Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament de Manresa espera resoldre un recurs administratiu per poder iniciar les obres del nou camp de gespa de la Pirinaica

La interposició d’un recurs en matèria de contractació contra el plec tècnic del subministrament de la gespa artificial i elements auxiliars del camp de futbol municipal de Mion-Puigberenguer provoca que les obres no puguin començar de manera immediata, tal com estava previst.


Llegir més
imagen

Valoració positiva de la segona sessió informativa del programa Ocupació al Bages Industrial (OBI)

La propera sessió se celebrarà aquest divendres a les 10 del matí al Palau Firal de Manresa. Aquestes jornades informatives s’adrecen a aquelles persones que es vulguin formar en el sector del metall  i/o de l’auxiliar de l’automoció, que estiguin desocupades o bé que vulguin fer un canvi professional.

Llegir més
imagen

Avui comença el termini per presentar les fotografies per a la nova edició del concurs "Viatgers manresans 2018"

El concurs consta de dues categories, una per a adults i una altra per a infants, de 6 a 12 anys. Les obres es podran presentar fins el 25 de setembre al Centre Cívic Selves i Carner i al Casal de les Escodines, respectivament. El proper mes d’octubre les obres participants s’exposaran al Centre Cívic Selves i Carner (categoria adults) i a les Escodines (categoria infantil)

Llegir més
imagen

Finalitzen els treballs de millora de la semaforització del carrer Alvar Aalto i del Passeig del Riu

L’actuació ha incorporat l’ampliació de polsadors i passos de vianants i la incorporació d’un nou semàfor.  

Llegir més
imagen

El carrer Àngel Guimerà serà d’ús preferent per a vianants durant els propers dos caps de setmana

L’actuació es porta a terme amb la finalitat de dinamitzar el sector comercial durant les festes de Nadal. Per aquest motiu, els dissabtes 15 i 22, els diumenges 16 i 23, i el dilluns 24 de desembre, la circulació estarà restringida entre les 10 del matí i les 10 del vespre.  

Llegir més
imagen

El Conservatori acollirà l’espectacle "Emociona't... és un conte de Nadal" ofert per diferents corals i col·lectius socials

L’espectacle, que tindrà lloc el dia 3 de gener a les 8 del vespre, és  un cant a la música, a la poesia, a la dansa i al teatre, com a eines de cohesió i transformació social. Col·lectius de persones  normalment aliens al món artístic conjuntament amb entitats manresanes de tota la vida participen en aquest projecte que té com a objectiu democratitzar l'accés a la cultura i gaudir d’un Nadal inclusiu i per a tothom.

Llegir més
imagen

Afectacions de trànsit per la Fira de Santa Llúcia

Les restriccions tindran lloc el dijous 13, dissabte 15 i diumenge 16 de desembre.

Llegir més
imagen

El govern municipal de Manresa presenta un projecte de pressupost per al 2019 de 87 milions d'euros, un 0,85% més que l’any passat

El regidor d’Hisenda de l’Ajuntament de Manresa, Josep Maria Sala, ha presentat aquest matí la proposta de pressupost municipal per  aquest any, que s’eleva a 87.204.999 euros, 731.080 euros superior als 86.473.919 de l’any passat. La taxa d’endeutament global també continua baixant i a final d’any està per sota del 73%


Llegir més
imagen

Manresa exposa a la Generalitat les necessitats de les instal·lacions esportives de la ciutat

Reunió entre el regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa i el secretari general de la Generalitat per buscar solucions a les mancances de les instal·lacions esportives de Manresa. El secretari general ha manifestat la voluntat de donar suport al municipi.

Llegir més
imagen

El Síndic de Greuges atén un total d'11 visites en el seu desplaçament a Manresa

De les 11 visites, 8 van ser queixes i 4 consultes, totes fetes per persones residents a Manresa i versaven sobre temes relacionats amb consum, serveis socials, medi ambient i urbanisme.

Llegir més

Presentació del projecte de Pressupost Municipal per al 2019

Dia: 11/12/2018
Hora: 11.30 del matí
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:

-Josep Maria Sala, regidor d'Hisenda i Organització

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa renova el conveni de col·laboració amb Bages per a Tothom

L’entitat manresana rep una subvenció de 4.500 euros per al desenvolupament del projecte “Punt d’Informació i Orientació per a Immigrants”.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa engega una campanya per informar sobre la tinença responsable d’animals de companyia

L’objectiu és recordar els drets que tenen els animals de companyia (a passejar pels carrers, a ser alimentat, a rebre atenció veterinària, etc.) i els deures que tenen les persones que en són propietàries (recollir les femtes, protegir-lo del fred, identificar-lo, etc.). La campanya posa especial èmfasi en les obligacions que s’han de complir per tenir un gos potencialment perillós.

Llegir més