra d’art efímer, inclosa dins la Festa de la Llum, es podrà veure de les 19 h a les 22 h. Enguany s’han seleccionat 20 propostes d’artistes vinguts de Vic, Olot, Granollers, Badalona i Barcelona i una gran representacióde Manresa i Comarca.
Llegir més
La Festa de la Llum continua demà amb el gruix dels actes tradicionals
La IV Marxa de les Cinc Mil Canes, la Rebuda simbòlica de l’aigua de la Sèquia, els Jardins de llum, l’Encesa de la nova llum, El Misteri de la Llum, la Processó d’espelmes, el nou espectacle de so i llum Espais de Concòrdia, el concert de Carles Cases o la ponència escènica de Natxo Tarrés i Quim Masferrer són, entre d’altres, les propostes que tindran lloc demà al vespre.
Llegir més
Sessió monogràfica per analitzar nous models de negoci en el marc de l’economia circular
Emmarcat en el projecte europeu UrbanWINS i organitzat conjuntament entre l'Ajuntament de Manresa, el Consorci del Bages per a la Gestió de Residus, l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa EPSEM-UPC va acollir ahir la jornada titulada “ÀgoraEC d’economia circular”.
Llegir més
Jordi Fosas serà el nou director artístic de Fira Mediterrània de Manresa
El nou director era fins ara president del Cercle de Cultura Tradicional i Popular Marboleny i director del Festival Ésdansa de Les Preses. Fosas agafarà el relleu de David Ibáñez i assumirà el càrrec durant els propers dies, un cop es formalitzi la signatura del contracte
Llegir mésDemà, el Casino acollirà una xerrada per conèixer diferents opcions de voluntariat a l’estranger durant l’estiu
Es comptarà amb l’assistència de membres de les ONGD Setem, Yamuna, ACP (Associació Catalana per la Pau) i Proide que exposaran les seves propostes a països d’Amèrica del Sud, Àsia i Àfrica. També explicaran els principals requisits i condicions que cal complir per participar-hi.
Llegir més
L'Ajuntament realitzarà un tractament fitosanitari pel control de les males herbes al camp de futbol de la Mion
L’actuació es durà a terme a partir de les 8 del matí de demà, dimarts 19 de febrer.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa impulsa accions per mobilitzar pisos de petits propietaris cap al mercat de lloguer
L’Ajuntament posa en marxa aquest mes de febrer la campanya “Pisos plens, barris vius”, amb l’objectiu que els petits propietaris posin pisos actualment desocupats al mercat de lloguer. El creuament de dades amb Incasol i Aigües de Manresa permetrà saber el nombre pisos llogats però no declarats, per tal conèixer amb més certesa el nombre d’habitatges desocupats a Manresa.
Llegir més
Aquest dimecres tindrà lloc una nova edició de la gimcana tecnològica "Manresada" amb més de 1.000 participants
Uns 1.000 alumnes de secundària de la Catalunya Central participaran aquest dimecres, 20 de febrer, en aquesta activitat impulsada pel col·lectiu de professors de l’Associació LaceNet Bages. L’acte, que té la finalitat de fomentar l’autonomia i una bona utilització de les noves tecnologies, compta amb el suport i col·laboració de les regidories d’Ensenyament i Mobilitat de l’Ajuntament de Manresa.
Llegir més