Sala de premsa

imagen

Un miler de persones han participat en els diversos actes de la segona edició de la Festa del Tomàquet

La Festa del Tomàquet és una iniciativa de l'Ajuntament de Manresa que va néixer l'any passat amb l'objectiu de donar a conèixer els productors de l'horta bagenca i les diferents varietats de tomàquet que conreen. La segona edició, que s’ha acabat aquesta setmana, ha confirmat la seva gran acceptació

Llegir més
imagen

Lluïda estrena del Festivalet que omplirà Manresa de circ fins diumenge

En el marc de la Capital de la Cultura Catalana, el Festivalet de Circ, que s’ha estrenat avui i tindrà lloc fins diumenge, sorgeix amb l’objectiu d’apropar el circ a la ciutadania i, alhora, enriquir el teixit artístic del circ per a locals i forans, artistes i espectadors. Avui se n’ha fet una lluïda inauguració i el primer espectacle, a la plana de l’Om.


Llegir més
imagen

La Setmana de Jocs al Carrer del CAE arriba a la 16a edició

Del 3 al 7 de setembre la Setmana de Jocs al Carrer tornarà a ocupar els carrers i places del Centre Històric. Enguany renova la seva imatge amb l’objectiu de convidar a la gent a aturar-se i jugar

Llegir més

Presentació del Campi Qui Jugui 2018-2019

Dia: 12/12/2018
Hora: 11 del matí
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:

-Pol Huguet, regidor de Participació

-Representants de l'Associació Campi Qui Jugui i de Fira Manresa

Llegir més

Presentació del concurs Tarima Ex Novo

Dia: 12/12/2018
Hora: 12.30 del migdia
Lloc: Mercat de Puigmercadal
Intervenen:

-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut

-Marc Orriols i Jordi Jet Serra, coordinadors del projecte

Llegir més

Inauguració del Cruyff Court Manel Estiarte de Manresa

Dia: 12/12/2018
Hora: 3 de la tarda
Lloc: Plaça del Milcentenari de Manresa
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Manel Estiarte, padrí del Cruyff Court Manel Estiarte

-Pati Roura, directora de la Fundació Cruyff

-Xavier Bertolín, director Àrea d’Acció Comercial i Educativa de la Fundació Bancària ”la Caixa”

-Josep Vives, portaveu del FC Barcelona

Llegir més
imagen

Joaquim M. Puyal porta aquest dijous a l’escenari del Kursaal un espectacle comunicatiu únic i sorprenent

El periodista protagonitza la nova ponència escènica del cicle “Manresa des d’una altra mirada”, dedicada a la Universitat, en la recta final de la programació de Manresa, Capital de la Cultura Catalana 2018.  “He fet moltes coses a la meva vida, però mai en un teatre i davant de 800 persones”, comenta el periodista en relació a aquest acte que es planteja com "un repte diferent".

Llegir més
imagen

Una visita a productors càrnics de l’Anella Verda inaugura una nova campanya per promoure el consum de productes locals durant les festes de Nadal

Els clients que comprin a les botigues adherides a la campanya “Aquí productes locals” o directament a productors manresans participaran en el sorteig d’una panera amb productes locals valorada en 50€.

 

Llegir més
imagen

Manresa commemora el Dia Internacional dels Drets Humans amb l’exposició "Ni nord ni sud, treballant per la justícia"

La mostra és fruit d’un treball del Consell Municipal de Solidaritat i forma part dels actes programats dins de la campanya “Manresa Rebel” per commemorar el Dia Internacional dels Drets Humans. Es podrà veure fins al 20 de desembre al Passeig Pere III (entre el Teatre Kursaal i Crist Rei).

Llegir més
imagen

Arrenca la nova fase de millores al mercat de Puigmercadal amb l’adequació de l’espai de degustació i dels nous lavabos

Els treballs, que tenen un cost global de 70.920 euros, són un pas més en el procés engegat per l’Ajuntament de Manresa per modernitzar aquest equipament comercial.

Llegir més

RECORDATORI: Presentació de l'espectacle "Emociona't... és un conte de Nadal"

Dia: 11/12/2018
Hora: 13.15 del migdia
Lloc: Teatre Conservatori de Manresa
Intervenen:

-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut

-Rosa Maria Ortega, promotora i directora de l'espectacle

-Representants dels Carlins, l'Esbart Manresà, FUB i Ampans, entre altres entitats participants.

Llegir més
imagen

El Pressupost Participatiu 2019 ha rebut 37 propostes de la ciutadania, de temàtiques diverses

Persones individuals, entitats i també grups d’estudiants de secundària han presentat un total de 37 propostes al Pressupost Participatiu 2019 al llarg del període de dos mesos en què ha estat obert el termini. El procés continuarà el mes de gener de 2019, moment en què es validaran tècnicament els projectes. A mitjans de febrer es presentaran en una matinal de debat i a finals de mes es coneixeran els projectes definitius entre els quals podrà triar tota la ciutadania. Des de mitjans de març i durant tot el mes d’abril es podran consultar els projectes tant telemàticament com a nivell físic en forma d’exposició itinerant per diferents punts de la ciutat. El període de votació tindrà lloc de l’1 al 28 d’abril i, l'endemà, el dilluns 29 d'abril, es faran públics els resultats finals. 

Llegir més

Estrena de l'exposició "Ni nord ni sud, treballant per la justícia", amb la presència d'un defensor dels drets humans colombià

Dia: 09/12/2018
Hora: 10 del matí
Lloc: Passeig Pere III (Entre el Kursaal i Crist Rei)
Intervenen:

-Àngels Santolaria, regidora d'Acció Social i Cooperació

-Alba Oliveras, membre de Justícia i Pau i representant del Consell Municipal de Solidaritat

-Ricard Sánchez, membre d'Associació Catalana per la Pau i representant del Consell Municipal de Solidaritat

-Óscar Humberto Melo, activista dels drets humans a Colòmbia

Llegir més