Atenent l’avís del Centre d'Emergències de Catalunya (CECAT) i del Servei Meteorològic de Catalunya, Protecció Civil de Manresa ha informat que es preveu que entre aquesta mitjanit i possiblement la nit de divendres a dissabte es puguin assolir temperatures mínimes extremes.
Llegir mésSala de premsa
-
Consells preventius davant la baixada de temperatures a partir de mitjanit d’avui
-
L’Ajuntament de Manresa ofereix una xerrada i un curs per tractar l’ús de les TIC en els joves
-
El fiscal arxiva les diligències contra l’alcalde de Manresa pel suport al referèndum de l’1 d’octubre
-
Un espectacle i sis pel·lícules són les noves propostes del "Petit Cine Club" per aquest quadrimestre
S’inicia el període de votacions del primer Concurs de Cartells d’Estiu Jove 2019 que va convocar la regidoria de Joventut
Les 9 propostes presentades estan sotmeses a votació popular a la xarxa social Instagram a través del perfil manresajove_oficinajovebages fins el 6 de maig a les 15 h.
Llegir mésJa es pot consultar la composició de les meses electorals de Manresa per a les eleccions del 26 de maig
Aquest migdia s’ha dut a terme el ple extraordinari de l’Ajuntament de Manresa per a la constitució de les meses electorals de les municipals i europees del 26 de maig. Les persones que vulguin comprovar si han de formar part de les meses poden fer-ho a través de la web municipal, a través d’aquest enllaç.
Uns 600 municipis envien flascons plens de terra per erigir la instal·lació artística "Enyorança Catalunya Avui"
“Enyorança. Catalunya Avui” és un projecte ideat per l’artista danès Michael Kirkegaard que consisteix en elaborar una biblioteca-arxiu de la terra de Catalunya, com a símbol d’identitat d’un país que viu una situació política i social concreta. La instal·lació es podrà veure al Centre Cultural el Casino del 3 de maig al 23 de juny.
Llegir mésAugmenta un 25% la participació al Pressupost Participatiu gràcies al vot dels joves
Els quatre projectes guanyadors han estat: la millora de la Protectora d’Animals de Manresa, les millores al Parc del Castell, Manresa a pas segur i Piscines d’estiu.
Llegir més
Presentació de les creacions de Teatre Social a Manresa - Mou-Teatre
Dia: 29/04/2019
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Teatre Kursaal de Manresa - Sala polivalent 1
Intervenen:
-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut
-Mercè Rosich, regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut
-Àngels Santolaria, regidora d'Acció Social i Cooperació
-Representants de les entitats i col·lectius participants
Llegir mésL’Espai Jove Joan Amades promou els projectes de mobilitat entre els i les joves amb una exposició sobre experiències de voluntariat
La mostra, que porta per títol COCAT: Un encontre de mirades i aplega un recull d’imatges de projectes de voluntariat duts a terme tant a Catalunya com a l’estranger, es podrà veure a partir de demà, dimarts, 30 d’abril, fins al dijous 16 de maig.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa homenatja Antonio Berna Gargallo pel seu centenari
La regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut, Mercè Rosich, li ha lliurat un obsequi i un ram de flors en nom del consistori
Llegir mésPresentació dels resultats del Pressupost Participatiu 2019
Dia: 28/04/2019
Hora: 11.00 h.
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament (plaça Major, 1)
Intervenen:
Valentí Junyent, alcalde de Manresa
Pol Huguet, regidor de Participació i d'Entorn Natural de l'Ajuntament de Manresa
Llegir més