Les actuacions estan encapçalades amb el lema “Manresa lliure d’agressions sexistes. No és No!”, que té la finalitat de sensibilitzar i actuar contra la violència masclista durant la Festa Major. Hi haurà carpes informatives i d’atenció a la plana de l’Om i entorns i també al carrer Sallent durant el concert dels Catarres. La nit d’aquest concert s’habilitaran busos llançadora des del centre. També hi haurà l’actuació dels Àngels de Nit.
Sala de premsa
-
Manresa reforça la campanya contra les agressions sexistes durant la Festa Major
-
Afectacions de trànsit per la instal·lació del tobogan gegant aquàtic, divendres a l’entorn de Crist Rei
-
Afectacions de trànsit pels concerts a la Plana de l’Om, divendres i dissabte
-
La colla castellera Tirallongues de Manresa celebra el 25è aniversari amb exposicions i diversos actes durant la Festa Major
CRÒNICA: Manresa i el Bages fan un sentit i emotiu homenatge a la Lleva del Biberó
L’Ajuntament de Manresa ha acollit aquest migdia l'acte organitzat per l’Ajuntament de Manresa, el Consell Comarcal del Bages, el Consells de les Persones Grans de Manresa i del Bages i l’Associació Memòria i Història de Manresa amb l'assistència d'una desena de supervivents de Manresa i de la comarca, que han rebut el reconeixement i l'estimació del nombrós públic que hi ha assistit.
Llegir mésDilluns comencen els treballs de millora de la xarxa general de clavegueram al carrer Beat Pagès
Amb motiu de les obres, que està previst que durin una setmana, es prohibirà l’estacionament del vial afectat per les obres.
Llegir mésTall de trànsit de vehicles al carrer Flor de Lis entre els carrers Mn. Serapi Farré i Major la setmana que ve
La causa és la implantació d’una autogrua per a les obres de construcció d’un edifici al carrer Flor de Lis, núm. 14.
Llegir mésDilluns comencen els treballs de millora del paviment al vial situat a la part posterior del CAP Les Bases
Amb motiu d’aquests treballs es prohibirà l’estacionament a tot el passatge.
Llegir mésDilluns comencen les obres de construcció d’un tram de vorera a la carretera del Pont de Vilomara
Els treballs consisteixen en una prolongació de la vorera de la carretera del Pont de Vilomara, entre el carrer Sant Llàtzer i l’accés a l’escola Ítaca, amb l’objectiu d’assegurar un recorregut segur a l’entorn d’aquest centre educatiu. Es retiraran les pilones que s’havien instal·lat en aquest tram per garantir la seguretat. És previst que l’actuació duri dues setmanes.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa homenatja Josep Mas Vima, que compleix 100 anys
La regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut, Mercè Rosich, li ha lliurat un obsequi i un ram de flors per celebrar el seu centenari.
Llegir mésVisita amb motiu de l'entrada en funcionament de l'aparcament dissuassiu del carrer Puigmal i accessos a l'escola Les Bases
Dia: 02/12/2018
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Aparcament dissuassiu del carrer Puigmal (a tocar de l'avinguda Università ria i l'escola Les Bases)
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Marc Aloy, regidor d'Urbanisme i Llicències
-Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis
Llegir mésPresentació del cicle d'actes "Manresa rebel", amb motiu del Dia Internacional dels Drets Humans
Dia: 03/12/2018
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Botiga de Comerç Just de Manresa (c/ Urgell, 14)
Intervenen:
-Àngels Santolaria, regidora d'Acció Social i Cooperació
-Glòria Pérez (representant de l'ONG YAMUNA) i Montse Miras (Assoc Josep M. Conill pel comerç just i responsable), ambdues entitats en representació del Consell Municipal de Solidaritat
Llegir mésEstrena de l’aula taller del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Fabricació i Ennobliment de Productes Tèxtils, al Museu de la Tècnica
Aquest migdia s’ha estrenat, al Museu de la Tècnica, el nou taller que servirà als alumnes del cicle formatiu tèxtil per a les seves pràctiques, fruit de la col·laboració entre l’Ajuntament de Manresa, el departament d’Ensenyament i la Fundació Aigües de Manresa i Junta de la Sèquia. El cicle es va iniciar el curs passat i estrena ara el taller, per formar professionals per a un sector, el tèxtil, amb 112 empreses i uns 3.000 treballadors a la Catalunya central.
Més de setanta comerciants de Manresa s’interessen per adherir-se a la plataforma Ofer.cat en una trobada al Casino
L’Ajuntament de Manresa ofereix de forma gratuïta l’adhesió a la plataforma Ofer.cat a tots els comerços que estiguin adherits a qualsevol de les associacions de comerciants. Ofer.cat permet crear ofertes de productes o serveis on-line i compartir-los a les xarxes socials.