Es tracta de la ja dotzena edició de la Trobada d’Intercanvi de Punts de Llibre que tindrà lloc de les 11 a les 13 hores. Els participants, com ja va sent habitual, rebran d’obsequi el punt de llibre guanyador del concurs d’enguany, obra de Èlia Gàmiz Pinyot.
Llegir mésSala de premsa
-
Els col·leccionistes de punts de llibre tenen un cita ineludible dissabte a la Biblioteca del Casino
- Ordre del dia del ple extraordinari de l'Ajuntament de Manresa del 12 de juny de 2019
- Ordre del dia de la Junta de Govern Local extraordinària del 12 de juny de 2019
- Jornada de treball sobre "Model de ciutat" en el marc de l'Agenda Urbana de Catalunya
El Pujolet serà l’escenari del Torneig d’Hoquei Patins Lacetans 3x3 més solidari
La tercera edició del torneig acollirà equips dels millors clubs de Catalunya, des de la categoria prebenjamí fins a sènior. La meitat dels ingressos d’inscripcions i la totalitat recaptada amb activitats paral·leles es donarà a la fundació La Marató de TV3.
L’Ajuntament de Manresa ofereix aquest més de novembre la quarta i cinquena proposta del projecte cultural Espais Creatius
Es tracta de dos espais creatius, un sobre l’escriptura de microrelats, i l’altre, d’expressió visual entorn dels drets humans. Ambdues activitats començaran, respectivament, el 7 i el 15 de novembre al Centre Cívic Selves i Carner.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa homenatja Rosa Tayà Llop, per haver complert 100 anys
La regidora delegada d’Infància, Joventut i Persones Grans, Rosa M. Ortega Juncosa, li ha lliurat un obsequi i un ram de flors per celebrar el seu centenari.
Llegir mésLa 3a edició del projecte Cosmògraf reflexionarà sobre la dissidència, la insubmissió i la desobediència pacífica
El cicle, que inclou onze propostes culturals que tindran lloc entre el 3 i el 29 de novembre, comptarà amb la presència de personalitats de primera línia en els seus àmbits de treball com Ramin Jahanbegloo, filòsof i polític iranià, director del Centre Mahatma Gandhi per la No-violència i Estudis de Pau, el periodista i exdiputat per la CUP al Parlament de Catalunya, Antonio Baños, la filòsofa, assagista i columnista italiana, Donatella Di Cesare, i la monja Teresa Forcadas, entre d’altres. Consulteu el programa en aquest enllaç
Llegir mésEl Passatge del Terror del carrer del Balç suma més de 450 espectadors en el primer cap de setmana
El Passatge del Terror de Manresa finalitzarà l’edició aquest proper cap de setmana vinent, 2 i 3 de novembre, amb passis a partir de les 6 de la tarda i fins a les 10 de la nit
Llegir més
S’estrena ‘Hache’, la sèrie que donarà protagonisme a Manresa a nivell internacional
Aquest divendres, 1 de novembre, s’estrena a tot el món la sèrie Hache, a través de la plataforma Netflix. La sèrie va ser rodada parcialment a diverses localitzacions de Manresa, gràcies a la tasca de la Film Comission de l’Ajuntament de Manresa. La primera temporada consta de vuit capítols d’una hora de durada.
Llegir mésL’ADF Pla de Bages ajuda en les tasques de recerca i retorn a la normalitat després del temporal que ha castigat les comarques tarragonines
El dispositiu de l’ADF Pla de Bages ha enviat al lloc dels fets un vehicle pick up, amb tot l’equipament, com ara les motoserres manuals i eines de tall, dipòsit d’aigua, mànegues, pales, raspalls, etc. i un grup de voluntaris que s’han distribuït entre els dies 23, 24, 25 i 27 d’octubre.
Llegir mésComencen les tasques d’embelliment i pintura de la façana del Coro de Sant Josep
L’actuació anirà a càrrec d’operaris del programa Treball als Barris que impulsa el Centre d’Iniciatives per l’Ocupació (CiO) de l’Ajuntament de Manresa. L’edifici del Coro Sant Josep fou construït entre 1845 i 1849, i al llarg de més d’un segle i mig d’història, ha esdevingut un referent de la vida cultural i associativa manresana.
Llegir mésL'Ajuntament i Càritas signen un conveni per continuar desenvolupant el projecte de masoveria urbana
L’Ajuntament de Manresa atorga una subvenció per un import de 30.000 euros per aquest any 2019.
Llegir més