L’Ajuntament ha intentat traslladar els actes previstos aquell dia a una nova data però, davant la impossibilitat de fer-ho, ha decidit anul·lar els que en depenen directament: el seguici, la tronada i la ballada de la plaça Major. Pel que fa a la resta del programa festiu d'aquell dia, es mantindrà la missa, la presentació d'Ars Viva a la Seu es trasllada al divendres i el cinema de Cine-Club Manresa passa a dissabte. Les altres entitats implicades estan acabant d'estudiar què fan amb els seus actes.
Llegir mésSala de premsa
-
El govern municipal de Manresa suspèn l’agenda institucional del dia de la Festa de la Llum per la vaga general del 21-F
-
L’Ajuntament de Manresa organitza una jornada de videojocs per a joves a partir de 12 anys
- Presentació del projecte artístic i expositiu "Enyorança Catalunya avui"
-
Tret de sortida a la segona edició del programa Welcome! per a promoure el turisme des del comerç local
Presentació de la 2a edició de la Fira ViBa, la Fira del Vi del Bages
Dia: 28/05/2019
Hora: 13.00 h.
Lloc: Parc de la Seu de Manresa
Intervenen:
Joan Soler, president del Consell Regulador de la Denominació d'Origen Pla de Bages
Ignasi Sala, president de Bages Impuls
Valentí Junyent, alcalde en funcions de Manresa
Llegir mésEl cantant Ramon Mirabet serà el convidat als 'Pessics de Vida' de demà
Mirabet conversarà amb la cantautora i periodista Anaïs Vila. L'acte començarà a les 8 del vespre, a la sala d'actes del Casino.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa torna a penjar a la façana el llaç groc i l'estelada, que havien estat retirats per ordre de la Junta Electoral i substituïts per la pancarta "Llibertat d'opinió i expressió"
L'Ajuntament de Manresa va tornar a col·locar ahir al matí, l'endemà de les eleccions municipals i europees, el llaç groc i l'estelada a la façana, tal com estableix l'acord del Ple Municipal de la corporació. Havien estat retirats durant el període electoral per ordre de la Junta Electoral de Zona, i es van substituir per una pancarta amb el text "Llibertat d'opinió i expressió".
Llegir mésL'Ajuntament farà un tractament fitosanitari contra el pugó a l'arbrat de Manresa
L’actuació tindrà lloc la nit del dijous 30 de maig al divendres 31, de les 10 del vespre a les 6 de la matinada.
Llegir mésPresentació de 9a edició del Festival Sensorial de Música Electrònica, Manrusiònica
Dia: 29/05/2019
Hora: 18.00 h.
Lloc: Sala d'Audiovisuals de la BasÃlica Santa MarÃa de la Seu de Manresa (Baixada de la Seu, 1)
Intervenen:
Valentí Junyent, alcalde en funcions de l'Ajuntament de Manresa
Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut en funcions de l'Ajuntament de Manresa
Alfons Rodríguez i Lucía Alcaina, directors del Festival
Llegir mésDemà es presenta el projecte Escodines Living Lab per fomentar la cohesió social al barri
La primera activitat tindrà lloc demà, a les 11 del matí, al Casal de les Escodines, amb la projecció d’un stop motion de cinema popular que narra l’arribada d’Ignasi de Loiola a Manresa.
Llegir mésEl clarinetista Francesc Navarro interpretarà peces de Stravinsky avui a "Una hora de música al Conservatori"
El concert tindrà lloc a les 8 del vespre a l’Auditori i forma part del 9è Cicle de Concerts de Professors del Conservatori Municipal de Música de Manresa.
Llegir mésLes cooperatives escolars de Manresa vendran els seus productes al mercat de la Font dels Capellans, aquest dimarts
Alumnat de 5è i 6è de primària de les escoles Espill, la Salle, Joviat, Bages i Sant Ignasi vendran els productes que han fabricat al llarg del curs dins el projecte “Cultura Emprenedora a l’Escola”.
Llegir més