El recital, que tindrà lloc a les 8 del vespre a l’Auditori, forma part del 9è Cicle de Concerts de Professors del Conservatori Municipal de Música de Manresa.
Llegir mésSala de premsa
-
El Trio Guillamí interpretarà obres de Cassadó i Shubert, dijous a 'Una hora de música al Conservatori'
-
Encara queden places per gaudir de la visita ignasiana "Hora 20.22" i conèixer el projecte Manresa 2022
- Acció artística "Un gest per la Pau" en commemoració del Dia Internacional de la No Violència
-
L’activista cultural Joan Morros serà el pregoner de la Festa de la Llum de Manresa 2019
Treballs d’Aigües de Manresa al Camí de les Aigües
L'actuació té l'objectiu de renovar una canalització soterrada d'aigua potable
Llegir mésPresentació del Dia Internacional dels Museus i d’un nou itinerari a l’entorn dels comerços emblemàtics de Manresa
Dia: 15/05/2019
Hora: 1 del migdia
Lloc: Oficina de Turisme (Plaça Major, 10)
Intervenen:
Presentació del Dia Internacional dels Museus:
-Anna Crespo, regidora de Cultura
-Representants dels museus de Manresa
Presentació d'un nou itinerari per comerços emblemàtics:
-Pere Gassó, comissionat del Centre Històric
-Francesc Comas, historiador
Llegir més
Aquest divendres se celebren tres taules rodones per reflexionar sobre el futur de la indústria al Bages
L’acte titulat “Cap a on va la indústria del Bages?” és gratuït i tindrà lloc a la Casa Lluvià a les 11 del matí.
Llegir mésTertúlia amb Gemma Lienas i Núria Beitia, demà, sobre l’instint maternal i la priorització dels valors de la vida
L’acte, obert a tothom, tindrà lloc a les 7 de la tarda a la biblioteca Ateneu Les Bases i girarà entorn el llibre El fil invisible de la guanyadora del Premi BBVA Sant Joan 2018, Gemma Lienas.
Llegir mésUn any més l’Ajuntament de Manresa commemora la diada del 17 de maig, dia internacional contra la LGTBIfòbia
Des del SAI LGTBI de Manresa en coordinació amb diferents àrees de l’Ajuntament s’aposta clarament per la visibilització i sensibilització de la diversitat afectiva sexual i de gènere, per la qual cosa s’han programat tot un seguit d’activitats que tindran lloc al llarg d’aquest mes.
Llegir mésAfectacions a la mobilitat amb motiu de l’ExpoBages i la Fira de l’Ascensió 2019
L’Ajuntament de Manresa i la comissió organitzadora de l’ExpoBages han elaborat un operatiu per facilitar l’accessibilitat i la mobilitat per arribar al recinte firal que estarà situat al centre de la ciutat. Les atraccions de fira estaran instal·lades a la zona comercial dels Trullols.
El Trio Guillén del Conservatori guanya el 2n premi de la categoria jove del Concurs de Música de Cambra "Higini Anglès"
El grup format pels alumnes, Lluc Roviral (violoncel), Jan Badia (clarinet) i Arnau Balcells (piano), van interpretar peces de Nino Rota i Ludwig Van Beethoven.
Llegir mésItinerari oficial d'obertura de Vi_suals 2019: "Centre Històric d'Art"
Dia: 14/05/2019
Hora: 19.30 h
Lloc: Sortida des de l'Oficina de Turisme de Manresa (plaça Major, 10)
Intervenen: