Durant l’actuació, que té una durada prevista de tres setmanes, es tallarà al trànsit de vehicles l’accés al Camí de la Cova des del carrer Nou de Santa Clara.
Llegir més
Dia: 12/02/2019
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Centre Cultural El Casino
Intervenen:
-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut
-Michael Kirgegaard, artista responsable del projecte
-Francesc Vilà, director del Museu Comarcal de Manresa
Llegir mésAquest diumenge es va fer la primera formació de l’any amb una visita a l’Oller del Mas per donar a conèixer el funcionament de dos sectors turístics a l’alça: l’enoturisme i l’oleoturisme.
Llegir més
Dia: 12/02/2019
Hora: 12 del migdia
Lloc: Casal de la Gent Gran de la Balconada (Passeig Sant Jordi - Balconada, 10-11)
Intervenen:
-Joan Calmet, regidor d'Habitatge i Barris
-Àngels Santolaria, regidora d'Acció Social i Cooperació
-Bernat Marquillas i Ramon Fornell, del Pla de Desenvolupament Comunitari de la Balconada i el Xup
-Voluntaris del projecte
Llegir mésL’equip de govern més un centenar de persones s’han plegat a les 12 del matí a la Plaça Major per manifestar el seu rebuig al judici i a la causa oberta contra els líders independentistes. L’alcalde de Manresa, Valentí junyent, ha llegit el manifest “El judici de la vergonya”.
Llegir mésL’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la regidora de Projecció de Ciutat i Festes, Neus Comellas, han presentat la darrera ponència escènica i han fet balanç d’un projecte que ha tingut fins ara una assistència de 1.863 espectadors. En acabar la ponència, hi haurà una festa sorpresa per commemorar el 12è aniversari del teatre Kursaal.
Llegir mésL’acte ha tingut una molt bona resposta i permet recordar i donar a conèixer l’assassinat de diversos advocats laboralistes, al carrer Atocha de Madrid, el 1977. Aquesta iniciativa ha estat promoguda pel Col·legi d’Advocats de Manresa i el Sindicat de Comissions Obreres (CCOO), i ha tingut el suport de l’Ajuntament de Manresa i la Fundació Abogados de Atocha.
Llegir mésLa regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut, Mercè Rosich, li va lliurar un obsequi i un ram de flors en nom del consistori.
Llegir mésEs mantindrà tallat al trànsit de vehicles el carrer Hospital, entre els carrers Sant Salvador i la plaça Hospital
Llegir mésDurant l'actuació, a l'alçada del número 25, s'ocuparà un dels dos carrils de circulació i, posteriorment, es regularà el trànsit en pas alternatiu
Es tracta d’una campanya que s’ha dut a terme del 4 al 8 de febrer a l’hora del pati i que es basa en la creació d’un espai d’interacció entre les dinamitzadores i els estudiants per tractar la temàtica de les drogues amb l’objectiu de resoldre dubtes i prevenir-ne el consum.
Llegir més