Activitats com un itinerari dramatitzat per Manresa, un concurs de mems adreçats a joves i adolescents, una visita a la Maternitat d’Elna, un taller d’autodefensa, xerrades i la Cursa de la Dona, seran algun dels actes estrella. El dia 11 es durà a terme l’acte institucional al Saló de Sessions.
Llegir mésSala de premsa
-
El Dia Internacional de la Dona programa una quarantena d’actes i posa l’accent en la recuperació del valor històric de les dones
- Presentació del nou punt d'acollida turística i projecte audiovisual de la basílica de la Seu
- Presentació del projecte "Planta'm" - Plantada d'arbres a Manresa i altres municipis de les comarques de Barcelona
-
Les Sabatilles Vermelles ha estat l’establiment guanyador del concurs d’aparadors de la Fira de l’Aixada 2019
Presentació del programa de la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa 2019
Dia: 13/06/2019
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Institut LluÃs de Peguera
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde en funcions de Manresa
-Joan Maluquer, secretari general de la Universitat Catalana d'Estiu
-Josep Sinca, president de Gest!
-Assumpta Pla, directora de l'institut Lluís de Peguera
Llegir mésActe institucional del Dia de la Policia Local de Manresa
Dia: 13/06/2019
Hora: 12 del migdia
Lloc: Palau Firal de Manresa
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa en funcions
-Josep Maria Sala, regidor de Seguretat Ciutadana en funcions
-Marta Pons, subdirectora general de la Policia de Catalunya
-Jordi Mora, cap de la Policia Local
Llegir mésSessió pública extraordinària de constitució de la Corporació Municipal i elecció de l'alcalde de Manresa
Dia: 14/06/2019
Hora: 12 del migdia
Lloc: Saló de Sessions de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:
Presentació del cicle de músiques amb ànima "Sons del camí"
Dia: 12/06/2019
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Sala gòtica de la basÃlica de la Seu
Intervenen:
-Joan Calmet, regidor de Turisme en funcions
-Albert Galbany, director artístic del cicle "Sons del camí"
-Albert Tulleuda, gerent de la Fundació Turisme i Fires de Manresa
Llegir mésPresentació dels actes la revetlla de Sant Joan: revetlla infantil sense petards, flama del Canigó i revetlla nocturna al Parc de la Seu com a gran novetat
Dia: 01/01/1970
Hora: 11.30 h
Lloc: Parc de la Seu
Intervenen:
-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut en funcions
-Neus Comellas, regidora de Projecció de Ciutat i Festes en funcions
-Joan Vilà, responsable d'Imagina't
-Representant d'Òmnium Cultural
-Vicky Garcia, representant de l'organització de la revetlla nocturna de Sant Joan
Llegir mésLa Fundació Cruyff, “la Caixa” i la Fundació Barça inauguren el Cruyff Court Manel Estiarte a Manresa
El Cruyff Court Manel Estiarte és el desè del quinze que s’inauguraran a Catalunya arran de la col·laboració amb “la Caixa” i la Fundació Barça per promoure l’esport com a via d’inclusió i cohesió social, amb el suport de l’Ajuntament de Manresa.
Llegir mésEl Palau Firal acollirà una xerrada sobre la nova convocatòria d’ajuts de Garantia Juvenil prevista per aquest mes de juny
La xerrada tindrà lloc el dilluns, 17 de juny, en un acte que començarà a les 12 del matí i anirà a càrrec d’Àlex Llovet, cap de secció d'Iniciatives per al Treball de la Generalitat de Catalunya.
Llegir mésEls col·leccionistes de punts de llibre tenen un cita ineludible dissabte a la Biblioteca del Casino
Es tracta de la ja dotzena edició de la Trobada d’Intercanvi de Punts de Llibre que tindrà lloc de les 11 a les 13 hores. Els participants, com ja va sent habitual, rebran d’obsequi el punt de llibre guanyador del concurs d’enguany, obra de Èlia Gàmiz Pinyot.
Llegir més