La jornada, que començarà a les 12 del migdia, combinarà les actuacions dels grups finalistes al concurs, que porten noms dels carrers del Centre Històric, amb altres grups de creació, sense complexes i emergents, a escala local i nacional.
Llegir mésSala de premsa
-
Dissabte tindrà lloc la final del concurs Tarima ex Novo al Mercat Puigmercadal
-
L’Ajuntament de Manresa convoca amb urgència dues places d’administratius i dues d’auxiliars administratius
-
Arriba la 27a Fira de l’Estudiant que per primera vegada s'organitza com a mostra d’itineraris formatius
- Presentació de la 2a edició del Festival Batecs a Manresa (dansa)
Obertes les inscripcions per participar en el pelegrinatge musical de les Festes de Sant Ignasi
El pelegrinatge musical és una nova activitat gratuïta que es durà a terme el dia 30 de juliol al vespre i consisteix en realitzar un petit itinerari a quatre espais ignasians, maridant l’experiència espiritual amb la música i la literatura. Les places són limitades i cal apuntar-se a través del web de www.manresaturisme.cat.
Llegir mésAfectacions al trànsit per treballs d’Aigües de Manresa a la carretera de Vic, demà i dilluns
Amb motiu de les obres s’ocuparà un dels dos carrils de circulació de la carretera de Vic en direcció a plaça Bonavista, en el tram entre carrer del Pare Clotet i Plaça Bonavista.
Intervenció d'Aigües de Manresa a la carretera de Santpedor i afectacions a la mobilitat
Dia: 11/07/2019
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1 baixos)
Intervenen:
-David Aaron López, regidor d'Urbanisme i Mobilitat
-Mireia Fèlix, sotsdirectora tècnica d'Aigües de Manresa
-Personal tècnic del servei de Mobilitat de l'Ajuntament de Manresa
Llegir mésPresentació del programa d’actes de les Festes de Sant Ignasi
Dia: 11/07/2019
Hora: 12 h
Lloc: Capella de Sant Ignasi Malalt (plaça de Sant Ignasi Malalt, 2)
Intervenen:
- Joan Calmet, regidor de Turisme i Projecció de Ciutat i responsable de Manresa 2022
- Lluís Pagès, gerent del Centre d'Espiritualitat Ignasiana
- Representant de l l'Associació de comerciants del carrer Sobrerroca, Plaça Major, carrer Sant Miquel i voltants
Llegir mésLa 22a Fira Mediterrània presenta el programa que omplirà Manresa de la cultura d'arrel del 10 al 13 d'octubre
L’objectiu és posicionar la Fira com el mercat estratègic de l’arrel amb una programació artística basada en tres eixos: mirades, joves talents i gènere. Les entrades dels espectacles de pagament es podran comprar el dilluns 15 de juliol, a partir de les 18 h, a www.firamediterrania.cat i als punts de venda habituals.
Llegir mésDilluns finalitza el termini per demanar els ajuts convocats per l’Ajuntament adreçats a les empreses que contractin persones a l’atur
Es tracta d’ajudes econòmiques que poden ser del 50 o el 75% dels costos salarials dels treballadors contractats.
Llegir mésBany nocturn aquest divendres a la piscina exterior municipal de Manresa
Els joves a partir de 14 anys podran gaudir de les 9 a 12 de la nit d’un bany a la llum de la lluna amb ambient, música chill-out i servei de bar.
Llegir mésAfectació al trànsit per treballs d’Aigües de Manresa al carrer Alcalde Armengou, a partir de demà
Amb motiu de les obres es tallarà un carril de circulació del carrer Alcalde Armengou, entre els vials Pujolet i Bruc, en direcció a carrer del Bruc.
L’alcalde de Manresa assisteix a la festa d'homenatge a la gent gran del barri de Sant Pau
Valentí Junyent, acompanyat de la regidora d’Infància, Joventut i Persones Grans, Rosa M. Ortega, ha lliurat un record al les dues persones de més edat del barri, Amparo Antequera i José López.
Llegir mésDemà tindrà lloc la Trobada amb l’artista al voltant de l’exposició dels presos polítics amb Quim Moya i Marià Dinarès
A les 7 de la tarda, Moya i Dinarès duran a terme un guiatge a través de les tres instal·lacions que formen la mostra, Presos polítics a l'Espanya contemporània, del madrileny Santiago Sierra, que va ser censurada en la Fira ARCO 2018; Des del Groc, del Marià Dinarès, i Mantra del record, de Quim Moya.
Llegir més