Dia: 28/04/2019
Hora: 11.00 h.
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament (plaça Major, 1)
Intervenen:
Valentí Junyent, alcalde de Manresa
Pol Huguet, regidor de Participació i d'Entorn Natural de l'Ajuntament de Manresa
Llegir mésPer aquest motiu es tallarà al trànsit de vehicles el carrer Circumval·lació entre el núm. 17 i el carrer Canyelles.
Llegir mésSón actuacions que formen part del paquet de treballs de millores de les calçades que afectarà a trams de 22 vials de la ciutat i que han començat aquest mes d’agost.
Llegir mésEl tret de sortida el donarà l’espectacle acrobàtic “Extension”, de la companyia Cirque inextremiste, el divendres 13 de setembre al Teatre Kursaal. L’endemà, dissabte, l’acció es trasllada a l’Anònima que acollirà el gruix de les actuacions amb propostes molt diverses i d’estils diferents.
Llegir mésEn una 1a fase s’executarà la cruïlla del carrer Dos de Maig amb el carrer del Cos, i en una 2a fase es farà el tram del carrer Dos de Maig, entre el carrer del Cos i la Carretera Cardona. És previst que aquestes obres durin 4 setmanes.
Llegir més
Dia: 18/08/2019
Hora: 19.30h
Lloc: Edifici de l'Anònima (c. Llussà , 9)
Intervenen:
-Anna Crespo, regidora de Cultura i Festes
-Rat Serra i Arnau Serra, organitzadors del festival
-Representants de La Crica
Llegir mésL’alcalde accidental de l’Ajuntament de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, li ha lliurat un obsequi i un ram de flors per celebrar el seu centenari.
Llegir mésEs tracta principalment de famílies
i parelles que fan estada de llarga durada a la ciutat i des d’aquí visiten les principals destinacions turístiques de Catalunya.
Llegir mésL’actuació es durà a terme la nit del dia 14 al 15 d’agost, de les 11 del vespre a les 5 de la matinada, aproximadament.
Llegir mésSón les primeres actuacions d’un paquet de treballs de millores de les calçades que afectarà a trams de 22 vials de la ciutat fins al proper dia 7 de setembre.
Llegir més